نوشته شده توسط : mj

شش راه ساده و جالب جهت انتخاب هديه براي اقايون

معمولاً خريـدن کادو براي آقـايـون کــار ساده اي نيست؛ اما همچـنان که روز مرد نزديک مي شـود و زمان تهيه کـادو فــرا مي رسد (چه آنرا دوست داشته بــاشيم چه نداشته باشيم) بايد به اين فکر باشيم که معماي "چه چـيز مي تـوانـم بـه او هـديـه بـدهـم کـه دوسـت داشته باشد؟" را به هر نحوي که شده حل نماييم.

اگر همسري داريد که هر چيزي که فکرش را مي کنيد، دارد ، يا يک برادر که هر روز سرگرمي هايش را تغيير مي دهد، و يا پدري که به شما مي گويد هيچ چيز نمي خواهد برايش بخريد - به ويژه چيزهايي که خيلي دوست مي دارد - بنابراين در اين شرايط، تهيه کادوي مورد علاقه هر يک از افراد مذکور، کار واقعاً چالش آميزي است.

هر چند هيچ هديه مناسبي وجود ندارد که به وسيله آن بتوان تمام آقايون را راضي نگه داشت، اما اين 6 نکته شما را با ذهنيت خريد هديه آشنا مي کند و به شما کمک ميکند هديه اي را برايشان انتخاب کنيد که از ته دل آنرا دوست بدارند.

 

 

1- به کارايي فکر کنيد نه به احساساتي که القا مي کنند

پروفسور "مارگارت راکر" داراي دکتراي روانشناسي و متخصص در امورد هدايا، معتقد است که: "در روابط ميان جنس هاي مخالف، بايد به اين نکته توجه داشت که آقايون تصور مي کنند کادو تنها يک مبادله اقتصادي است."

در حالي که ممکن است يک خانم از خانه اي پر از گل رز حيرت زده شود، يک مرد، بيشتر از هديه اي خوشش مي آيد که بتواند آنرا نگهداري کرده و از آن استفاده کند. حالا به نظرتان چوب هاي بيلياردي که ستاره هاي زيبا روي آن نقاشي شده باشند، و يا يک جفت دمپايي رو فرشي جديد چطور است.

 

 

2- ببينيد چه مي خواهد
همانطور که ميدانيد خانم ها زمانيکه کادويي را مي خواهند معمولاً در لفافه به آن اشاره مي کنند و سعي مي کنند با اشاره غير مستقيم توجه آقايون را به سمت آن جلب کنند، اما آقايون هيچ علاقه اي به انجام اين کار ندارند، آنها دقيقاً چيزي را که ميخواهند، به زبان مي آورند. به جاي اينکه وقت خود را تلف کنيد و به دنبال يک "سورپرايز" براي آنها باشيد، فقط چيزي که آنها مي خواهند را برايشان تهيه کنيد و خواهيد ديد که اين مطلب آنها را بيش از پيش خوشحال مي کند

نکته اصلي در اينحا اين است که ببينيد او چه مي خواهد و همان را برايش تهيه کنيد، نه چيزي که خودتان دوست داريد را بخريد. (يا چيزي که فکر مي کنيد برايش مناسب است)

 

 

3- به علايق او توجه کنيد

ما به دنبال خريد کادويي کاربردي براي آقايون هستيم به همين دليل بايد مطمئن شويم که او به آن علاقه دارد. اگر احساس مي کنيد به ورزش علاقه دارد، مي توانيد برايش بليط هاي يک مسابقه ورزشي را که ديگر در بازار موجود نيستند را خريداري کنيد و يا وسايل ورزشي خاطره آميز (مثلا توپ فوتبالي که عکس تيم قهرمان مورد علاقه اش روي آن حک شده باشد) را برايش تهيه کنيد. مردي که باغباني را دوست داشته باشد، يک وسيله باغباني و يا يگ گياه کمياب، او را بيش از پيش خوشحال خواهد کرد. آيا او به تماشاي فيلم علاقمند است؟ شايد يک DVD Player و يا سيستم صوتي دالبي و يا حتي چند تا CD و DVD برايش جالب تر از هر وسيله ي ديگري باشد.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: