نوشته شده توسط : mj

مشاوره در زمینه فناوری ارتباطات (آی تی)

فناوری اطلاعات (آی تی) یکی ازحوزه هایی است که داشتن سال ها تجربه در آن امتیاز خاصی محسوب نمی شود. داشنجویان به طور معمول از جدیدترین اطلاعات در زمینه فناوری های روز دنیا آگاهی دارند و عموما نیز از مهارت های بسیار جدید مرتبط با این حوزه برخوردارند.

 

اگر در زمینه فناوری اطلاعات بالایی دارید، می توانید به عنوان مشاور در حوزه آی تی برای خود در دوران دانشجویی کسب و کار خوبی به راه بنیدازید، اما اگر احساس می کنید از اعتماد به نفس لازم برای کار به عنوان مشاور در این زمینه برخوردار نیستید، می توانید کارها و امور کامپیوتری  دانشجویان دیگر رشته ها را انجام دهید و با انجام دادن تبلیغات در محوطه دانشگاه، مشتریان زیادی برای خود دست و پا کنید.

 

مشاوره در زمینه رسانه های اجتماعی

دانشجویان اغلب در زمینه رسانه های اجتماعی از جدیدترین اطلاعات و به روزترین روندهای این حوزه آگاهی دارند. شما می توانید از دانش و تجربه خود در این زمینه برای ارائه مشاوره به شرکت ها و استراتزی رسانه های اجتماعی آن ها استفاده کنید؛ آن ها را با شبکه هایی فراتر از فیسبوک و لینکداین آشنا و شبکه های جدیید را به آن ها معرفی کنید که بتوانند از آن طریق صدا و پیام شان را به گوش همه برسانند.

 

طراحی گرافیک

مشاوره در زمینه طراحی گرافیک و انجام دادن پروژه های گرافیکی بیشتر بر خلاقیت و استعدادهای فردی شما متکی است تا داشتن سال ها تجربه کاری در این حوزه. برای شروع این کار تنها کافی است همانند متخصصان این رشته، گزیده ای از نمونه کارهای خود در این زمینه جمع آوری کنید و بهترین پروژه هایی را که تاکنون کار کرده اید در مجموعه ای قرار دهید؛ همچنین می توانید برای رونق گرفتن کسب و کار خود و جذب سریع تر مشتریان این مجموعه را به همراه تعدادی کارت ویزیت شیک و تاثیرگذار روی وب سایت تان بگذارید و کار را آغاز کنید.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: