نوشته شده توسط : mj

- لباس و کفش ورزشی

به پدر یادآوری کنید که نباید سلامتی‌اش را به فراموشی بسپارد. کمی کوهنوردی، پیاده‌روی، ماهیگیری، شنا و ورزش‌های سبک و سنگین دیگر می‌تواند هم روحیه‌ی او را برای کار و زندگی افزایش دهد و هم سلامت فیزیکی‌اش را بیشتر تضمین کند. به این فکر کنید که او بیشتر به کدام ورزش علاقمند است و یا اینکه در خاطرات دوران جوانی خود بیشتر از کدام ورزش گروهی با دوستانش یاد می‌کند.

 

اگر امکان آن را دارید، همراه با لباس گرمکن ست یا تک، کفش ورزشی و یا کوله‌ای که برای او می‌خرید، در باشگاهی که به محل کار و یا خانه نزدیک باشد نیز ثبت نامش کنید.

 

پیشنهاد ما این است که بر روی کوله‌پشتی، شورت‌های ورزشی، گرمکن های تک و کفش های مناسب پیاده روی و ورزش بیشتر فکر کنید.

 

راهنمای هدایای روز پدر, ایده هدیه های روز پدر

پدر شما بیشتر به کدام ورزش علاقمند است، وسایل آن را برایش فراهم کنید

 

۲- لوازم و پوشاک چرم

انتخاب چرم به عنوان یک هدیه اصیل همواره احترام، ارزش و بزرگی هدیه‌گیرنده را در خود نهفته دارد و چه کسی بهتر از پدر شایسته دریافت این هدیه است؟ تنوع محصولات چرم بسیار بالاست، همچنین رنگ‌های خوبی نیز در بین تولیدات این محصول وجود دارد که انتخاب را برای شما کمی سخت‌، اما دلچسب‌تر خواهد کرد. می‌توانید گزینه‌های نسبتاً گرانقیمت‌تر را انتخاب کنید اما یک برنامه‌ریزی مشترک با خواهرها و برادرها داشته باشید.

 

بسته به نیاز، علاقه و سن پدر شما گزینه‌های مختلف کتاب ها و آینه های چرم، انواع کت و پالتو، دستکش و کیف، پیش روی شماست.

 

۳- تیشرت‌ ها و پیراهن‌ های تابستانی

همیشه انتخاب‌های خوبی برای هدیه دادن آن هم در آغاز فصل گرما هستند. البته پوشاک معمولاً پرفروش‌ترین کالا برای مناسبت‌های مختلف دیگر نیز هست و این تکرار ممکن است شما را خسته کرده باشد. اگر قصد انتخاب این مورد را دارید، از این تکرار همیشگی یک فرصت استثنایی بسازید!

 

می توانید گزینه های متفاوتی را انتخاب کنید و کلیشه های رنگ و مدل لباس های همیشگی‌ پدر را بشکنید! البته این تنوع را تا جایی پیش ببرید که از نظر او هنجارشکنی در محیط خانه و کار نباشد.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: