نوشته شده توسط : mj

چگونه عکاسی کنید



آیا علاقه زیادی به عکاسی دارید و دوست دارید بهترین عکس ها را بگیرید اما نمی دانید چگونه باید این کار را انجام دهید؟ ما در این مقاله چند اصول ساده آورده ایم که به شما کمک می کند مثل یک عکاس حرفه ای عکاسی کنید. مطمئن باشید بعد از خواندن این مطلب عکس هایی که می گیرید ارزش نصب کردن روی دیوار اتاقتان را دارند.

 

به پشت زمینه عکس دقت کنید

گاهی اوقات بهترین عکس هم با یک تیر چراغ برق پشت سرتان خراب می شود. شاید این جزئیات در نگاه اول به چشم نیایند اما تصویر کلی عکس را به هم می ریزند. هنگام عکاسی می توانید در بدترین شرایط پشت زمینه خوبی پیدا کنید. به عنوان مثال روبروی نمای زیبای ساختمانی در یک منطقه کثیف یا غیرجذاب. شک نکنید بعد از گرفتن این عکس در ذهن همه این سوال پیش می آید که چنین پشت زمینه زیبایی را از کجا پیدا کرده اید؟

 

گاهی اوقات بهترین عکس هم با یک تیر چراغ برق پشت سرتان خراب می شود

 

در عکس های کلوزآپ احتیاط کنید

همه می دانیم که عکس های کلوزآپ هندسه عکس را به هم می ریزند و صورت را زشت نشان می دهند. پس هنگام عکاسی دوربین را کمی دورتر بگیرید تا عکس زیباتری از خودتان گرفته باشید.

 

در عکس های کلوزآپ دوربین را کمی دورتر بگیرید تا عکس زیباتری از خودتان گرفته باشید

 

با زاویه های مختلف دوربین عکس بگیرید

بیایید عکس های زیر را با هم مقایسه کنیم. یک چرخ فلک زیبا که می خواهیم پشت زمینه عکس مان داشته باشیم. می توانید در کنار آن بایستید و یک عکس معمولی بگیرید یا با زاویه های غیرمعمول عکس سلفی بگیرید. در زاویه این عکس هم چرخ و فلک مشخص است و هم عکس بامزه و دوست داشتنی از کار درآمده است. پس از عکس گرفتن با زاویه های متفاوت نترسید.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: