سه مورد از ویژگی‌های جدید و دوست داشتنی ویندوز 10
نوشته شده توسط : mj

 

چنانچه می‌خواهید فضای خالی درایوها را افزایش دهید و نمی‌دانید کدام فایل‌ها را برای افزایش فضای خالی حذف کنید ، با ما همراه شوید.

روش‌های مختلفی برای افزایش فضای خالی هارد‌دیسک وجود دارد، که یکی از آن ها استفاده از قابلیت Disk Cleanup است. روش استفاده از این قابلیت در ادامه آمده است :

 

 Disk Cleanup, فایل‌های قابل حذف

 

این روش در ویندوزهای ویستا، 7، 8 و 10 قابل استفاده است.
1ـ به دسکتاپ مراجعه کرده و روی آیکون Computer دوبار کلیک کنید. (می‌توانید کلیدهای Win + E را نیز برای دسترسی سریع‌تر مورد استفاده قرار دهید)

 

2ـ پس از مشاهده‌ پنجره‌ ویندوز اکسپلورر، روی درایو مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه‌ Properties را انتخاب کنید.

 

3ـ در پنجره‌ باز شده روی Disk Cleanup کلیک کنید.

 

4ـ باتوجه به حجم درایو، چند دقیقه منتظر بمانید تا عملیات محاسبه میزان فضای قابل آزادسازی تمام شود.

 

5 ـ پس از اتمام عملیات در پنجره‌ Disk Cleanup اطلاعات کاملی از فایل‌های قابل حذف و فضایی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت به‌نمایش درمی‌آید. شما می‌توانید هریک از گزینه‌های موردنظر را فعال یا غیرفعال کرده و در نهایت با کلیک روی Ok عملیات حذف را آغاز کنید. (در پنجره‌ هشدار به‌نمایش درآمده روی Delete Files کلیک کنید تا مجوز حذف اطلاعات صادر شود)

 


مایکروسافت گویا بعد از تجربه نه چندان خوشایند ویندوز 8 اکنون با قدرت وارد صحنه می‌شود. ویندوز 10 از هم اکنون ویژگی های خوب خود را به رخ می‌کشد و توجه بسیاری از محافل و رسانه‌های فناوری را به خود جلب کرده است. سه نمونه از ویژگی های خوب این ویندوز آینده، موضوع امروز ماست.

 

به تازگی مایکروسافت اقدام به انتشار نسخه Technical Preview از ویندوز 10 کرده که همراه با تعداد زیادی امکانات جالب جدید و بیش از هفت هزار مورد بهینه سازی در واسط کاربری و پشت صحنه است. برخی از مهم‌ترین این موارد، بازگشت منو Start، استفاده از App‌های مدرن، دسکتاپ مجازی و Task View است.

 

در واقع اغلب این تغییر و تحولات متمرکز بر کاربران دسکتاپ است تا قدرت کاربری آن‌ها را همانند ویندوز 7 و XP افزایش دهد. ما از بین همه این تغییر و تحولات، سه نمونه کاربردی و جالب را برای شما شرح می‌دهیم.

 

 رجیستری ویندوز, امکانات ویندوز 10

 

1 – ابزار OneGet، یک Package Manager به سبک لینوکس
در نهایت مایکروسافت اقدام به معرفی یک Package Management Framework کرد. این واسط کاربری یکپارچه کمک می کند تا جستجو، نصب و پاک کردن برنامه‌ها به سادگی امکان پذیر باشد. به این معنا که کاربران قادر هستند همه نرم افزارهای مورد نیاز خود را جستجو کرده و روی سیستم خود از مسیر آنلاین نصب کنند.

همچنین پاکسازی یا به روز رسانی ابزار‌ها با همین ابزار امکان پذیر است. کاربران لینوکس و کسانی که سابقه کار با نسخه‌هایی همچون Ubuntu را دارند، می‌دانند که یک چنین ابزاری دقیقا مشابه Software Center در Ubuntu است.

 

 رجیستری ویندوز, امکانات ویندوز 10

 

از آنجا که OneGet پروژه ای Open Source است، همواره امکان دانلود آخرین نسخه آن از صفحه رسمی وب سایت آن هست.

 

2 – بهینه سازی CMD
سرانجام پس از مدتها، مایکروسافت به این نتیجه رسید که کمی تغییر و تحول و بهینه سازی در CMD صورت دهد. شما همه این تغییرات و بهینه سازی ها را می توانید در تب Experimental در پنجره Properties این ابزار ببینید که از این قرار هستند؛

· تغییر اندازه زنده یا دینامیک پنجره CMD
· انتخاب ساده و آسان متن،
· اضافه کردن قابلیت Word Wrapping برای تطابق با اندازه پنجره،
· تعداد قابل توجهی میانبر و ابزارهای نگارش،
· و قابلیت شفاف سازی پنجره.

 

 رجیستری ویندوز, امکانات ویندوز 10

 

3 – Trackpad Gestures و Desktop Notification
مایکروسافت Trackpad Gestures یا قابلیت تعیین عملکرد برای Trackpad با اشارات خاص انگشت را در ویندوز 8 معرفی کرد، ولی این ابزار در این نسخه به شدت مشکل دار و واجد خطا بود. حال در ویندوز 10 مایکروسافت این خطا‌ها را برطرف کرده و این ابزار را کارا ساخته است. در این کار، مایکروسافت به گونه‌ای راه Mac را پیش گرفته و به آن نزدیک شده است.

 

اما در کنار این موضوع، مایکروسافت اعلان‌های دسکتاپ یا‌‌ همان Desktop Notification را بهبود بخشیده است. اکنون پیام‌ها همگی در Windows Center ذخیره می‌شوند و کاربر می تواند هر زمانی برای بررسی آن‌ها به این قسمت برود. همچنین همه این پیام‌ها از طریق مکان تعریف شده آن در Tray ویندوز قابل رویت و دسترسی هستند.

 

 رجیستری ویندوز, امکانات ویندوز 10

 

پر واضح است که برخی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های جدید ویندوز 10 پیش از این در لینوکس و Mac وجود داشته است. قسمت خوشحال کننده اینکه مایکروسافت به خوبی این ویژگی‌های کلیدی را شناسایی کرده است و اکنون در سیستم عامل جدید خود را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

قابلیت Merge یا ترکیب کردن دو پوشه در سیستم‌‌های‌عامل‌ مختلف از جمله ویندوز و لینوکس براحتی امکان‌پذیر است. برای مثال چنانچه قصد دارید محتوای دو پوشه با نام test را در سیستم‌عامل ویندوز با یکدیگر ترکیب کنید، می‌توانید پوشه‌ موردنظر را روی پوشه‌ مقصد کشیده و رها کنید.

 

نام یکسان دو پوشه مشکلی را ایجاد نمی‌کند و در صورتی‌که فایل‌های همنام در مبدا و مقصد مشاهده شود، با پرسش از شما، فایل‌های مبدا جایگزین فایل‌های مقصد شده یا از جایگزین کردن فایل‌های همنام صرف‌نظر می‌شود.

 

متاسفانه این قابلیت در سیستم‌عامل مک او.اس.ایکس با مشکلاتی همراه است. مشکل نیز از همان ابتدای کار دردسر ساز می‌شود، زیرا وقتی بخواهید در مک محتوای دو پوشه‌ همنام را با یکدیگر ترکیب کنید، به‌جای بررسی فایل‌های هم‌نام، در همان ابتدای کار هشداری مبنی بر وجود پوشه‌ همنام داده شده و چنانچه عملیات ترکیب را ادامه دهید، پوشه‌ مقصد همراه با همه محتوای موجود در آن حذف شده و پوشه‌ مبدا جای آن را می‌گیرد. در این شرایط نه تنها عملیات ترکیب محتوای دو پوشه صورت نگرفته، بلکه محتوای پوشه‌ مقصد را نیز از دست داده‌اید.

 

یکی از روش‌های رفع این مشکل استفاده از ترفند Option+Drag است. در این ترفند شما کلید Option را فشار داده و با استفاده از عملیات کشیدن و رها کردن، پوشه‌ مبدا را به مقصد انتقال می‌دهید. در صورتی‌که هر دو پوشه همنام باشد، پنجره‌ای با گزینه‌های ترکیب، توقف و جایگزینی به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید با انتخاب گزینه‌ ترکیب، بدون از دست رفتن اطلاعات پوشه‌ مقصد، محتوای دو پوشه را با یکدیگر ترکیب کنید.

 

متاسفانه این ترفند نیز مشکلاتی دارد. برای مثال چنانچه دو فایل همنام در مبدا و مقصد وجود داشته باشد صرف‌نظر از این‌که شما قصد دارید فایل‌های مبدا به‌جای فایل‌های مقصد قرار گیرند، فایل جدیدتر باقی می‌ماند، در حالی که ممکن است شما به فایل قدیمی‌تر که در مبدا وجود دارد، نیاز داشته باشید.

 

اکنون که با مشکلات ترکیب محتوا در مک آشنا شدید، برای رفع دائمی مشکل ترکیب پوشه‌ها و محتوای آنها، استفاده از ترفند زیر پیشنهاد می‌شود.

 

1ـ ابزار ترمینال را اجرا کنید. (کلید Command + Space را فشار داده و پس از تایپ عبارت Terminal کلید اینتر را فشار دهید)

 

2ـ فرمان زیر را در ترمینال وارد کنید:

ditto path_to_source_folder path_to_destination_folder

 

توجه: به‌جای path_to_source_folder و path_to_destination_folder ‌باید مسیر کامل پوشه‌ مبدا و مقصد را وارد کنید. البته توجه داشته باشید بین دو مسیر پوشه‌ مبدا و مقصد در فرمان بالا، یک فاصله‌ قرار دارد.

 

به‌عنوان مثال با استفاده از فرمان زیر، محتوای پوشه‌ Test در دسکتاپ، با محتوای پوشه‌ Test در پوشه‌ Downloads ترکیب شده و چنانچه فایل‌های همنامی در مقصد وجود داشته باشد، فایل‌های مبدا (فایل‌های پوشه‌ تست در دسکتاپ) جایگزین فایل‌ها در مقصد می‌شود. این جایگزینی به قدیمی یا جدیدتر بودن فایل‌های مقصد بستگی ندارد و به‌هرحال فایل‌ها از مبدا، جایگزین فایل‌های همنام در مقصد می‌شوند.

حتما تا به حال منوی تبلت ها رو دیدید که تا وارد منو میشه لیست تمام برنامه ها به نمایش در میاد؟ خب چرا ویندوز رو اینجوری نکنیم؟برای اینکه یاد بگیرید چه جوری منوی اپلیکیشن بسازید با ما همراه باشید

 

خب ابتدا روی نوار تکسبار راست کلیک کنید و گزینه Properties را انتخاب کنید

 

نوار تکسبار, ویندوز 8

 

سپس به تب Navigation بیاید و دو گزینه  Show my desktop background on Start  و Show the Apps view automatically when I go to Start را تیک بزنید ( با زدن تیک Show the Apps view automatically when I go to Start گزینه Search everywhere instead of just my apps when I search from the Apps view به صورت خودکار تیک خواهد خورد اگر به صورت خودکار اینگونه نشد خودتان تیک بزنید) و بر روی OK کلیک کنید

 

نوار تکسبار, ویندوز 8

 

حال به منوی استارت خود بیایید و ببینید که منوی استارت شما به منوی اپلیکیشن ها تبدیل شده است

 

نوار تکسبار, ویندوز 8

 

برای غیر فعال کردن
خب دوباره روی نوار تکسبار راست کلیک کنید و گزینه Properties را انتخاب کنید

 

نوار تکسبار, ویندوز 8

 

سپس به تب Navigation بیاید و تیک دو گزینه  Show my desktop background on Start  و Show the Apps view automatically when I go to Start را بردارید

 

نوار تکسبار, ویندوز 8

 

حال دوباره به منوی استارت بیایید و ببنیید که به حالت پیشفرض برگشته

وقتی با استفاده از رایانه به انجام فعالیت‌های روزمره خود می‌پردازید ممکن است برنامه‌های مختلفی را به‌طور همزمان اجرا کنید. در شرایطی که حرفه‌ شما نیازمند استفاده‌ مداوم از رایانه باشد نیز زمان استفاده از رایانه افزایش می‌یابد و مطمئنا برنامه‌های اجرا شده از سوی شما نیز بیشتر و بیشتر می‌شود.

 

آیا می‌دانید قابلیت Task View در ویندوز 10 برایتان این امکان را فراهم می‌کند تا به کمک دسکتاپ‌های مجازی در این نسخه از ویندوز، برنامه‌های مرتبط با انجام هرکار را در یک گروه مجزا قرار داده و براحتی کارهای خود را انجام دهید؟ به‌عنوان مثال اگر برای انجام برخی کارها از نرم‌افزارهای طراحی گرافیکی کمک می‌گیرید و برای انجام برخی کارهای دیگر از ابزارهای وبگردی استفاده می‌کنید، می‌توانید برای ابزارهای گرافیکی یک دسکتاپ و برای ابزارهای وبگردی یک دسکتاپ دیگر ایجاد کرده و با مراجعه به هر دسکتاپ به مجموعه ابزارهای موردنظر دسترسی داشته باشید. به‌این ترتیب در هر دسکتاپ محیط خلوت‌تری در اختیار خواهید داشت و با سرعت بیشتری به انجام امور خواهید پرداخت.

 

نوار وظیفه‌ ویندوز,ترفندهای ویندوز 10

 

1 ـ ابتدا تمام برنامه‌هایی را که قصد دارید در یک گروه کاری قرار گیرند اجرا کنید، به‌عنوان مثال تمام برنامه‌هایی که برای انجام کارهای گرافیکی به آنها نیاز دارید.

 

2 ـ به نوار وظیفه‌ ویندوز مراجعه کنید (در‌صورتی که نوار وظیفه پنهان است نشانگر ماوس را به پایین صفحه انتقال دهید تا نوار مربوط به‌نمایش درآید) و روی آیکون Task View که به شکل دو صفحه روی یکدیگر است، کلیک کنید.

 

سئو فروشگاه اینترنتی
شکی نیست که رتبه بالاتر در گوگل برای یک فروشگاه اینترنتی حیاتی است. اگر شما نتوانید کاربران گوگل را به کلیک کردن روی لینک سایت خود ترغیب کنید، فروش سایت شما به شدت افت خواهد کرد.
با پروا به تغییراتی که در گوگل تماشا می‌شود دیگر به دست آوردن رتبه در صفحه نخست کافی نیست، سایت شما باید رتبه نخست گوگل را متعلق به خویش کند لغایت بتواند بیشترین کاربر را به سمت سایت جذب نماید. هر چه رتبه سایت شما در گوگل بهتر باشد، کلیک اکثریت نیز اخذ خواهید کرد و افزایش ترافیک سایت در یک فروشگاه اینترنتی به‌راحتی می‌تواند نرخ فروش سایت شما را افزایش دهد.
برای بازایابی کالاهای یک فروشگاه اینترنتی راهکارهای مختلفی وجود دارد و سئو کردن سایت یگانه از موثرترین روش‌های بازاریابی برای خویش سایت و محصولات ارائه شده در آن است.

بخش اول: تحقیق کلمات کلیدی
قبل از آنکه سئو سایت را نخست کنید و حتی پیش از آنکه محتوای سایت را وارد کنید باید تحقیق واژه ها کلیدی را اتمام دهید. شما ممکن است کالای خود را با نامدار بشناسید که برای کاربران ناآشنا باشد. مثلاً فروش ماهی سالمون بدست کاربران به‌صورت فروش ماهی قزل آلا یا فروش ماهی قزل جستجو خواهد شد. فلذا قبل از ورود اطلاعات به سایت مطمئن شوید که کاربران از چه کلید واژه‌ای برای کالا و خدمات شما کاربرد می‌کنند.
تحقیق کلمات کلیدی برای یک فروشگاه اینترنتی دربرگیرنده یافتن کلمه مناسب برای کالاهای فروشگاه، دسته‌بندی اصلی کالاها، دسته‌بندی فرعی کالاها، یافتن کلمات کلیدی برای خدمات فروشگاه مشابه فروش کالای دست دوم، ارسال رایگان کالا به خانه و .... می‌شود.
در مرحله پژوهش کلمات کلیدی شما باید لیستی از کلمات کلیدی اصلی، کلمات کلیدی طولانی Longtail و واژه ها کلیدی LSI را جاسازی و به این واژه ها طبق سختی واژه و میزان جستجو بدست کاربران رتبه‌ای بدهید.

مطالب مرتبط: شناسایی سایت های جمع آوری واژه ها کلیدی

بخش دوم: تحلیل رقبا
تحلیل رقبا گرد از مهم‌ترین عوامل در سئو فروشگاه اینترنتی است. خدمات و تعرفه های تعرفه بهینه سازی سایت ووکامرسی میموس شما تمام موارد سئو را رعایت می‌کنید و رتبه نکوداشتن نیز در گوگل بدست می‌آورید اما بدون تحلیل رقبا نمی‌توانید از رقبای اصلی خویش قبل افتاده و آنها را پشت راز بگذارید و رتبه اول گوگل را از آن خود کنید.
در تحلیل رقبا شما باید موارد بسیاری را همانند واژه ها کلیدی بهره‌گیری شده بدست رقبا، تعداد بک لینک دریافتی، گونه بک لینک دریافتی (کلمه کلیدی، کلمه کلیدی طولانی، واژه ها عمومی و ...) سایت‌های ارائه‌دهنده بک لینک (تعداد لینک خروجی، میزان پیوستگی محتوای سایت با سایت رقیب و ...) را تحلیل و بر بنیاد این تحلیل‌ها برنامه و استراتژی خویش را برای قبل افتادن از رقبا تنظیم کنید.
برای تحلیل رقبا می‌توان از ابزارهای رایگانی مانند گوگل و Keyword planner یا گوگل ترندز google trends بهره‌گیری کرد.
هنگام تحلیل سایت رقبا به این موارد پروا گزیده تر داشته باشید:
• نام کالاها در سایت (عنوان صفحه)
• تقسیم بندی محصولات
• محصولاتی که به عنوان محصولات برتر شناسایی می‌شوند.
• محصولاتی که با محصولات اصلی سایت پیوسته بوده و به عنوان کالای جانبی در سایت عرضه شده‌اند.

3 ـ به محض کلیک روی گزینه‌ موردنظر، مجموعه‌ای از تصاویر بندانگشتی از برنامه‌های درحال اجرا به‌نمایش‌ درآمده و گزینه‌ Add a desktop نیز در پایین صفحه مشاهده می‌شود. با کلیک روی این گزینه، یک دسکتاپ جدید برای شما ایجاد می‌شود.

 

4 ـ با کلیک روی تصویر بندانگشتی متعلق به دسکتاپ دوم وارد دسکتاپ جدیدی می‌شوید و مشاهده می‌کنید که هیچ‌یک از برنامه‌های اجرا شده در دسکتاپ شماره یک در این دسکتاپ وجود ندارد و شما می‌توانید با تکرار مراحل 1 تا 3، نرم‌افزارهای جدیدی را اجرا کنید و​ دسکتاپ جدیدی به آنها اختصاص دهید.

 

5 ـ برای حرکت میان دسکتاپ‌ها می‌توانید از آیکون Task View کمک بگیرید و برای ایجاد دسکتاپ جدید نیز می‌توانید پس از کلیک روی آیکون بالا روی صفحه‌ای که شامل آیکون «+» است، کلیک کنید.

 

توجه: هنگامی که روی هریک از دسکتاپ‌ها مشغول کار هستید ممکن است زیر آیکون‌های موجود در نوار وظیفه، خطوط نشانه رنگی را مشاهده کنید. این خطوط نمایانگر اجرای برنامه‌ مورد نظر در دیگر دسکتاپ‌هاست و چنانچه شما روی آن نرم‌افزار کلیک کنید، به دسکتاپی که نرم‌افزار اجرا شده در آن وجود دارد، انتقال خواهید یافت.

 

6 ـ بـــرای بستن هریک از دسکتاپ‌ها (بستن گروهی برنامه‌های یک دسکتاپ) به Task View بروید و نشانگر ماوس خود را روی تصویر بندانگشتی دسکتاپ موردنظر قرار داده سپس آیکون«X» را کلیک کنید.

مایکروسافت اخیرا با انتشار اخبار و اطلاعاتی از ویندوز جدید خود با نام Windows 10 همگان را غافلگیر کرد؛ این در حالی است که بیشتر ما در اندیشه ویندوز نسخه‌ی ۹ بودیم! طبق شایعات منتشر شده، دلیل این کار از سوی شرکت مایکروسافت ویندوز قدیمی ۹۵ بوده است.

 

نگاهی به این نسخه پیش نمایش انداختیم و سعی کردیم جدیدترین امکانات و قابلیت های آن را استخراج کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. برای هر یک از ۱۰ ویژگی جدید یک اسکرین شات نیز تهیه و قرار داده شده است.

 

قابلیت های ویندوز ۱۰, جست و جو در ویندوز ۱۰

 

منوی استارت
بسیاری از کاربران فقدان منوی استارت را در ویندوز ۸ احساس می کردند و از این بایت گلایه داشتند. مایکروسافت نیز در همین راستا، منوی استارتی با طراحی و عملکرد بسیار عالی را در ویندوز ۱۰ قرار داده است. تنها فرق این منو با نسخه‌ی قدیمی خود، قرار گرفتن کاشی های میانبر به برنامه ها و بخش های مختلف است. همچنین منوی جست و جو نیز هم اکنون نتایجی را از وب در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

قابلیت های ویندوز ۱۰, جست و جو در ویندوز ۱۰

 

استارت اسکرین یا دسکتاپ؛ خودتان انتخاب کنید
فرقی نمی کند که طرفدار استارت اسکرین متروی ویندوز ۸ باشید و یا از آن تنفر داشته باشید؛ ویندوز ۱۰ به شما حق انتخاب داده است. می‌توانید از دسکتاپ معمولی و یا منوی استارت اسکرین استفاده نمایید. در نسخه‌ی پیش نمایش، استارت اسکرین به صورت پیش فرض انتخاب شده است.

 

قابلیت های ویندوز ۱۰, جست و جو در ویندوز ۱۰

 

اپلیکیشن های مدرن در دسکتاپ
از آنجایی که امکان انتخاب بین دسکتاپ و یا منوی استارت اسکرین برای کاربران قرار داده شده است، اما ممکن است فکر کنید که آن اپلیکیشن های مترویی و مدرن استارت اسکرین در دسکتاپ چگونه نمایش داده می شوند؟

 

پاسخ بدین صورت داده می شود که این اپلیکیشن ها هم اکنون قابل اجرا در دسکتاپ و آن‌ هم در پنجره مخصوص خود هستند و امکان مینیمایز و نوتیفیکیشن را نیز به کاربران ارائه می کنند.

 

قابلیت های ویندوز ۱۰, جست و جو در ویندوز ۱۰

 

دسکتاپ های مجازی
تا یادمان می آید، لینوکس و مک از دسکتاپ های مجازی پشتیبانی می کردند؛ حالا نیز مایکروسافت تصمیم گرفته است این قابلیت را به ویندوز خود بیافزاید. اپلیکیشن هایی را که در یک دسکتاپ باز می کنید، تنها به همان بخش محدود می شوند و انتقال به آن برنامه شما را به دسکتاپ مختص آن می برد.

اما به نظر می رسد هنوز امکان باز کردن یک اپلیکیشن در چند دسکتاپ وجود ندارد. برای افزودن منوی دسکتاپ جدید کافیست دکمه‌ی + را که در کنار بخش جست و جو انتخاب کرده و Add Desktops را بزنید.

 

قابلیت های ویندوز ۱۰, جست و جو در ویندوز ۱۰

 

مولتی تسک

 

قابلیت های ویندوز ۱۰, جست و جو در ویندوز ۱۰

 

بخش بندی صفحه
قابلیت بخش بندی (Snap) یکی از قابلیت های بسیار موفق و پر کاربرد ویندوز به حساب می آید که پس از ارائه کاربران سیستم عامل مک را نیز به خود علاقه مند کرد. این قابلیت در ویندوز ۱۰ نیز قرار گرفته است. البته قابلیت های بیشتری نیز به آن اضافه شده است و کار را برای کاربران ساده تر و در عین حال حرفه ای ساخته است.

 

قابلیت های ویندوز ۱۰, جست و جو در ویندوز ۱۰

 

منوی تسک با طراحی بهتر
این ویژگی بیشتر برای تبلت ها افزوده شده است؛ آیکون ها بزرگ تر شده اند و همچنین دو آیکون جست و جو و همچنین بخش بندی دسکتاپ اضافه شده اند.

 

قابلیت های ویندوز ۱۰, جست و جو در ویندوز ۱۰

 

جست و جو
بخش جست و جو در ویندوز ۱۰ تغییرات زیادی را متحمل شده است. هم اکنون با جست و جو در نوار مربوطه، علاوه بر نمایش نتایج داخلی ویندوز، از فضای وب نیز موارد مرتبط به نمایش در می‌آیند. همچنین در حین بررسی، متوجه تغییرات ریز و درشت دیگری در این بخش شدیم.

 

قابلیت های ویندوز ۱۰, جست و جو در ویندوز ۱۰

 

جست و جو گر
مطابق تصویر زیر، این بخش نیز تغییرات کوچکی را شامل شده است. از جمله این موارد می‌توان به امکان اشتراک گذاری سریع‌تر فایل‌ها از طریق ایمیل اشاره کرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: