نوشته شده توسط : mj

امکانات پلاگین سئو Yoast نسخه پریمیوم:

پلاگین سئو Yoast نسخه پریمیوم

همون طور که در عکس بالا میبینید، امکانات پلاگین نسخه پریمیوم افزونه وردپرس سئو به چند دسته کلی تقسیم میشه که در هر بخش چندین امکان در کمر بستن شما پیمان میگیره.
تنظیمات کلی:

در این بخش امکانات کلی سایت پیمان داره. احتمالاً به تنها چیزی که برای این تقسیم بتونیم اشاره کنیم، هستی فیلدهای وارد کردن کد شناسایی الکسا، بینگ و گوگل وبمستر باشه.
عنوان ها و متاها:

این دسته مهمترین بخش موجود در پنل تنظیمات پلاگین سئو Yoast هست! در این بخش میتونید عنون اصلی سایت، واژه ها کلیدی و قالب متا تگ های سایت رو مشخص کنید. و وانگهی میتونید تعیین کنید کدوم بخش ها در موتورهای جستجو نمایه بشه و کدوم دسته ها ایندکس نشه! تنظیمات این دسته رو کاملا باید جدی بگیرید و عناوین پسندیده رو بهره‌گیری کنید چون تاثیر مستقیمی در سئو سایت شما و رتبه شما در نتایج گوگل داره.
اجتماعی:

در این بخش هم میتونید آدرس صفحه های اجتماعی فیسبوک، گوگل پلاس و … رو وارد کنید تا سایت شما وابستگی اکثریت با شبکه های اجتماعی مجازی پیدا کنه. ارسال مطالب در شبکه های مجازی به خصوص ارسال مطلب در google plus کارایی بسیار نکویی در رتبه سایت شما خواهد داشت.
نقشه های xml سایت:

در این بخش میتونید نقشه سایت رو پرکار کنید. نقشه به صورت خودکار ساخته میشه. نقشه ی سایت یاعث میشه موتور جستجو همانند گوگل، زودتر از انتشار مطالب سایت شما آگاه بشه و زودتر مطالب سایت نمایه بشه.
پیشرفته:

این دسته شامل تنظیماتی برای ریز دانه ها ، پیوندهای یگانه و دیگر تنظیمات مترقی سئو می باشد .
ابزارها :

در این تقسیم شما می توانید فایل robot و htaccess  را ویرایش کنید ، از تنظیمات برنامه خروجی بگیرید یا درون ریزی کنید و در ضمن می توانید به صورت کلی تنظیمات سپریدن دهید.





:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: