خبر روز
نوشته شده توسط : mj

ه گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، اینتل اولین درایو حالت جامد(SSD) به شکل خط‌کش خود را که یک دستگاه عجیب و غریب با طول 12 اینچ و ظرفیت ذخیره‌سازی بسیار زیاد است، رونمایی کرد.

 

اینتل در سال گذشته شکل جدیدی را ابداع کرد تا فضای ذخیره‌سازی را تا حد امکان با راندمان مطلوب حرارتی افزایش دهد.

 

درایو "DC P4500" اولین درایو با این طراحی است و 32 ترابایت حافظه را در یک بیستم فضایی که تاکنون در هارد دیسک‌های معمولی مورد نیاز بود، فراهم می‌کند. مصرف برق این درایو همچنین یک دهم دستگاه‌های رایج شده است.

 

درایو حالت‌جامد یا اس‌.اس‌.دی (SSD) که به نام دیسک حالت‌جامد یا دیسک الکترونیکی نیز شناخته می‌شود(گرچه دارای هیچ‌گونه دیسک یا موتور چرخان نیست) یک ابزار حافظه است که برای ذخیره‌سازی دائم داده‌ها از تراشه استفاده می‌کند.

 

"Solid State Drives" یا به عبارتی همان SSD در کمترین زمان توانست جایگزین مناسبی برای هاردهای "Hard Disk Drive" یا HDD شود. در واقع SSD حافظه مبتنی بر حافظه فلش است که در مقایسه با هارد دیسک‌های قبلی برق کمتری مصرف می‌کند و از مقاومت بیشتری نیز برخوردار است.

 

هارد دیسک‌های معمولی HDD صفحاتی به نام پلاتر و هد دارند که این هد اطلاعات را از روی صفحات می‌خواند. بر خلاف آن، هیچ‌کدام از اجزای داخلی SSD در حال چرخش نیستند و یک حافظه فلش است که فوق‌العاده محکم و بادوام است. در نتیجه در اثر سقوط از ارتفاع کاملا مقاوم بوده و نسبت به HDD معمولی دوام بیشتری دارد.

 

از آنجایی‌که مزایای استفاده از SSD فلش قابل توجه هستند، به لحاظ قیمت نیز با هاردهای معمولی کاملا متفاوت هستند. این نوع درایوها گران‌قیمت هستند و طبعا لپ‌تاپ‌های مجهز به SSD گرانتر از لپ‌تاپ‌های مبتنی بر HDD هستند.

 

به رغم آن SSD هم به لحاظ سرعت عملکرد و هم از نظر میزان مصرف انرژی به مراتب بهتر از HDD است.

 

 SSD هم سرعت عملکرد بیشتری دارد و هم برق کمتری مصرف می‌کند که به دنبال آن موجب افزایش عمر باتری لپ‌تاپ نیز می‌گردد. با این حال از نظر میزان ذخیره‌سازی داده‌ها نسبت به HDD ظرفیت کمتری دارد.

 

اینتل معتقد است که 32 عدد از SSDها می‌توانند کنار هم قرار بگیرند تا یک پتابایت را در یک اسلات یک سرور ذخیره کنند.

 

در عین حال، شکل منحصر به فرد این دستگاه به این معنی است که تنها به نیمی از جریان هوا در SSDهای معمولی برای خنک نگه داشتن آن نیاز دارد. این یکی از دلایلی است که برخی از بزرگ‌ترین شرکت‌های داده در جهان نظیر آی.بی.ام، مایکروسافت و تنسنت(Tencent) از SSD جدید "خط‌کش" برای پشتیبانی از سرویس ابری و عملیات‌های مرکز داده خود استفاده می‌کنند.

 

SSDها سریع‌تر از انواع دیگر تکنولوژی، هم برای مصرف کنندگان و هم برای ارائه دهندگان فضای ابری در حال پیشرفت هستند.

 

به گزارش انتخاب به نقل از سی ان بی سی، سهام اپل امروز در بازار از مرز  یک تریلیون دلاری عبور کرد و رکوردی خیره کننده و البته افتخاری بزرگ را نصیب خود کرد. 

 

در حال حاضر هر سهم اپل در بازار نیویورک به بهای 207 دلار به فروش می رسد.درواقع سهام این شرکت تقریبا 3 درصد افزایش یافته است. 

 

سهام اپل پس از آن رکورددار شد که  گزارش سه ماهه  قوی خود را منتشر کرد.مجموع سهام  اپل در حال حاضر 4،829،926،000 سهم است و  قیمت سهام  این شرکت امروز حتی از مرز207.05 دلار نیز عبور کرد و در نتیجه اپل را زودتر از رقبابه خط پایان رساند. 

 

دن لویس، تحلیلگر بازار بورس در گفتگو با سی ان بی سی می گوید: "من فکر می کنم این موفقیت بیش از هر چیزبه چگونگی قدرت اکوسیستم اپل در چند دهه گذشته مرتبط است. اما این پایان تلاش های اپل  نیست، عبور از مرز 1 تریلیون دلاری فقط نقطه آغازی برای تلاش های آنان است.  من این را فقط به نوعی صحبت کردن در مورد مرحله جدید رشد و سودآوری می دانم".

 

ارزیابی ها نشان می دهند فعالیت های اپل در حوزه فضای ابری،اپل پی، آیتونز و خدمات این شرکت موفق شده درامد و سهام این شرکت را اینگونه ارتقا دهد. 

 

فراموش نکنیم که هم اکنون اپل رقبای سرسختی مثل آمازون دارد که در ماه جولای 900 میلیارد دلار ارزش بازار را به خود اختصاص داده است.

 

به نقل از وب سایت gsmarena، طبق اخبار قبلی می‌دانیم که در نیمه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی باید منتظر معرفی و رونمایی اپل از سه گوشی جدید باشیم که قرار است بعنوان جایگزین‌های آیفون ۱۰ کنونی وارد بازار شوند.

 

/5 نقطه نظر /در تولید محتوا, دسته‌بندی نشده /توسط دوردی پرشور

چگونه ی یک صفحه ی “درباره ی ما” ی نیرومند بنویسیم؟

حکایت کمپانی خویش را ذکر کنید و بازدید کنندگان را تبدیل به مشتری کنید.

 

صفحه “درباره ی ما” شما احد از مهم ترین صفحات در وب سایت شماست. به شایستن بسیار یکتا از پربازدیدترین صفحه ها از وبسایت شما نیز هست. بنابراین بهتر است آن را خوب صحیح کنید! این صفحه را به عنوان فرصتی برای شناسایی خود به بازدیدکنندگان در عقیده بگیرید.

 

درباره ما منبع عکس  در ارتباط با ما

 

 

بازدیدکنندگان صفحه ی “درباره ی ما” چه کسانی هستند؟ به بردباری زیاد مشتری هایی هستند که در عقیده دارند تا از محصولات شما خرید کنند و یا از خدمات شما استفاده کنند. آنها اخ دارند تا پشت پرده را نیز مشاهده کنند و ببینند که آیا شرکت شما همان شرکتی هست که آنها دوست دارند با آن همکاری داشته باشند یا خیر. آنها به دنبال پاسخی برای سوال هایی مشابه سوالات پایین هستند:

 

آیا شرکت روبرو کمپانی ابهت است یا خیر؟

آیا شرکتی عمومی است؟ و یا خصوصی و یا یک کسب و کار خانوادگی؟

چقدر تجربه ی کاری دارد؟

مدیریت پروژه در دست چه کسی خواهد بود؟

مقر اصلی کمپانی کجاست؟

چه چیزی این شرکت را خاص جلوه میدهد؟

ارزش های اصلی کمپانی چیست؟

چرا باید بجای خرید از شرکت رقیب، از این کمپانی خرید کنم؟

درباره ما منبع عکس در ارتباط با ما

 

پاسخ دادن به سوالات بالا اگرچه مرحله ی سختی است ولی شما باید با جدیت آنرا اتمام دهید. به هرحال صفحه ی “درباره ی ما” جایی است که شما میتوانید تمام تعاریف و تمجید ها را در ارتباط با ی محصولات و خدمات خود بیان کنید و حتما باید این پیشه را سپریدن دهید. صفحه ی اصلی فرصتی برای شماست لغایت به دنیا بگویید که چرا کمپانی شما تحسین برانگیز و عالی است. ولی باید این کار را با دقت و با کاربرد ار هوش و زکاوت اتمام دهید، که همین نیز این مسئله را کمی مشکل می کند.

 

از واقعیات بهره‌گیری کنید، نه از گزافه گویی

 

وقتی که صفحه ی “درباره ی ما” ی وبسایت خویش را می نویسید، نباید همان مطالبی که در صفحه ی اصلی نوشته اید را بنویسید. در ثانی، یک خلاصه ی طولانی و پر از جزئیات خواننده ی مطالب را کسل خواهد کرد. به علاوه شما که نمی خواهید به نظر برسد که در سخنانتان اغراق می کنید. همانطور که می دانید در بیشتر مواقع پیدا کردن حد وسط بهترین روش در تولید محتوای صفحه در ارتباط با هود از واقعیت ها بگویید و گزافه گویی نکنید.

 

درست همانند یک رزومه که برای دریافت یک شغل می نویسید، صفحه ی “درباره ی ما” نیز جایی است که شما می توانید دست آورد ها و موفقیت های خویش را ذکر کنید. برای اینکه بسیار تحمیل کننده به عقیده نرسید از استفاده از سخنان اغراق آمیز  امتناع کنید. در روبرو یک عرضه ی رک و راست از واقعیات  داشته باشید. از استفاده از صفات عالی پرهیز کنید.

 

برای مثال برای ملت توضیح دهید که چرا باید با شما شغل کنند؟ محصول و یا خدمات شما چه منفعتی در بر خواهد داشت که چشم انداز شما ارزشمند باشد؟

 

اگر میتوانید آن منافع را به صورت کمی ذکر کنید. اینکه بگویید محصول شما “سود حاصله را 18% افزایش می دهد” از اینکه بگویید “سود شما را افزایش خواهد داد” زیاد تاثیرگذارتر خواهد بود.

 

به آنها بگویید که شما چه مشکلی را حل خواهید کرد. توانایی خویش را شرح دهید و اینکه چرا شما در ارائه ی فرآورده و یا خدمت خویش دارای توانایی هستید که شما را منحصر بفرد می کند.

 

اینکه چه مدت زمانی است که کارتان را شروع کرده اید را نیز اظهار نمائید و اینکه شما و همکاران کلیدی شما چقدر تجربه ی پیشه دارید. چند مرحله ی برجسته از گذشته ی شرکت خویش را نیز ذکر کنید.

 

صفحه در ارتباط با ما، جایی برای ایجاد اعتماد

 

قبل از بوجود امدن اینترنت اکثر معاملات کاری پس از یک ملاقات رو در رو انجام می شد. مشتری احتمالی با یک فروشنده و یا صاحب کار صحبت می کرد تا در مورد شرکت اطلاعاتی کسب کند و مشخص کند که آیا از کار کردن با آنها دانستن راحتی می کند یا نه. البته امروزه شرایط اینگونه اعتماد مشتری های خویش را جلب کنید.

 

امروزه اکثر داد و ستدها بازرگانی از طریق وب و بدون ملاقات مستقیم  سپریدن می شوند. به همین خاطر، صفحه ی “درباره ی ما” ی شما باید فراتر از بیان کردن نقاط خاص شرکت شما باشد؛ همچنین باید اعتماد را به طرف مقابل القا کند چرا که بدون اعتماد، شما هیچگاه به قصد خویش که کسب دستمزد و پروژه ی کاری است نمی رسید.

 

مخاطبان خویش را در عقیده بگیرید

 

حین نگارش صفحه ی “درباره ی ما” ی خود، انگار کنید که چه کسی قرار است مطالب شما را بخواند. از مشتری های خود یک تصویر ذهنی داشته باشید. نیاز ها و خواسته های آنان چیست؟ چه اعتراضاتی و چه نقاط حساسی دارند؟

 

 

 

مخاطب شناسیمنبع عکس  مخاطب خویش را بهتر بشناسیم.

 

آیا شما یک شخصی که به تازگی مادر شده و یک فرزند حقیر دارد را بیننده پیمان داده اید؟ و یا مخاطب شما یک کارآزموده IT با سطح بالایی از چیرگی های کامپیوتری است و یا یک شخص عامی با سطح محدودی از دانش درباره ی تکنولوژی؟ آیا یک سالمند است و یا یک بچه ی مدرسه ای؟ می توانید ببینید که منظور پیمان دادن هریک از موارد بالا نیازمند نوع ی متفاوتی از دیدگاه به مطالب را نیاز دارد.

 

درست همانگونه که یک مجله و یا برنامه ی تلویزیونی با در عقیده دریافت مخاطبانش طراحی می شود، صفحه ی “درباره ی ما” ی وبسایت شما هم باید با توجه به مخاطبان اش طراحی شود. نوشته ی شما باید به آنها پیوسته باشد و به دربایستن های خاص آنها نیز اشاره کند. نوشته ی شما باید احساسات آنها را تحت تاثیر قرار دهد و آنها را برای اقدام تشویق کند.

 

زمانیکه نوشته ی هدفمند برای صفحه ی “درباره ی ما” نوشتید، میتوانید شماری از برجسته ترین حقایق و واقعیات را در جاهای دیگری از وبسایت خود بیاورید.

 

با بهترین اطلاعات خویش قبل بروید

 

در نظر بگیرید چه چیزی برای مشتری شما مهم است و همان موارد را جزو اطلاعات اصلی خویش پیمان دهید. شاید این موارد گواهی نامه های تخصصی شما باشند، مشابه تحصیلات، مجوز ها، تقدیرهای گرفتن شده و یا میزان تجربیات کاری شما. در اینصورت، با این اطلاعات اخص پیش بروید که بعنوان نشانه های صلاحیت شما در عقیده گرفته می شوند و خیلی سریع در نظر طرف روبرو به شما و کارتان اعتبار میدهد.

 

اطلاعات بروز

 

منبع عکس  همیشه آپدیت باشید و بهترین اطلاعات را ارائه دهید.

 

به هرحال، پیوسته بودن به مشتری ها و داشتن چیرگی های ارتباطی خوب شما را در چشم وهمچشمی مجزا میکند. بعد صفحه ی “درباره ی ما” وبسایت خود را با ارائه ی تعریف شرکت خویش از این خاصیت ها و خاصیت ها آغاز کنید. حتی میتوانید یک متن کوتاهی که فلسفه ی کاری شرکت شما را ذکر می کند به آن اضافه کنید.

 

در صفحه ی “درباره ی ما“ صمیمی باشید.

 

بعضی افراد تصمیم می گیرند که صفحه ی “درباره ی ما” خویش را به نوع ای بنویسند انگاشت که یک سوم شخص اطلاعات را برای آنها تامین کرده است. این گونه نگرش و مقاله بیشتر غیر راستین و بدون راستی-راستگویی به عقیده میرسد. سرانجام کل اندیشه میکنند که صفحه ی “درباره ی ما” بدست صاحب تارنما نوشته و یا دست کم تایید شده است. پس از نخست شخص (من) و یا جمع (ما) بهره‌گیری کنید، با پروا به اینکه کدامشان برای شرایط شما پسندیده همیشه در تولید درونمایه از لحنی دوستانه و صمیمانه کاربرد کنید.

 

استفاده از واژه ها مشکل و مشکل کسل کننده است. کسی که از تارنما شما بازدید میکند اخ دارد بداند که یک انسان در  پشت این پیشه است. در برپایی محتوای خویش محاوره ای باشید. به گونه ای بنویسید که انگار دارید رو در رو صحبت میکنید و لحن دوستانه شما را دوست داشتنی تر میکند.

 

اشتیاق و علاقه ی خود را برای ماموریت کمپانی خویش ابراز کنید. زمانیکه درباره ی برند کمپانی خود صحبت میکنید بی ریا و صمیمی باشید. هیچ اشکالی ندارد که صمیمیت و خودمانی بودن شما در این بین نمایان باشد.

 

شما میتوانید در عین حالیکه در نوشته ی خویش رسمی هستید، جدی نباشید و یاحتی شوخ باشید. نوشته ی خیلی رسمی شدنی است دل آزرده کننده و غیر مفید باشد. در مقابل، بگذارید مشتری ها و بازدید کنندگان روحیه ی مهربان و پر شور و اشتیاق شما را تماشا کنند.

 

همانند حیات واقعی، قابل اعتماد باشید. راستی-راستگویی شما به میان خواهد آمد و مفید خواهد بود. حتی آفت پذیری شما نیز میتواند پرهیزکاری مثبتی تلقی شود و به همین خاطر در صفحه ی “درباره ی ما” مورد استفاده پیمان بگیرد.

 

به نوع ای صحبت کنید که انگار با یک فرد گفتگو میکنید، نه یک شرکت و یا دسته جمعی از مردم. الی زمانی که بازدید کننده ی شما اهمیت بدهد، او تنها کسی است که صفحه ی “درباره ی ما” شما را میخواند و فقط کسی است که شما در حال برقراری پیوستگی هستید.

 

 یک بستگی بسازید

 

افراد همنشین دارند با دیگر کسان ارتباط داشته باشند. البته این مورد در حین نوشتن یک وبسایت برای کمپانی به راحتی از یاد میرود. اما موفقیت بی نظیر سایت هایی مانند:Google+، Facebook وLinkedIn  را نیز در عقیده بگیرید. این سایت های شبکه های اجتماعی در ریشه-بن-بیخ مجموعه هایی بزرگ از صفحات “درباره ی من” هستند.

 

شبکه های اجتماعی منبع عکس گذرگاه ارتباط با مشتری ها است.

 

در حین شکل دادن به صفحه ی “درباره ی ما” به اینکه با بازدیدکنندگان خویش ارتباط برپا کنید اهمیت بدهید همانگونه که به این امر اگر در یک جلسه ی رو در رو بودید اهمیت میدادید. چگونه میتوانید آنها را درگیر کنید؟ به چه چیزی به بهترین حالت پیوسته خواهند بود؟

 

از حرف های اغراق آمیز خودداری کنید. حرف های پر زینت و مبالغه آمیز بر ملت پیروز نخواهند شد. حرف های شما ساختگی و قلابی به عقیده خواهند رسید. در مقابل، راستی-راستگویی و رک گویی زیاد موثر است. بازدیدکنندگان قدر  صداقت شما را خواهند دانست.

 

از اینکه خود واقعیتان را پرتو دهید نترسید. راست گویی و راستی-راستگویی شیوه ای است که شما با بازدید کنندگان خویش بستگی پایدار خواهید کرد و البته بهترین روش برای قبولاندن حرف هایتان و فروش محصولاتتان به آنها است.

 

ارزش های خود را  توصیف کنید

 

صفحه ی ” درباره ی ما” شما باید چیزی فراتر از یک رزومه ی شراکتی باشد. این صفحه باید اینکه شما دقیقا چه کسی هستید را توصیف کند. روش ساخت صفحه ی درباره ی ما تاثیر گذار ارزش های کاری خود را توصیف کنید و ذکر کنید که چرا محصول و یا خدمتی که شما ارائه میکنید برای خود شما مهم است.

 

اپل آیفون‌های ۲۰۱۸ را در دو نسخه ۵.۸ و ۶.۵ اینچی با صفحه نمایش اولد و یک نسخه ارزان‌ قیمت‌تر ۶.۱ اینچی با نمایشگر ال سی دی معرفی و روانه بازار خواهد کرد.

 

حالا تازه ترین گزارش های منتشر شده نشان می دهد که یکی از بزرگترین مدل های گوشی های آیفون یعنی آیفون ۱۰ پلاس، قرار است به یکی از بهترین و محبوب ترین ویژگی های تبلت های آی پد اپل مجهز شود و آن قابلیت افقی شدن صفحه نمایش گوشی ( landscape) است.

 

این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که برای انجام برخی از کارها نیاز به بزرگتر و افقی تر شدن صفحه نمایش دارند، بسیار سودمند و کاربردی است به گونه ای که آنها قادر خواهند بود با فعالسازی این قابلیت در گوشی جدید خود، هر زمان که بخواهند صفحه نمایش را افقی و بزرگ کنند تا بتوانند کارهای خود را با کیفیت و دقت بیشتری انجام دهند.

 

آیفون ۱۰ پلاس که به احتمال زیاد همان مدل ۶.۵ اینچی گوشی های ۲۰۱۸ اپل است، به لطف بهره مندی از جدیدترین و به روزترین نسخه سیستم عامل آی او اس (iOS) به کاربرانش این امکان را می دهد تا از قابلیت افقی شدن صفحه لذت ببرند.

 

این قابلیت دقیقا همانند ویژگی تبلت های آیپد اپل است که در آن کاربران می توانستند صفحه نمایش را بزرگتر و افقی کنند.

 

هنوز اطلاعات و جزئیات دقیقی از این قابلیت در فضای مجازی منتشر نشده است و اپل نیز هیچ کدام از این گزارش ها را به طور رسمی تایید یا رد نکرده است.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون 
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,آیفون 

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی‌میل، "گوگل" ویژگی جدیدی در نوار جست‌وجوی خود اضافه کرده است که می‌توان با جست‌وجوی جملاتی مانند "شغل‌های نزدیک من"(jobs near me )  یا "مشاغل بانکی"(banking jobs) شغل مورد نظر خود را پیدا کرد.

 

البته این امکان جدید در گام اول تنها برای مردم انگلیس قابل استفاده است.

 

در این ویژگی جدید کاربران می‌توانند ویژگی‌های آن شغل، میزان حقوق و راههای رفت و آمد به محل کار را با استفاده از "گوگل مپس" (Google Maps) دریابند.

 

همچنین کاربران می‌توانند شغل‌های مورد علاقه خود که به ‌آن‌ها پیشنهاد شد را ذخیره کنند و قسمت "پیغام گوگل"( notifications)  سیستم را روشن کنند تا شغل‌های مورد علاقه‌ آن‌ها برایشان به نمایش گذاشته شود.

 

مدیر محصولات گوگل اظهار کرد، امروزه تعداد افرادی که در گوگل جست‌وجو می کنند، رو به افزایش است.

به نقل از نیوز، در حال حاضر سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند جهان، نرم‌افزارهایی با استفاده از AI برای کمک به دستیار شخصی مجازی خود در ارتباط با کاربران در سطح احساسی آنها را طراحی کرده است. این شرکت یک دستیار مجازی را  در سال ۲۰۱۳ منتشر کرد که روزانه ۱۱۰ میلیون کاربر  از آن استفاده می‌کنند و امیدوار است که با استفاده از نرم‌افزار مجهز به هوش مصنوعی شناسایی احساسات را نیز در آینده افزایش دهد.

 

آنت زیمرمن - معاون تحقیقاتی گارتنر - در ابتدای سال جاری اعلام کرده بود که هوش مصنوعی احساسات قادر به تجزیه و تحلیل حالت‌های افراد با پاسخ به سوالات شخصی خواهد بود. تا سال ۲۰۲۲ دستگاه شخصی شما بیش از خانواده وضعیت احساسی شما را درک خواهد کرد. این سیستم با قابلیت خواندن حالات چهره، تجزیه و تحلیل صدا و رفتار کاربر دستورات کاربران را دریافت و به آنها پاسخ خواهد داد.

 

وی در ادامه افزود: دستیارهای مجازی با توانایی خواندن احساسات در اتومبیل و مراقبت‌های بهداشتی مفید خواهند بود. اتومبیل‌هایی با دستیار دیجیتال قادر به تصمیم‌گیری در مورد خستگی، استرس، خشمگینی یا ناامیدی راننده خواهند بود و کنترل ماشین را به گونه‌ای انجام می دهند که ایمن‌تر باشد. در مراقبت‌های بهداشتی نیز یک دستیار مجازی احساسات AI می تواند سلامت روان فرد را ۲۴.۷ کنترل کند و در صورت بروز مشکل به مراقبان هشدار دهد.

 

فلیکس ژانگ - معاون مهندسی نرم‌افزار هوآوی - در این باره گفت: ما فکر می‌کنیم که در آینده همه کاربران ما آرزو کنند که بتوانند با این سیستم ارتباط عاطفی برقرار کنند.

 

جیمز لو، مدیر محصول AI در گروه کسب و کار مصرف کننده هوآوی هم می‌گوید: شرکتش دستیار مجازی را برای گسترش مکالمات طراحی می‌کند تا کاربر احساس تنهایی نکند.

 

جدیدترین چیپ ست هوآوی Kirin ۹۷۰  دارای یک واحد پردازش عصبی اختصاصی (NPU) است که توانایی‌های AI را در گوشی‌هایی که از تراشه استفاده می‌کنند، در اختیار دارد. در حال حاضر SoC از Huawei P۲۰ Pro و Huawei P۲۰ پشتیبانی می‌کند.

همه ما کاربرانی را دیده‌ایم که تقریبا به طور میانگین هفته‌ای یک بار گوشی از دستشان به زمین می‌افتد. بنابراین فناوری جدید "گوریلا گلس" به این افراد کمک می‌کند.

 

شرکت کورنینگ اکنون "Gorilla Glass ۶" را معرفی کرده و ترکیب محصول خود را تغییر داده است تا پس از چند بار سقوط، همچنان سالم باقی بماند و نشکند.

 

این فناوری در آزمایشات توانسته به طور متوسط از ۱۵ سقوط متوالی بر روی یک سطح سخت و از ارتفاع ۱ متری سربلند بیرون بیاید.

 

این مقاومت، دو برابر فناوری قبلی یعنی "Gorilla Glass ۵" است و گفته می‌شود مقاومت بیشتری نسبت به محصولات سایر رقبای این شرکت دارد.

 

پیشرفتی که در این نسخه حاصل شده، شامل فرایند مبادله یونی است که در آن یون‌های بزرگ صفحه گوشی در دمای بالا به تنگی در کنار هم قرار داده می‌شوند.

 

همچنین انتظار می‌رود که نسخه ۶ توانایی ایستادگی در برابر سقوط از ارتفاع بالاتر را نیز داشته باشد.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوریلا گلس 6

 

با این حال، شرکت سازنده می‌گوید مقاومت در برابر خراش در این نسخه، مثل نسخه قبلی  است، بنابراین نباید انتظار داشته باشید که صفحه نمایش گوشی شما پس از سقوط هم بدون خط و خش باشد.

 

این شیشه هم‌اکنون در حال تولید است و چند مشتری نیز در حال تست آن هستند. اگرچه ممکن است تا چند ماه آتی روی تلفن‌های همراه تعبیه نشود.

 

شما احتمالا نسخه جدید کورنینگ را تا سال ۲۰۱۹ روی گوشی‌های هوشمند نخواهید دید و در گوشی‌های هوشمند پرچمدار سال آینده استفاده خواهد شد.

 

در حال حاضر بسیاری از گوشی‌های هوشمند دارای پشت شیشه‌ای، صفحه نمایش‌های منحنی و یا هر دو هستند و قدرت و مقاومت شیشه این گوشی‌ها روی دوام کلی آنها تاثیر می‌گذارد.

 

 

 
 
 
 
 
 
 




:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: