پشتیبان کیست و چه وظایفی دارد ؟
نوشته شده توسط : mj

پشتیبانی سایت چیست ؟
عموما یک وب سایت پس از طراحی به دلایلی همانند : ویرایش متون، تغییرات سلیقه ای پیرامون وب، مشکلات عمومی طراحی، اتمام هاست، تمدید دامنه و خیلی موارد دیگری که باعث به وجود آمدن سوال برای صاحب وب سایت از طراح و یا کمپانی مسئول طراحی وب می شود، احتیاج به حمایت دارد. معمولا شرکت هایی که طراحی وب سایت سپریدن می دهند پس از انجام طراحی، این مسئولیت ( حمایت سایت ) را پذیرفته و توسط یک تیم چیره دست که کل آموزش های تخصصی طراحی وب را گذرانده، وارد عمل می گردند. آن ها در چارچوبی مشخص و پایین سایه قوانین و تعرفه هایی که برای کمپانی خویش مشخص نموده اند، برای مشتری قراردادی مدت دار را تنظیم نموده که در آن تمامی شرایط مربوط به وضعیت روش پشتیبانی را در مدت زمانی مشخص تعیین می نمایند. شرکت بعد از توافق وارد مرحله ارائه پشتیبانی گردیده و حاضر پاسخگویی به مشتری خود جهت برطرف نمودن مایحتاج و اشکالات احتمالی وی می گردد.


پشتیبان کیست و چه وظایفی دارد ؟ خدمات ساپورت سایت وردپرس شامل چه خدماتی میباشد. در بیشتر مواقع دیده شده شخصی که پشتیبانی دهنده یک وب سایت است، احتمالاً از خود طراح هم اطلاعات فنی و تخصصی بیشتری نسبت به کاری که اتمام می دهد را داشته باشد. در کل پشتیبان یک وب سایت باید هم اطلاعات نرم افزاری خوبی داشته باشد، هم در مورد مشکل اسباب به میزان قابل قبولی بداند.پشتیبان یک تارنما وردپرسی باید با همه ابزارهای محیط وردپرس آشنایی کاملی داشته باشد. در باره دشواری ها احتمالی و خطاهای انبوه در این محیط بداند و آگاهی نسبی از زبان های برنامه نویسی تحت وب را دارا باشد.
یک حامی وب باید به دو چیز چیرگی زیاد بالایی داشته باشد :
۱ – پشتیبانی فنی سایت : رفع مشکلات وب سایت ، بروزسانی فنی و امنیتی وب سایت در تقسیم پشتیبانی فنی سایت پیمان می گیرند.
۲ – پشتیبانی محتوایی سایت : برپایی مطالب و مقالات جدید ، بروز رسانی مطالب پیشین و…. نیز در تقسیم حمایت محتوایی سایت قرار میگرند. در مورد محتوا و تولید آن در قسمتی به نام فرآوری درونمایه در همین وب سایت اشاره مفصل ای شده است.





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: