چرا نیازمند حمایت سایت هستیم؟
نوشته شده توسط : mj

چرا نیازمند حمایت سایت هستیم؟
این روزها اینترنت در ایران معنای تجاری اکثریت پیدا کرده و کسب و کار های آنلاین زیادی را گواه هستیم که روز به روز اجل و موفق تر از پیش عرض اندام می کنند. تارنما های تجاری برای حضور در رتبه های بالای کامیابی و کسب درآمد بیشتر به سرویس های گوناگون و کثرت دربایستن دارند که بعضی متعلق به سرویس ها را میتوان در قالب خدمات پشتیبانی تارنما شناسایی کرد. به این ترتیب بازرگانی آنلاینی توانا است در چرخه چشم وهمچشمی باقی بماند که از تمامی این خدمات و یا سرویس ها به نحوی لایق و هوشمندانه, بهترین بهره ها را ار آن خویش نماید.

پشتیبانی تارنما ممکن است در نگاه اول ساده به نظر برسد ولی مستلزم پروا و رسیدگی زیادی است که فقط از عهده کسان متخصص این پیشه بر می آید. در این مطلب نگاهی اجمالی خواهیم داشت به مواردی که باید در پشتیبانی سایت لحاظ شود.

تولید محتوای جدید و اخیر , احد از کلیدی ترین فاکتور های پشتیبانی سایت


اگر دقت کرده باشید همگی رستوران های درجه یک، در کنار غذاهای ابدیت خویش سعی می کنند غذایی را نیز به صورت اخص و به اصطلاح توصیه سرآشپز در اختیار مشتریان قرار دهند. انگیزه این پیشه ساده است، رستوران باید همیشه برای مشتریان دائمِ خود غذای جدید داشته باشد تا احساس یکنواختی در مشتری برپایی نشود. در پروسه حمایت تارنما و بازار یابی محتوایی هم باید این نکته رعایت شود، کاربران شما همش باید با محتوای جدید و بازپسین مقابل شوند. این امر مایه می شود کاربر دانستن کند با مجموعه ای طرف است که به ذائقه کاربر اهمیت می دهد.

فاکتور بهینه سازی سرعت سایت در حمایت سایت


حتماً برای شما پیش آمده که با عجله زیاد به پیگیری پیدا کردن شماره تلفن یکتا از رفقا خود باشید، در این وقت ها، ثانیه ها هم برای شما مهم هستند. این فرمایش برای کاربران سایت شما هم صدق می کند، گوگل با ارائه موتور جستجوی زیاد سریع خویش کاربران را بدعادت کرده است و میل دارند هرچه سریع تر به مطلب، سرویس یا کالای دلخواه خویش برسند. از طرف دیگر این روزها کاربران صبر و طاقت کمی دارند و اگر به نتیجه مد نظر خویش در تارنما شما نرسند به سرعت تارنما شما را به سمت تارنما های رقیب ترک می کنند. به این ترتیب باید در پشتیبانی وب سایت نکاتی اعمال شود تا سایت شما سرعت احسان داشته باشد. پروا به حجم تصاویری که در تارنما پیمان می دهید، پهنای باند مناسب سروری که اطلاعات سایت شما بر روی آن پیمان دارد از مواردی هستند که باید در فرآیند پشتیبانی تارنما در نظر داشته باشید.

تهیه نسخه های پشتیبانی از وردپرس و نگه داری آن ها در دنیای اطلاعات حیات می نماییم و به جرأت می طاقت گفت بزرگترین سرمایه هر وب سایتی اطلاعاتی است که در دراز مدت در آن ذخیره شده است، در این بین، اطلاعاتِ کاربران تارنما اهمیتی بیشتری دارد چرا که به راحتی می نا با داشتن آدرس ایمیل کاربران، در آینده با آن ها در ارتباط بود. با این حساب به هر اندازه که وب سایت شما عمر و کاربرِ بسیار تری داشته باشد، پروسه حمایت سایت اهمیت اکثریت پیدا می کند. در این بین کمپانی های ارائه دهنده هاست (Host) مدعی هستند که اطلاعات تارنما ها را در بهترین شرایط محافظت می کنند؛ ولی رعایت اصول حمایت تارنما دستور می کند که این کار را به صاحبنظر ودیعه و از گردآور هایی که خدمت حمایت سایت ارائه می کنند برای تعبيه نسخه های حامی کمک بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: