نوشته شده توسط : mj

راهنمای عکس گرفتن از کودک برای اینستاگرام

عکس گرفتن از کودک بسیار مهم است. چه به تازگی مادر شده باشید و چه مانند من مادر 3 فرزند باشید، از مشاهده و مرور این عکس ها غرق لذت خواهید شد و بعدها از این که توانسته اید این لحظات تکرار نشدنی را ثبت کنید غرق در حس رضایت خواهید شد. یادتان باشد این روزهای شیرین به چشم برهم زدنی خواهد گذشت.

 

من به یاد دارم اوایل دوران بارداری فرزند سومم به شدت نگران این موضوع بودم که آیا کودکانم به ورود نوزاد تازه وارد عکس العملی مثبت نشان خواهند داد یا خیر. اما به محض تولد، میزان عشق و علاقه ای که کودکانم به برادر تازه واردشان نشان دادند شگفت زده ام کرد.

 

تلاش من این بود که تا جای ممکن آن ها ( 2 فرزند بزرگتر ) در رسیدگی به نوزاد نقش داشته باشند. حال چه آن فعالیت عکس گرفتن از نوزاد بود یا استحمامش و یا حتی خریدن لباس های جدید. آن دو عاشق این نقش جدیدشان در زندگی برادر کوچک تر شده بودند.

 

عکس گرفتن از کودک بسیار مهم است

 

من از ایفای نقش مادری لذت می بردم و همه تلاشم این بود که هرچه بیشتر در زندگیشان حاضر باشم. می خواستم در هر کاری که می کردند نقشی داشته باشم و هر موفقیتی که به دست می آوردند را مشاهده کنم. اما هر روزی که می گذشت تقسیم زمان بین شغل و 3 کودکم سخت تر می شد. چرا که 2 کودک بزرگترم هم به همان میزان زمانی احتیاج داشتند که صرف رسیدگی به برادر کوچکشان می شد و ایفای نقش مادری برای این سه، به ازای هر یک روزی که بزرگتر می شدند نیاز به تلاش بیشتری داشت. و این هدفی بود که البته خودم را موظف می دانستم به آن دست یابم در نتیجه انگار حجم مغزم هر روز پرتر و پرتر می شد.

 

فرآیند ساده سازی نقش مادرانه کمک شایانی بود و باعث شد به مرور به این احساس دست یابم که مادر بهتری هستم. یکی از خصوصیات این فرآیند این بود که مسایل و جزییات را به سادگی فراموش می کردم. هر اطلاعاتی که مربوط به دیروز می شد و سودی نداشت از مغز من به عنوان یک مادر پاک می شد. و این موضوع یکی از دلایلیست که به ثبت کردن لحظات علاقه دارم، تا بعدها بتوانم به پشت سر نگاه کنم و از تک تک لحظات مادر بودنم لذتی مجدد ببرم. از اولین باری که لب هایشان به لبخند گشوده شد تا اولین قدمی که برداشتند. یک عکس خوب بدل به خاطره ای خوب می شود و به همین خاطر خوب عکس گرفتن اهمیت می یا

منبع





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: