استفاده از کلمات کلیدی (KeyWords)
نوشته شده توسط : mj

با توجه به محصول خود و نیاز های مردم و جستجو های انجام شده توسط آنها کلمات کلیدی مورد نظر خود را لیست کنید .
این کلمات نقش بسیار مهمی در پیشرفت سایت شما ایفا می کند بنابراین در انتخاب این کلمات دقت کنید .
همچنین ابزار هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید و بدانید کدام کلمات بیشتر توسط مردم جستجو شده اند.

بهینه سازی سئو

 

2. استفاده از کلمات کلیدی (KeyWords)


نوشتن متن های سئو  (Seo) به معنی قرار دادن کلمات کلیدی روی سایت بوده اما گوگل با آپدیت هایی که بر روی الگوریتم های خود انجام داده است شما باید کلمات کلیدی را در مقالات و محتوا خود استفاده کنید .
شما باید در رعایت کردن سئو وب سایت بسیار باهوش و تاکتیکی عمل کنید .
ضمن اینکه شما باید در عنوان مقاله از کلمه کلیدی استفاده کنید همچنین باید در 300 کلمه اول و همینطور H1 , H2  نیز استفاده کنید . 
در مرحله بعد شما باید سعی کنید از  مترادف کلمات کلیدی خود در متن و h2 استفاده کنید .
شما باید سعی کنید که کلمات کلیدی خود را در محتوا و مقالات استفاده کنید و نه در جلد و جاهای دیگر در غیر این صورت سایت شما در صفحه های پایین گوگل نمایش خواهد داده شد .
یادتان باشد ، کسانی که از موتور های جستجو استفاده می کنند از عبارت های خاصی برای خریدن یا دانستن درباره هرچیزی استفاده میکنند و نکته بسیار مهم ارائه مطالب متناسب با جستجو به انها است . سئو کاران حرفه ای نیز ازین ترفند استفاده می کنند و همیشه یادتان باشد مهم ترین چیز نیاز مردم است .

 

افزایش رتبه در گوگل (Seo)

 

3. برای مردم چه چیزی مهم است ؟


قبل از نوشتن مقاله خود باید به این فکر کنید که چه چیزی برای مردم مهم و جذاب است .
اکثر نویسندگان ، یک مقاله بدون استراتژی و غیرمفید تهیه میکنند و فراموش می کنند که مردم به چی نیاز دارند و نباید فقط روی کلمات کلیدی و سئو فکر کرد بلکه این کار محتوای شما را بی معنی خواهد ساخت .
شما هیچوقت برای الگوریتم های گوگل مقاله نمی نویسید بلکه برای انسان ها مینویسید پس حواستان به مفید و با معنا بودن آن باشد زیرا گوگل بسیار هوشمند است .
هنگام نوشتن مقاله شما باید به فکره این باشید که یک پیشنهاد یا مطلب ویژه و باارزش را در اختیار خواننده خود قرار دهید و از خود بپرسید چه چیزی میتوانم برای آنها بنویسم که هیچکس دیگر نمیتواند ؟ چه سرویسی میتوانم به انها بدهم که مختص به سایت خودم باشد ؟ چه دانش و اطلاعاتی را میتوانم به اشتراک بگذارم که در سایت های دیگر پیدا نخواهد شد ؟
نکات بالا در ارتقا سئو و سایت بسیار مهم می باشد .
هیچکس پیچ و خم کار شما را به اندازه خودتان نمیشناسد و اطلاعاتی که شما دارید را ندارد پس این یک نکته مثبت است و میتوانید از آن استفاده کنید و اگر هم حس کردید که وقت ندارید یا به هر دلیل نمیتوانید درباره کار خود مطالبی تهیه کنید حداقل بروزترین اخبار درباره کارتان را در سایتتان به اشتراک بگذارید .درصورت شک و تردید نگاهی به لیست کلمات کلیدی خود نگاهی بیاندازید و با توجه به متن و کلمات کلیدی خود متن خود را با دقت تغییر داده و از کلمات کلیدی خود در آن استفاده کنید. از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید (از نظرات و تجربیات ،ومحتوا هایی که میسازند میتوانید بهره برداری کنید و و سایت بهتری برای خود درست کنید)

4. مقاله خود را طولانی کنید

 
به طور حتم 100 کلمه جدید بهتر از محتوای تکراری است . موتور های جستجو محتوا ها و مقالات بلند تر را بیشتر دوست دارند و به مقالات کوتاه تر ترجیح میدهند و دلیل خوبی هم پشت آن است.
سعی کنید حداقل 600 کلمه در متن خود بگنجانید اما اگر فکر میکنید توانایی 1000 کلمه یا بیشتر از آن را دارید حتما آن را انجام دهید . تحقیقات بسیار زیادی انجام شده است که نشان میدهد موتور های جستجو تمایل دارند مقالاتی که دارای بیش از 2000 کلمه است را دارای امتیاز بیشتری بدانند و به سایرین ترجیح دهد .
هرچه متن شما طولانی تر باشد ، مطالبی که به خواننده های سایتتان ارائه میدهید روی امتیاز سایت شما تاثیر می گذارد .





:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: