نوشته شده توسط : mj

با این چیزها هیچ وقت پولدار نمی شوید!



 

فقر و بی پولی برنامه ای است که بدون فکر کردن برای زندگی مان می سازیم

 

فقر و بی پولی فقط به معنای محدودیت در امور مالی نیست بلکه برنامه ای است که بدون فکر کردن برای زندگی مان می سازیم. آدم های فقیر زیادی هستند که بدون ارث و میراث و بدون کمک دیگران ثروتمند شده اند. گاهی اوقات انسان اراده و توانایی بالایی برای پول درآوردن دارد اما حس نا امنی به او اجازه قدم برداشتن نمی دهد. به علاوه قبل از این که بخواهید در امور مالی پیشرفت کنید باید یکسری عادت ها را برای همیشه کنار بگذارید.

 

اگر کار نداشته باشید بیشتر از ۳ ماه نمی توانید دوام بیاورید

باید ببینید تا چه مدت می توانید فقط به پس اندازتان تکیه کنید؟ یک فرد ثروتمند می تواند ۱ سال دوام بیاورد اما اگر بیشتر از ۳ ماه نکشید جای نگرانی وجود دارد. مطمئن شوید که پولی برای روز مبادا کنار گذاشته اید. بنابراین باید هر ماه مقداری پول پس انداز کنید و مهم تر از آن یک منبع درآمد منفعل مثل ملک یا سهام برای خودتان بسازید.

 

یک منبع درآمد منفعل مثل ملک یا سهام برای خودتان بسازید

 

خریدهای بی هدف

دائم به دنبال حراجی ها هستید تا بتوانید چیزی را به رایگان یا قیمت پایین بخرید و یا نیروی رایگان با هزینه پایین پیدا کنید. ثروتمندها بهای واقعی هر چیزی را می پردازند و زحمات کارمندانشان را جبران می کنند. چون ارزش واقعی یک کالا یا حقوق مناسب را می داند. این همان چیزی است که از دیگران انتظار دارند.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: