کامل نبودن صفحه پروفایل در گوگل پلاس
نوشته شده توسط : mj

اشتباهات متداول در سئو محلی
به همان سادگی که اجرای مراحل صحیح می‌تواند به جریان درمان رتبه سایت شما کمک نماید.انجام اشتباهات نیز می‌تواند رتبه سایت شما را ذیل آورد و در گاهی موارد سبب جریمه سایت شود.در پیوسته به برخی از اشتباهات رایج در سئو محلی اشاره خواهیم کرد:

 

عدم استفاده از کد تلفن شهر
از عوامل موثر در جستجوی محلی به نام،شماره تلفن،نشانی و… می‌توان اشاره کرد.اگر شما عدد تماس خود را در سایت قرار داده‌اید ولی کد شهر را در آن لحاظ نکنید.یکی از عوامل کارساز در درمان سئو محلی را از دست داده‌اید.

 

قید نکردن آدرس شرکت
گوگل به واسطه امکانات در دسترسی که دارد توانایی معرفی آدرس های پستی را دارد.اگر در صفحه تماس خویش از نقشه گوگل استفاده می‌کنید مرز آدرس خود را به صورت متن نیز قید نماید لغایت ربات ها و خزنده‌های گوگل توانا به درک آن باشند.

 

کامل نبودن صفحه پروفایل در گوگل پلاس

Google+ یک فرصت زیاد عالی برای ایجاد یک صفحه اجتماعی برای کسب‌وکار شماست. شما باید یک صفحه پروفایل برپایی کنید و تمامی اطلاعاتی که از شما خواسته‌شده را در آن پاسخ دهید. گویه کاری خود را به دقت تعیین کنید و تصاویری که گرایش دارید در نتایج گوگل دیده شوند را در این صفحه بارگذاری کنید.

 

به پیشه بردن کلمات کلیدی اشتباه
استفاده از کلمه کلیدی که چشم وهمچشمی کمی دارد باعث می‌شود شما کمتر دیده شود و در مقابل استفاده از کلمه کلیدی که رقابت در آن سخت است هم می‌تواند سبب شود دیده نشوید بعد در انتخاب کلمه کلیدی هدف دقت کنید.

 

عدم تکاپو در شبکه‌های اجتماعی
گوگل از عوامل زیادی برای رتبه دهی برای سایت ها استفاده می‌کند که فعالیت در شبکه‌های اجتماعی یکتا از همین عوامل است به همین سبب تکاپو و اشتراک‌گذاری مطالب در گوگل پلاس و فیس بوک می‌تواند به شما در درمان سئو محلی کمک نماید. همچنین میتوانید از آموزش سئوی مانگو برای اینکار استفاده کنید.

 

 

راهبُردهای مختلفی برای بهینه‌سازی محلی سایت هستی دارد که هر یک متناسب با نوع کسب‌وکار کاربرد می‌شود. اگر می‌خواهید که کسب و کارتان برای جستجوهای کاربران یک ناحیه جغرافیای نمایش داده شود و به کیفیت کار اهمیت می‌دهید، ما در گردآور لیما وب می‌توانیم این پروسه را برای شما اتمام دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از راه تماس با ما اقدام کنید.





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: