سئو چیست ؟ چرا یک تارنما به سئو دربایستن دارد؟
نوشته شده توسط : mj

سئو چیست ؟ چرا یک تارنما به سئو دربایستن دارد؟
بیشترین شدامد اینترنتی از تبلیغات کبیر موتورهای جستجو نظیر گوگل، بینگ و یاهو استخراج می‌شود. اگرچه شبکه‌های اجتماعی و سایر گونه ها شدامد می‌توانند مایه افزایش بازدید در سایت شما شوند، موتورهای جستجو نخستین متد راهنمایی برای اکثریت کاربران اینترنت هستند. چه شما در سایت محتوا تولید کنید، چه خدمات، محصولات و یا اطلاعات ارائه دهید و یا هر چیز دیگری، شما به سئو سایت نیاز دارید.

موتورهای جستجو از این جهت خاص و مهم هستند که ترافیک هدفمند برای شما برپایی می‌کنند. کاربران به پیگیری آنچه هستند که شما پیشنهاد می‌کنید. موتورهای جستجو جاده‌هایی هستند که باعث می‌شوند کاربران سایت شما را پیدا کنند و شدامد را به سایت شما سرازیر کنند. اگر موتورهای جستجو نتوانند سایت شما را پیدا کنند، یا اطلاعات شما را نتوانند به دیتابیس خودشان اضافه کنند، شما فرصت‌های باورنکردنی را برای هدایت ترافیک به سایت خود، از دست خواهید داد.

سوالات جستجو یا همان کلماتی که کاربران در قاب جستجو وارد می‌کنند، ارزش فوق العاده‌ای دارند. تجربیات نشانه داده‌اند که شدامد موتور جستجو می‌تواند یک کسب و کار را کامیاب و یه به طور کلی منهدم سازد. ترافیک هدفمند برای یک وب سایت می‌تواند محبوبیت و درآمد به ارمغان آورد. وانگهی آن وب سایت را به گونه‌ای در معرض نمایش قرار دهد گویی که در وسط تمامی کانال‌های مارکتینگ تارنما بی نظیری و بی همتایی است. سرمایه گذاری کردن بر روی سئو می‌تواند رتبه‌ی فوقانی از نرخ مراجعت سرمایه در سنجش با گونه ها راه‌های دیگر مارکتینگ داشته باشد.

چرا موتورهای جستجو نمی‌توانند بدون سئو، سایت را تشخیص دهند؟
در جواب این سوال که سئوی مانگو چیست؟ و چه اهمیت دارد؟ باید گفت که موتورهای جستجو زیاد هوشمند هستند ولی همچنان به کمک بیچارگی دارند. موتورهای اصلی همیشه پیشه می‌کنند لغایت تکنولوژیشان را ارتقا بخشند و برای جستجوی کاربران بتوانند نتایج بهتری ارائه دهند. اگرچه برای چگونگی عملکرد موتورهای جستجو محدودیت‌هایی وجود دارد. جایی که سپریدن درست سئو می‌تواند برای وب سایت شما هزاران کاربر ایجاد کند، سپریدن ناصحیح سئو می‌تواند تارنما شما را از دید موتورهای جستجو نهان و یا حتی محو کند.

علاوه بر ایجاد محتوا موجود در موتورهای جستجو، سئو همچنین به افزایش رتبه بندی نیز کمک می‌کند. دنیای اینترنت به سرعت رو به رقابت است و آن تقسیم از شرکت‌ها و کسب و کارهایی که سئو برای سایت خویش سپریدن می‌دهند، بی شک برنده‌ی میدان خواهند بود. موتورهای جستجو بر اساس سئویی که مدیران سایت بر روی وب سایتشان اتمام می‌دهند، آن‌ها را رتبه بندی می‌کنند. مهمترین و بزرگترین موتور جستجو گوگل است. رتبه بندی گوگل و گرفتن رتبه‌ی بالا در وسط دیگر وب سایت‌ها از طریق گوگل برای کسب و کارها در گرفتن ترافیک، از اهمیت زیاد فوقانی دارای اهمیت است.

چطور گوگل یک صفحه را رتبه بندی می‌کند؟
گوگل جایگاه صفحات قدرتمند را در رتبه بندی خویش ترفیع می‌دهد. پس پیشه شماست که صفحاتی بسازید که به یک صفحه‌ی قدرتمند تبدیل شده و در رتبه بندی گوگل ترفیع بگیرند. این دربرگیرنده نوشتن محتوایی قوی، عکس، تصاویر و فیلم‎های مرتبط و سودمند است. محتوای خوب و کاربردی خویش به خویش در وبلاگ‌ها، شبکه های اجتماعی و غیره منتشر می‌شوند و در طول زمان، گوگل این سیگنال‌های قدرتمند را گرفتن می‌کند و بهترین‌ها را گزینش می‌کند و در حلقه‌ی رتبه بندی خویش پیمان می‌دهد. با پرماسیدن اینکه سئو چیست ؟ و چه تاثیری در رتبه بندی سایت در موتورهای جستجو دارد، سایت خویش را در بالاترین رتبه‌های گوگل پیمان دهید. بی شک مدیران و صاحبان کسب و کاری که میدانند سئو چیست ؟ ، بازخورد اغلب و نتیجه‌ی بهتری خواهند گرفت و برآیند اینکه موفق‌تر خواهند بود.

فاکتورهایی که بر سئو تاثیر می‌گذارند:
چندین فاکتور بر روی رتبه بندی بهینه سازی موتورهای جستجو تاثیرگذارند. غول موتورهای جستجو یعنی گوگل، هرگز الگوریتم دقیقی را که برای رتبه بندی سایت‌ها بهره‌گیری می‌کند را فاش نمی‌کند. اگرچه با برخی فاکتورهایی که رتبه بندی نتایج صفحات جستجو (SERP) را تحت کارایی قرار می‌دهند، آشنایی داریم اما فاکتورهای بسیار مختلفی در این مقوله وجود دارند. این فاکتورها دربرگیرنده سئو درونی و خارجی می‌شوند که در مطالب بعدی انتشار خواهیم داد. پرماسیدن اینکه سئو چیست ؟ و چه کاربردی دارد؟ زیاد مهم است.





:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: