کسب و کار‌های اینترنتی
نوشته شده توسط : mj

مشکل اینست که نمیتوانید کاربران خویش را پیدا کنید، نمیدانید چرا کسی نوشتار های شما را نمیخواند و شدامد ورودی وبسایت شما زیاد پایین تر از مرز چشمداشت است. این نوشتار در گویه افزایش شدامد سایت است، حتما آن را بخوانید.

شما هم سایت نکویی دارید، محصولات و خدمات خویش را شناسایی کرده اید و پلن های فروش را پیمان داده اید، یا به دنبال کاربران هستید الی از وبسایت شما بازدید کنند، حتما در کناره این موارد هم محتوای نکوداشتن برای وبسایت خود تولید میکنید. اما بازدیدی کسب نمی کنید. خب در نخستین مرحله باید بدانید که چرا مطالب شما بازدید کسب نمی کنند!

دستیابی به شدامد سیل آسا و کاربران و خوانندگان فراوان، کامیابی و افتخار وبسایت شما را هم رقم خواهد زد. شاید تا بحال مقالات زیادی را خوانده اید که عناوین آنها “دست یابی به شدامد کاربران بیشتر” است و موضوعات کلی آنان در زمینه افزایش بازدید سایت و دستیابی به کاربران بیشتر است.

اما پس متعلق به با دشوار دیگری روبرو میشوید: این تکنیک ها و طریق های کارآمد توسط بسیاری از وبسایت ها و مدیران وبسایت ها کاربرد میشود. پس گذرگاه های قبل روی شما باید خلاقانه تر، کاربردی تر و بهتر باشند الی بتوانید بازدهی مفید اکثریت داشته باشید و کاربران بیشتری از گوگل اخذ کنید.

اگر به دنبال این گذرگاه کارها هستید، پلتفرم کسب و کار جای راستی آمده اید. با ما باشید لغایت در ادامه با برخی از این تکنیک های افزایش کاربر آشنا شوید. در این نوشتار ده گذرگاه کار و تکنیک کارایی گذار را روشنگری دیتا ایم که میتواند شدامد را به وبسایت شما سرازیر کند. بیایید پیش از آغاز کار، بعضی از این تکنیک های ابدیت که اصول پیشه هستند را بررسی نماییم سپس سراغ راهبرد های افزایش و بازاریابی اینترنتی و موارد دیگر بگیریم.

اصول کار

1# تولید محتوای با کیفیت


مطمئنا این سخن را بارها و بارها شنیده اید. چون حقیقت دارد: تولید محتوای با کیفیتی که بتواند برای کاربران سودمند باشد و اصول کیفی یک نوشتار را رعایت کرده باشد، حتما در روابط بین شما و کاربران کارایی بیشتری خواهد داشت. و کاری میکند که کاربران دوباره سراغی از شما بگیرند.

اما به سادگی چیزی که خواندید نیست. شما باید محتوای متفاوت تری نسبت به آنچه که هستی دارد فرآوری کنید. لزوما تفاوت ها نباید طوری باشند که شما را متمایز اثر دهند، بلکه باید آنها کاربردی تر بودن خدمات شما را توجیه کنند. بعد یاد بگیرید از این نکات برای تولید درونمایه ستفاده کنید.

درک کیفیت یک درونمایه برای کاربران آسان تر است، اگر نرخ ماندگاری مقاله شما بالا باشد در این چهره کیفیت داشته است که کاربران را در فیش نگه داشته و به مطالعه اغلب ناچار کرده است. در غیر این چهره فقط یک محتوای بلند روی وبسایت خویش بارگذاری کرده اید و نتیجه ای نداشته است، البته شاید به خاطر اینست که برنامه محتوای شما اشتباهات زیادی دارد.

اما مطمئن باشید پس از مطالعه کامل مقاله قبل رو خواهید توانست ایده ها و مسیر کارهای اکثریت داشته باشید الی بتوانید از اشتباهات بهینه سازی دوری کنید، و شدامد احسان کسب کنید. اصل شغل اینست که واقعا بخواهید در باره آنچه که میدانید و میتوانید با کمال رغبت دست به پیشه شوید و سعی کنید بهترین نتیجه شدنی را بگیرید.

 

2# بازاریابی شبکه های اجتماعی


شبکه های اجتماعی و رسانه های عمومی به راستی تاثیرات مهمی در روابط با مشتری و افزایش فروش در اینترنت دارند، آنها کمک میکنند تا سوداگری خویش را گسترش دهید و کل اینکار ها را رایگان انجام دهید. میتوانید با استفاده از این شبکه ها که هر کدام مناسب وبسایت شما باشد، کاربران اکثریت را به وبسایت خود دعوت کنید، که مثال های کامیاب آنها در مملکت ما تلگرام است.

به هر حال، این مورد احتمالاً وقت اکثریت را طلب کند لغایت بتوانید جمعی از کاربران خود را داشته باشید و آنها در دسترس شما باشند تا وبسایت خود را سریعا در اختیارشان پیمان دهید. ولی نکویی شبکه های اجتماعی اینست که میتوانید کاربران را به وبسایت خویش بیاورید سپس این آنها هستند که بخواهند تارنما را ترک کنند یا اینکه در وبسایت شما عضو شوند.

 

3# بهینه سازی وب سایت


استراتژی مناسبی در سئو وبسایت میتواند بهترین گزینه در ایران برای دستیابی به ترافیک باشد، معمولا کاربران از راه جستجو با وبسایت ها آشنا میشوند، داشتن رتبه مناسب در گوگل میتواند رشد وبسایت شما را رقم بزند و البته شما را در بازی نگه دارد. از زمانی که گوگل تصمیم گرفته به صورت متواتر الگوریتم های جستجو و رتبه بندی وبسایت ها را بروزرسانی و با دگرگونی ها همراه کند، یکتا از بهترین راهبرد ها شغل روی واژه ها کلیدی طولانی است که اصل کلمه کلیدی شما را داخل خویش داشته باشد.

به هر حال، شما نباید به پیگیری این باشید که حتما همه واژه ها کلیدی را در همه جای نوشتار خویش کاربرد کنید. محتوای باکیفیت از عقیده کاربران تعیین میشود و نه اینکه صرفا روی کاغذ یک محتوای خوب بنویسید، به یاد داشته باشید که محتوای با کیفیت است که کاربران را در وبسایت نگه میدارد و آنها را ترغیب میکند الی دوباره هم به وبسایت شما باز گردند، اگر هم تارنما شما نرخ ماندگاری بالایی دارد، پیش درآمد سعی کنید گوگل آنالیتیکس را روی سایت خویش نصب کنید، سپس متعلق به کاربرد کنید تا بتوانید نرخ فرار را ذیل بیاورید.

 

اگر شما میتوانید چندی موارد بهینه سازی درونمایه را از روی کاغذ برداشته و وارد درونمایه کنید عالی میشود اما به یاد داشته باشید که روی کیفیت درونمایه تمرکز کنید نه اینکه واژه کلیدی را به شدت در محتوای خویش داشته باشید، به این ترتیب شما میتوانید یک موفقیت در بازاریابی محتوایی کسب کنید.

این رهنمود ها و نکات با سایر اصول سئویی در وابستگی هستند که به شما کمک میکنند ترافیک ارزشمندی بدست بیاورید. افزونه سئو All In One SEO و SEO by Yoast برای همین کار طراحی شده اند و شما میتوانید از آنها برای اینکار خود نهایت کاربرد را ببرید.

دوباره باید بگم که، تمامی این تاکتیک ها را هر کسی در وبسایت خویش بهره‌گیری میکند، بعد شما چطور میتوانید به ترافیک خوبی دست پیدا کنید؟ پیش درآمد باید بدانید که اگر محتوای زیادی تولید کردید باید مداوم آن را مجدد بازنویسی کنید.

سپس

آفلاین شوید

گاهی اوقات احتیاج است که از دنیای مجازی فاصله گرفته و وبسایت خود را در حیات واقعی و دنیای خارج شناسایی کنید و ترویج دهید. آیا مشتریان شما میدانند که شما یک وبسایت هم دارید که میتوانند متعلق به خرید کنند؟ آیا مردمی که با شما در بستگی هستند خبر دارند که شما یک وبسایت اینترتی راه اندازی کرده اید؟ یا اینکه کدام یک از اشخاصی که با آن ها در وابستگی هستید، میتوانند اینترنتی خرید کنند، یا اینکه آخرین خبرها را در باره کسب و کار و چه بسا کار و جنبش شما تعقیب کنند؟

ترویج وبسایت شما در دنیای واقعی میتواند تاثیرگذار باشد. احتمالاً در این شغل حتی ایده هایی به ذهن شما برسد، شیوه هایی قابل لمس که میتواند روی شدامد وبسایت شما تاثیر گذار باشند. در اینجا میتوانید چند ایده بامزه را ببینید، ایده هایی خلاقانه، فانتزی، کارایی گذار و اینکه در نهایت میتوانند مارکت شما در دنیای واقعی گسترش دهند:

لوازمی طراحی کنید که برند شما را داشته باشند، فنجان های کبیر قهوه، کیف و پیرهن . . .
پوسترهایی خلاقانه طراحی کنید که هوش از سر آدم بپرانند با ایده های سورئالیم . . .
برخی از پست های وبلاگ خودتون رو راجب انرژی های مثبت و بخشش و لطافت در حیات بنویسید و سپس پوسترها و مطالب وبلاگ خودتون را در فروشگاه و یا دفاتر بازرگانی بچسبانید.





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: