نوشته شده توسط : mj

در این مطلب ۶ نشانه ای که به شما می گوید نباید یک شغل را قبول کنید با شما به اشتراک گذاشته شده است که به شما کمک می کند در مورد تصدی یک شغل جدید آگاهانه تر عمل کنید.

 

بر اساس اعلام پلتفرم کاریابی TalentWorks، تصدی یک شغل به‌ طور متوسط حدود سه ماه به طول می‌انجامد. این زمانی طولانی برای متمرکز کردن ذهن برای مصاحبه، آماده‌سازی و بهترین تاثیرگذاری برای استخدام است. بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از کسانی که به دنبال شغل هستند، نشانه های خطر را نادیده می گیرند.

 

به گفته کاریسا میکلوساک، مدیر عامل شرکت پلتفرم اتوماسیون استخدام Tilr، این مهم است که افراد بدانند این یک مصاحبه دوطرفه است؛ چرا که اگر این شغل متناسب آن ها باشد برایشان به یک تجربه عالی بدل می‌شود. اگر شما بدانید که به دنبال چه چیزی می گردید، گاهی اوقات نیز سرنخ هایی در مورد شغل، فرهنگ شرکت و رهبری وجود دارد.

 

6 نشانه‌ای که به شما می گوید نباید یک شغل را قبول کنید

نگرش و ظاهر

شما ممکن است که عصبی باشید، اما به دور و اطراف خود نگاه کنید. چیزهایی که می‌بینید ممکن است نکات زیادی در مورد شرکت و افراد شاغل در آن به شما بیاموزد. به گفته تونیا سالرنو، مدیرکل کارکنان WinterWyman، از همان لحظه‌ای که شما پا در شرکت می‌گذارید، با پذیرش مواجه می شوید. همان طور که در دفتر قدم می‌زنید، آیا افراد دوستانه برخورد می‌کنند؟ آیا سعی در برقراری تعامل با شما دارند؟ آیا به شما خوش‌آمد می‌گویند؟ آیا تماس چشمی با شما برقرار می‌کنند؟ افرادی که از کار خود راضی و خوشحال هستند معمولا در مورد افراد جدید و تازه واردها بسیار کنجکاوی می‌کنند و برخورد دوستانه‌ای نیز با آن‌ها دارند.

همچنین نگاهی به دفتر کار داشته باشید. این دفتر لازم نیست که یک دفتر بسیار گران قیمت باشد، اما آیا نشانه‌هایی از غرور در چهره افرادی که در آن محل کار می‌کنند دیده می‌شود؟ این دفتر مرتب یا به هم ریخته است؟ آیا این محل تمیز است؟ آیا افراد تاثیرات شخصی در محل کار دارند؟ تونیا سالرنو در این باره می گوید: «به عقیده من دفتر مانند خانه دوم است، بنابراین من باید به محل کار و افرادی که با آن ها کار می کنم افتخار کنم.»

منبع





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: