چرا کاربران اینفوگرافیک را به متن ترجیح می دهند؟
نوشته شده توسط : mj

این وبسایت تمام اطلاعات شما را رسیدگی می کند و نتیجه آن را به شما پرتو می دهد. این اطلاعات دربرگیرنده چگونگی عناوین مطالب شما، عنوان اصلی سایت و اطلاعات سایر که در صفحه نگریستن می کنید می باشد. با سبز بودن رنگ هریک از این تقدیر ها متوجه می شوید که وضعیت شما خوب است.

اگر مشکلی در جنبش در هر بخش وجود داشته باشد به عنوان آگاهی به شما نمایش داده می شود.

شاید کارآزمودگان سئو به شما بگویند که این کار کوچک به طور مستقیم رنک تارنما شما را بهبود نمی دهد. اما اگر مواردی که گفته شد در تارنما شما شرایط احسان داشته باشد مایه افزایش ترافیک سایت شما وبهبود چگونگی بازدیدکنندگان سایتتان می شود. وقتی شما عملکرد وب سایتتان را رسیدگی می کنید به راحتی می‌توانید متوجه خطاها و اشکالات احتمالی شوید.

در نوشتن تیتر ها زیاد دقت کنید چرا که یکی از مهمترین ابزارها در سئو درست پیمان دادن تیتر ها در مطالبتان است. وانگهی اگر محتوای مطالب شما از نظر عنوان بندی وتیتر ‌ها وضعیت احسان داشته باشد بازیدکنندگان نیز تجربه بهتری از بازدید وب سایت شما خواهند داشت.

گوگل یک ابزار تبلیغاتی نیست، بلکه یک موتور جستجو است. موتورهای جستجو با دیتا کاوی موضوعاتی که کاربران جستجو می‌کنند، پس از مدتی موارد مورد علاقه آنها را شناسایی می کنند و کوشش می کنند با یک نخستینگی بندی، نخست مواردی که به مایحتاج و علایق کاربر نزدیک تر است را در جستجوها نمایش دهد. شما نیز در تارنما خویش باید مطالبی قرار دهید که در راستای پذیرش گویی به دربایستن مخاطبینتان باشد. به عبارت سایر بازخوردی که از مخاطبین می‌گیرید ابزاری پسندیده برای رونق کسب و کارتان است. هرچه کاربران مطالب شما را نزدیکتر به نیازهایشان حس کنند، بازدید تارنما شما افزایش پیدا می‌کند و در نهایت رتبه شما در موتورهای جستجو درمان میابد. شما مطالبتان را برای بهره‌گیری کاربران می نویسید پس عقیده آنها در ارتباط با مطالب مهم است. اما یک سوال پیش می آید، چطور علایق کاربرانم را پیدا کنم؟

شبکه های اجتماعی زیادی هستی دارد که می توانید از آنها کاربرد کنید. خودتان را جای آنها بگذارید. بیشتر از کدام شبکه های اجتماعی بهره‌گیری می کنید و چه عناوینی اغلب عقیده شما را جلب می کند؟ و یا اینکه چه مطالبی بیشتر در شبکه های اجتماعی منتشر می شود؟ و این که کدام جستار مورد بحث کاربران است؟

از آلت ایرانی و پارسی سئو چکاپ هم می توانید بهره‌گیری کنید.

 

3# استفاده از صفحات بهینه، واکنش گرا و رسپانسیو
یک صفحه با طراحی مناسب و رعایت اصول نگارشی الی مرز زیادی می‌تواند مایه شفا بازخورد مطالب شما شود. اکثر لینک هایی که در صفحات جستجو پیدا می‌شوند ما را به صفحه اصلی وب سایت ها می برند. صفحه اصلی تارنما و طراحی پسندیده برای آن مهم است اما مطالب و محتوای تبلیغات ما در صفحات سایر قرار دارد. کاربران روی هر لینک و عنوانی که کلیک کنند به صفحه مربوط به آن منتقل میشوند، آیا همگی آن صفحات از طراحی و اصول نگارشی مناسبی برخوردار هستند؟ و آیا کاربران تمایلی برای انتشار این صفحات دارند؟ بنابر این در نظر داشته باشید که تمامی صفحات تارنما شما باید بهینه و حائز طراحی پسندیده باشد. همچنین در نگارش مطالب همه ی استاندارد های نگارشی نیز رعایت شود.


همه کاربران از یک دستگاه برای دید تارنما شما بهره‌گیری نمی کنند. آنها شدنی است از کامپیوتر، تبلت، موبایل و یا هر دستگاه دیگری که قابلیت مرور اینترنت را داشته باشد استفاده کنند. در دو سنه ماضی به کارگیری موبایل برای جستجو ها ۵ مساوی افزایش داشته است. بیشتر مردم امروز برای به کارگیری اینترنت از موبایل هایشان استفاده می کنند. تحقیقات نشانه می دهند که در سنه ۲۰۱۵بیش از ۲۵ میلیارد دلار از خریدهای اینترنتی توسط تلفن‌های همراه انجام شده است. کسانی که از موبایل استفاده می کنند خریداران سریعی هستند، چرا که می توانند فرآیند خرید را در هر زمان و مکانی اتمام دهند. این فرایند برای کسانی که از رایانه کاربرد می کنند کمی طولانی تر است و به همین علت است که اکثر تجارت ها و تارنما ها اغلب تبلیغات خود را در قالب تبلیغات موبایلی ارائه می‌دهند. این روند هر سنه در حال افزایش است. شما حتما باید تارنما خود را طوری طراحی کنید که در دستگاه‌هایی همانند موبایل هم به نکوداشتن نمایش دیتا شود.

یکی از راه های ساده برای شفا شدامد وبسایت به کارگیری اینفوگرافیک است. اما شاید برایتان سوال باشد که اینفوگرافیک چیست؟ همانطور که از نام آن پیداست ترکیبی از اطلاعات و گرافیک است. در واقع تصویری که اطلاعاتی را به بیننده انتقال می دهد را اینفوگرافیک می‌گویند. میدانید که تأثیر تصویر از متن بیشتر است، کاربران بیشتر ترجیح می‌دهند یک تصویر را مشاهده کنند الی یک متن طولانی را بخوانند. به عبارت سایر باید بتوانید اطلاعات خویش را به زبان تصویر به مخاطبین منتقل کنید.

چرا کاربران اینفوگرافیک را به متن ترجیح می دهند؟

مغز انسان عکس ها را 60.000 برابر تند ‌تر از متن پردازش می کند. از سوی دیگر ۶۵ درصد کسان مطالبی که به چهره دیداری به آنها ارائه دیتا می شوند را بهتر یاد می گیرند.

اما چطور از این آلت برای شفا وب سایت خود کاربرد کنیم؟

یک ایده ی جذاب و عنوان مناسب پیدا کنیم که در بین افرادی که از اینترنت کاربرد می‌کنند محبوبیت فوقانی داشته باشد و درباره آن اینفوگرافیک خویش را ایجاد کنید. ابزارهایی برای ساخت اینفوگرافیک وجود دارد، مانند تارنما visual.ly و البته ابزارهای دیگر که می توانید متعلق به ها بهره‌گیری کنید.

اطلاعات سودمند در اینفوگرافیک ها
از سرنوشت های مناسب در اینفوگرافیک خویش برای افزودن اطلاعات کاربرد کنید. بلاگ میموس اگر محتوای اینفوگرافیکی شما خوب باشد کاربران میل بیشتری به انتشار آن در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی خواهند داشت. برای نمونه اگر عنوان اینفوگرافیک شما ” ۱۰ مسیر برای بارگذاری سریعتر تارنما شما” باشد، شما می توانید برای هر عنوان در قسمتی از اینفوگرافیک خود توضیحاتی اضافه کنید. اگر شما بتوانید یک محتوای منحصر به فرد به اندازه کمینه دو هزار کلمه برپایی کنید و آن را در اینفوگرافیک خویش به کار ببرید می تاب گفت که ترافیک جستجوی وب سایت شما دو مساوی خواهد شد. در عقیده داشته باشید که موتور جستجوی گوگل مطالب داخل اینفوگرافیک را شناسایی نمی کند و آن را تنها به عنوان یک فایل عکس در نظر می گیرد، ولی اگر محتوای منحصر به فرد و سودمند خود را در آن اینفوگرافیک کاربرد کنید مفتوح هم در شغل خویش موفق می شوید.





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: