فراموشی قانون کیفیت در تولید محتوا
نوشته شده توسط : mj

5 (100%) 3 votes

اگر دست به تولید محتوا می زنید حتما نیازمند سالنامه و برنامه فرآوری درونمایه هستید، اما برای جلوگیری از اشتباه در تولید محتوا باید به این اندیشه کنید بازدهی محتوای شما چقدر خواهد بود، اگر بازاریابی محتوا محور شما میخواهد خوب باشد باید از اشتباهاتی امتناع کند که در پیوستگی پیمان گرفته اند.

مانند تمامی روش‌های بازاریابی در بازاریابی محتوا هم شدنی است، بازاریابان اشتباهات گوناگونی را مرتکب شوند. گاهی اوقات یک اشتباه می‌تواند، زحمات بازاریابان درونمایه را از بین ببرد . بعضی از این اشتباهات در بین شمار زیادی از بازاریابان رواج اکثریت دارد. فقط کسانی که در این گویه تازه‌کار هستند مبتلا این اشتباهات نشده و بعضاً دیده می‌شود که بازاریابان با تجربه‌تر هم در نشان اشتباهاتی که در عملکردشان دارند با مشکلاتی روبرو می‌شوند.

اگر شما در مقوله بازاریابی درونمایه کار و جنبش می‌کنید، در ادامه‌ی این نوشتار با ما به اتفاق باشید چرا که بعضی از اشتباهات رایج در مقوله بازاریابی محتوا را برای شما لیست کرده‌ایم. شما باید این اشتباهات را بشناسید و همیشه مراقب باشید که مرتکب آن‌ها نشوید.

1# نداشتن سبک بی همتا در فرآوری محتوا
شما در تولید محتوا باید سبک مخصوص به خود را داشته باشید چرا که کپی کردن از سبک‌های سایرین کمک چندانی به شما نخواهد کرد. اگر شما از سبک بازاریابان سایر برای فرآوری محتوا بهره‌گیری کنید، شدنی است که به دغلی متهم شوید و اعتماد مخاطبان خود را از دست بدهید.

کاربران به پیگیری محتوای جدید و بی همتا هستند پس برای جلب رضایت آن‌ها سبک مختص به خویش را در بازاریابی محتوا داشته باشید. تولید محتوا را می‌توان اصلی‌ترین تقدیر در بازاریابی محتوا دانست و داشتن سخیف منحصر به فرد گرد از پایه‌های اصلی تولید محتوای موفق است.

2# نداشتن قصد مندی بین مخاطبین محتوا
بسیاری از بازاریابان محتوا در مرحله تولید درونمایه دچار این اشتباه رایج می‌شوند. محتوای آن‌ها به سوی کلی‌گویی می‌رود الی توانا باشد طیف گسترده‌تری از مخاطبان را جذب کند. اما این شغل اشتباه بزرگی است. زمانی که مخاطبان شما طیف گسترده‌ای از جامعه باشند، ایجاد بستگی با آن‌ها الی کران زیادی دشوار خواهد شد. پس همش قبل از تولید درونمایه قشر خاصی از مخاطبان را به عنوان منظور انتخاب کنید.

همیشه قبل از تولید محتوا قشر خاصی از مخاطبان را به عنوان قصد برگزیدن کنید

 

3# فراموشی قانون کیفیت در تولید محتوا
بعضی از مخاطبان برای اینکه قادر باشند، محتوای تارنما خود را در فواصل زمانی اختصار بروزرسانی کنند، مبتلا این اشتباه می‌شوند. آن‌ها تمرکز و وقت کافی را برای فرآوری محتوای خویش به پیشه نمی‌برند و نتیجه‌ی آن چیزی نخواهد بود به جز فرآوری محتوای ضعیف و بی ارزش که نتایج منفی زیادی را به به اتفاق خواهد داشت. این پیشه به مخاطبان شما این حس را منتقل می‌کند که برای آن‌ها ارزش کمی قائل هستید. فراموش نکنید محتوایی ارزشمند است که مایه شود مخاطبان از تارنما و صفحات شما بازدید کنند. بعد هیچوقت در فرآوری درونمایه کیفیت را فدای کمیت نکنید.

هیچگاه در فرآوری محتوا کیفیت را فدای تعداد بیشتر نکنید

 

4# عدم به کارگیری تصاویر در محتوا
تعداد زیادی از بازاریابان محتوا دچار این اشتباه می‌شوند. آن‌ها اندیشه می‌کنند، داشتن یک محتوای متنی مفید می‌تواند، موفقیت آن‌ها را تضمین کند و مخاطبان زیادی را جلب کند. این شیوه اندیشه اشتباه است چرا که به کارگیری تصاویر مرتبط با محتوای متنی تأثیر فوق العاده‌ای دارد. عکس ها کمک می‌کند که مفاهیم محتوای شما به شکل ملموس‌تری به مخاطبان انتقال پیدا کند. اگر در محتوای خویش هدف دارید محصولاتی را برای فروش شناسایی کنید، لازم است بدانید که اکثر کاربران دوست دارند، قبل از اینکه برای خرید محصولی تصمیم بگیرند، عکس ها آن را ببینند.

البته عکس ها نه فقط گرد از موارد مهم در بهینه سازی فروشگاه آنلاین هستند، بلکه همیشه در تبدیل کاربر به مشتری نقشی بنیادی داشته اند.

 

5# عدم پروا به شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی محتوا
تولید محتوای مناسب فقط نخستین مرحله در بازاریابی محتوا است.و ما آن را بصورت کامل در وبسایت میموس شرح داده ایم اگر شما نتوانید محتوای خود را به نکوداشتن در اختیار مخاطبان قرار دهید، کامیابی چندانی به دست نمی آورید. نقش شبکه‌های اجتماعی در اشتراک‌گذاری و فرآوری محتوا زیاد مهم است. تعداد بالای مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی یک فرصت زرین برای بازاریابان درونمایه است که بعضی از بازاریابان اشتباهاً از ان چشم‌‌پوشی می‌کنند. برای موفقیت اغلب در این دسته بازاریابان محتوا باید به دنبال دریافتن به این مسئله باشند که مخاطبان هدف آن‌ها اغلب در چه نوعی از شبکه‌های اجتماعی پرکار هستند، پس از دانستن این مطلب می‌توانند، برای اشتراک‌گذاری محتوای خویش بر روی این شبکه‌ها تمرکز کنند.





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: