افزونه بهینه سازی
نوشته شده توسط : mj

چه نیازی به نصب افزونه های سئو در وردپرس است ؟

اما شاید سوال شما این باشد که اصلاً چه نیازی به نصب افزونه های سئو در وردپرس است . آیا خویش وردپرس به چهره قبل فرض نمی تواند رتبه سایت ما را در موتورهای جستجوگر افزایش دهد و از این طریق بازدید کنندگان جدیدی را به چهره روزیانه برای سایت ما کسب کند ؟ در پاسخ این سوال باید بگوییم وردپرس یک سیستم متن مفتوح ، کاملاً رایگان است و در ساخت و توسعه آن به نکات زیادی همانند سادگی پیشه با آن ، حجم ذیل کدها ، به کارگیری آن برای هر منظوری و … در عقیده گرفته شده است و هیچ تعهدی را وردپرس در ارئه دادن یک سیستم که همگی احتیاج های شما را بر طرف کند ندارد. همانطور که بسیاری از دوستان می پرسند چرا در سیستم عامل اوبنتو پس از نصب بیچارگی به اضافه کردن پک های نرم افزاری و کدگذاری های دیگر است لغایت یک دسکتاپ کامل را داشته باشیم و همانند سیستم عامل ویندوز در آن همه چیز از قبل فراهم نشده است.

شما می توانید سیستم های متن باز را هر طوری که می خواهید پیکر بندی کنید و با توجه به بیچارگی خویش از افزونه ها و الصاق هایی که برای آن سیستم بدست دیگر توسعه دهندگان ایجاد شده است بهره‌گیری کنید و احد از جذابیت های شغل با این طور نرم ابزارها و سیستم ها ، همین نکته است. همچنین ما در این پسا میخواهیم نحوه ی نصب افزونه سئو در وردپرس را برایتان توضیح دهیم.

حال اگر می خواهید صفحات سایت خود را که با سیستم وردپرس برپایی کرده اید برای موتورهای جستجوگر بهینه سازی کنید و با این کار در سئو داخلی سایت خود قدم مثبتی را بردارید و بتوانید بازدید کنندگان اکثریت را از طریق موتورهای جستجوگر به سایت خود جلب کنید می توانید علاوه بر امکانات پیش فرض وردپرس و پوسته های آن برای سئو از افزونه هایی که برای این کار نیز ساخته شده اند بهره‌گیری کنید. لازم به ذکر است این افزونه ها معمولاً اکثر کارها را به چهره اتوماتیک سپریدن می دهند و نیازی نیست که شما از علم سئو و بهینه سازی سایت اطلاعات چندانی را داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: