نوشته شده توسط : mj

بی شک وردپرس احد از بهترین سیستم های مدیریت محتوای رایگان دنیاست. و به علت ساده بودن و کارکرد آسان آن از اینرو در ایران احد از دوست داشتنی ترین سیستم های مدیریت محتوا در ایران به حساب می آید. بر پای بست، شمردن های گزارش شده بیش از 7 میلیون نصب فعال وردپرس لغایت سنه 2017 گزارش شده که پرتو دهنده قدرت و محبوبیت این سیستم مدیریت محتوا مجانی و متن باز دارد. وردپرس علاوه بر دارا بودن قدرت ساختاری ، امنیتی ، سازگاری و امکانات در دسته سئو نیز عملکرد بسیار جالبی دارد. به همین خاطر تصمیم گرفتیم الی در این مطلب آموزش سئو وردپرس ( Wordpress SEO ) را بصورت کامل برای شما کاربران عزیز فراهم کنیم.

آموزش سئو در وردپرس
وردپرس ساختاری دارد که می تاب بهترین و بیشترین سهم ورری را در ضمینه سئو وردپرس متعلق به استفاده کرد. علاوه بر توانایی های خویش اشخاص یکسری از افزونه سئو وردپرس هستی دارد که به عنوان نمونه میتوان به افزونه سئو وردپرس Yoast اشاره کرد که توانا خواهند بود نیرو سئو سایت WordPress را به یک سایت قوی تبدیل کند . در این آموزش گردآور مباحث پیوسته با سئو وردپرس مطرح خواهد شد.

پشتیبانی وردپرس برای سئو وردپرس چه کارهایی را باید انجام داد
برای سئو وردپرس بهتر است کل موارد را قبل از راه اندازی یک سایت وردپرسی رسیدگی کنید. حال اگر اگر سایت شما در حال آماده نیز در دسترس است عیبی د ندارد. برای استفاده از خدمات هاست ، اولین قدم کارایی گذار در سئو وردپرس آماده کردن زیرساخت لازم برای سئو وردپرس است. لازم است که حتما و قبل از خرید هاست پارامترهای تاثیر گذار هاست بر روی سئو را بررسی کنید. سرعت، امنیت و استقامت بالا از دسته مواردی است که به طور سر راست در سئو وردپرس کارایی خواهد گذاشت. بعید از این مرحله میتوانید سئو سازی وردپرس را سپریدن دهید

حذف نوشته و مطالب نامرتبط از محتوای داخلی سایت منظور همان مطالب و پست های تست در وردپرس است
تغییر دستبه بندی و نام های قبل فرض وردپرس به نام ها ب پیوسته
حذف برگه مثال از قسمت مدیریت فیش ها
انتخاب و نصب قالب خوب و متناسب با سئو وردپرس
برای سئو بهتر مطالب در وردپرس بهتر است ادرس صفحات برپایی شده از عنوان پست باشد
نصب افزونه سئو وردپرس Yoast SEO و تنظیم پارامترهای سایت با کمک افزونه سئو وردپرس





:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: