نوشته شده توسط : mj

اکثر ترافیک در وب توسط توسط موتور های جستجو گوگل هدایت میشوند ، گرچه رسانه های اجتماعی و سایر طریق های افزایش ترافیک دیگری هم میتواند به افزایش شدامد سایت شما کمک کنند . اما گوگل شیوه اصلی برای اخذ ترافیک کاربران اینترنت هست ، گوگل بی نظیره ! چون شدامد هدفمندی رو برای شما میاورد و به افرادی که پیگیری محصولات و خدمات شما هستند شما را پیشنهاد میکند .

اگر موتور های جستجوی گوگل وبسایت شمارا پیدا نکند یا محتوای شما را به پایگاه دیتا های شما اضافه نکند،باید بگم متاسفانه شما فرصت های باورنکردنی را برای افزایش درآمد خود از دست دیتا این .

چرا گوگل نمیتواند وبسایت ورپرس من را بدون سئو ببیند ؟!
گوگل بسیار هوشمند هست ولی هنوز احتیاج به کمک دارد ، گوگل همواره سعی میکند الی با الگوریتم های جدید بهترین نتایج را به کاربران خویش پیشنهاد بدهد . با این حال شما باید با رعایت فاکتور هایی که گوگل تعیین کرده خویش را در نتایج گوگل بالا بیاورید .

میتوانید در مقاله دگرگونی ها جدید الگوریتم ۲۰۱۸ با آخرین بروزرسانی ها آشنا شوید .

باید بدونین که سئو وردپرس اگر درست باشد میتواند هزاران نفر از بازدیدکنندگان شما را افزایش دهد ، توجه کنید که حرکت اشتباه باعث میشود سایت شما پنالتی میشود و از نتایج گوگل محو میشود . علاوه بر تولید محتوای مناسب برای گوگل ،سئو کمک میکند تا درونمایه در رتبه ای پیمان بگیرد که جستجگو گران به راحتی آن را پیدا کنند .

آیا میتوانم خودم سئو را اتمام دهم ؟!
دنیای گوگل کمی پیچیده هست اما اکثر مردم به راحتی میتوانند اصول اولیه را یادبگیرند . حتی مقدار کمی از نزاکت میتواند موجب تفاوت ابهت شود شما با همین تعلیم مجانی سئو وردپرس میتوانید بازدید قابل توجهی به سمت سایت خود بفرستین ، بازهم اگر نیاز به مشاوره دارین میتوانید در بخش رایزن دیجیتال مارکتینگ یک برنامه و استراتژی برای سئوی خود درسافت کنید و بر اساس برنامه قبل برین تا شدامد پولساز و هدفمند اخذ کنید

 استخدام پشتیبان سایت برای مدیریت وبسایت حتما باید نوشتار آموزش مجانی سئو وردپرس را تا انتها بخوانم ؟!
اگر در مورد بهبود شدامد وبسایت خویش جدی هستین و با گوگل آشنا نیستین حتما این نوشتار را لغایت منتهی بخوانید ، ما سعی کردیم مطالب ابتدایی و کاربردی رو تماما در این نوشتار جمع آوری نماییم پس الی انتها به اتفاق ما باشید .

موتور های جستجو گوگل چگونه شغل میکنند ؟!


۱)crawling و indexing
کرال مربوط به رسیدگی سایت شما توسط خزنده ها و ربات های گوگل میباشد ، رسیدگی کردن و به نمایش قراردادن یا میلیاردها صفحه،فیلم،رسانه های اجتماعی در شبکه جهانی وب .

۲)ارایه پذیرش به جستجوگران
پاسخ دادن به جستجوی کاربران اغلب توسط لیستی از صفحات مربوط که آنها را رسیدگی و رتبه بندی کرده اند

قدرت راستین بازاریابی جاذبه ای جستجوگر گوگل
همانطور که در دسته بازاریابی جاذبه ای گفتیم یکتا از مهمترین تقسیم های این طریق بازاریابی سئو و بهینه سازی سایت هست ، در واقع جستجوگر گوگل سکوی پرتابی در بازاریابی جاذبه ای هست که به شما کمک میکند حجم عظیمی از مخاطبان منظور خود را کاملا رایگان جذب کنید .

و حتما میدانید که سئو بدون غیر ممکن هست بعد توصیه میشه به تعلیم رایگان بازاریابی درونمایه هم نگاهی داشته باشین چراکه مثلا تولید محتوای دائم سبز در سئوی سایت شما نیز زیاد موثر هست و خب همانطور که در بازاریابی جاذبه ای گفتیم بعد از مرحله جذب (بازاریابی محتوا،سئو،بازاریابی شبکه های اجتماعی) باید فرایند تبدیل پیاده سازی شود . این موضوع مهمتر از سئو نباشد اهمیت اقلیت ندارد !!! پس حتما تبدیل و ایمیل مارکتیگ رو جدی بگیرید برای همین بعد از یادگیری سئو به آموزش مجانی ایمیل مارکتینگ سر بزنید و در سایت خویش پیاده سازی کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: