نوشته شده توسط : mj

با توجه به حجم بالای مراجعه کاربران به موتورهای جستجو، یکی از عواملی که در رشد وب سایت و همین طور کامیابی وب سایت تأثیر دارد، بهینه سازی تارنما برای موتورهای جستجو می باشد. SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی تارنما برای موتورهای جستجو است که شامل برخی تکنیک ها و همین طور اصول کاربردی به منظور شناسایی هرچه بهتر وب سایت توسط موتورهای جستجو است.

شاید برای شما سؤال قبل آید که معرفی سایت توسط موتورهای جستجو، چه اهمیتی بر موفقیت تارنما دارد؟ در پذیرش باید گفت که با توجه به رشد پیرامون وب و همین طور افزایش تعداد سایت ها و محتواهای منتشر شده در این سایت ها، اکثر کاربران به قصد یافتن محتوای مورد عقیده خود، از راه موتورهای جستجو اقدام کرده و وارد وب سایت مورد نظر می شوند. پس نتیجه می گیریم برای اینکه تارنما ما، تارنما موفقی باشد، احتیاج است تا برای موتورهای جستجو قابل شناسایی باشد لغایت بتوانیم ورودی بیشتری از طریق موتورهای جستجو داشته باشیم.

 

پشتیبانی سایت وردپرس، بهینه شده برای سئوی بهتر
اگر شما از وردپرس به قصد تاسیس تارنما خویش استفاده می کنید، لازم است بدانید که این سیستم مدیریت محتوا، به چهره کامل بر پای بست، اصول اولیه سئو پیاده سازی شده است. ولی در سئوی بهتر تارنما های وردپرسی احتیاج است لغایت برخی امور سایر نیز رعایت شود از جمله اینکه قالبی که شما برای تارنما خویش استفاده می کنید، می بایست بر اساس اصول سئو پیاده سازی شده باشد چرا که روش نمایش محتوای شما در وب سایت، بر پای بست، قالب است.

همچنین، وردپرس در هسته خود، اصول اولیه سئو از بابت کد نویسی بهینه را رعایت کرده است اما با توجه گستردگی مقوله فعالیت کاربران، بایسته است الی کاربران نیز بر اساس محتوای وب سایت خود، از برخی اصول سایر همانند نصب افزونه های مربوط به سئوی وردپرس و همین طور شناسایی تارنما به گوگل و سایر موتورهای جستجو اتمام دهند.

در این دوره آموزشی، ما با افزونه های مربوطه جهت سئوی وردپرس آشنا شده و تنظیمات سایت را برای سئو بهتر انجام می دهیم. برای انجام تنظیمات سئو وردپرس، دو افزونه کاربردی با نام های All In One SEO Pack و WordPress SEO By Yoast ارائه شده است که در این دوره، ما به رسیدگی عملکرد هر دو افزونه پرداخت و در سرانجام دوره، این دو افزونه را با یکدیگر مقایسه خواهیم کرد.





:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: