نوشته شده توسط : mj

سئو سایت (SEO ) یک رشته بازاریابی است که تمرکز آن روی ارتقا رتبه بندی در نتایج جستجو مثل گوگل بدون پرداخت هزینه می باشد.

سئو نیازمند استفاده از عناصر فنی و خلاقیت در به کارگیری موارد باره دربایستن رتبه بندی می باشد.

موارد بسیاری در برپایی یک رتبه بندی مناسب دخالت دارند از کلمات در صفحه تا سایر سایت هایی که به وب سایت شما لینک و اشاره می کنند ، همه می توانند در جایگاه سایت کارایی بگذارند.

همانطور که می دانید اکثر شدامد وب سایت ها از راه موتور های جستجو مثل گوگل ، بینگ و یاهو فراهم می شود ، اگر چه رسانه های اجتماعی و دیگر گونه ها ترافیک می توانند بازدید را به تارنما ها بیاورند ، ولی موتورهای جستجو شیوه اصلی برای هدایت اکثر کاربران اینترنت به تارنما ها هستند.

در هر حال شدامد وارد شده از موتورهای جستجو هدفمند است و کاربران دقیقا همان چیزی را که تارنما باره عقیده ارائه می دهد را پیگیری می کنند ، پس موتورهای جستجو جاده هایی هستند که این اتفاق در آن ها می افتد ، حال اگر موتورهای جستجو سایت شما را پیدا نکنند یا محتوای شما را به پایگاه دیتا خویش اضافه نکنند، شما فرصت های باورداشت نکردنی برای هدایت ترافیک به سایت خود را از دست می دهید.

ترافیک هدفمند به یک تارنما می تواند تبلیغات، درآمد و موفقیت را به سایت ها سرازیر کند ، سرمایه گذاری در سئو سایت می تواند در مقایسه با دیگر انواع بازاریابی و ارتقاء میزان بازدهی استثنایی داشته باشد.

موتورهای جستجو هوشمند هستند، اما هنوز هم نیاز به کمک دارند. موتورهای جستجو اصلی مشابه گوگل همواره سعی می کنند الی فناوری و الگوریتم های خود را برای ردیابی تارنما ها ریزبین تر کنند و نتایج بهتری را برای کاربران به ارمغان بیاورند. با این حال، محدودیت هایی برای موتورهای جستجو وجود دارد.

در حالی که سئو پسندیده می تواند هزاران تن را به بازدید کنندگان سایت ها اضافه کنند ، ولی حتی یک جنبش اشتباه می تواند سایت شما را در نتایج جستجو مخفی و یا دفن کند.

برای به دست آوردن رتبه بالا در موتورهای جستجو علاوه بر فرآوری محتوای دست اول باید از سئو سایت کاربرد کنید الی محتوا بتواند در جای پسندیده پیمان گیرد ، از آنجا که رقابت در موتورهای جستجو در حال افزایش است بدون استفاده از خدمات سئو به دست آوردن رتبه شدنی نیست.

بهینه سازی وب سایت شامل پیشروی کردن تارنما به چهره متمرکز است لغایت دید بیشتری برای محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید برای موتورهای جستجوی فراهم یابد.





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: