نوشته شده توسط : mj

زبان بدن شما در رختخواب 

زبان بدن شما می‌تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت و افکارتان افشا کند اما تعجب خواهید کرد اگر بدانید بدن شما حتی وقتی که در خواب هستید هم در حال ارتباط برقرار کردن است.

 

بیشتر آدمها هر روز شش ساعت یا بیشتر در خواب هستند و طرز خوابیدن‌شان حرف‌هایی برای گفتن دارد. وضعیت بدن شما هنگام خواب نه تنها به شخصیت‌تان برمی‌گردد بلکه روی سلامت‌تان هم بی‌تاثیر نیست. اگر ساعت‌ها در یک حالتی باقی بمانید که کمرتان در حالت خمیده باشد، دست‌های‌تان بی‌حس شوند یا لگن‌تان تحت فشار باشد، به ضرر سلامتی‌تان خواهد بود. خوشبختانه ما می‌توانیم وضعیت خواب‌مان را اصلاح کنیم تا در ساعاتی که در خواب هستیم، بیشترین فواید را نصیب سلامت خود کنیم.

 

مدل جنینی می‌خوابید

بهترین طرز خوابیدن

زبان بدن شما می‌تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت و افکارتان افشا کند حتی در خواب‎

 

خیلی از افراد دوست دارند مدل جنینی بخوابند؛ یعنی به پهلو بخوابند و بدن را جمع کنند. علتش هم این است که این طرز خوابیدن باعث احساس امنیت‌شان در خواب می‌شود. بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد این مدل خوابیدن، بیشترین طرفدار را دارد. آنهایی که تمایل دارند به پهلو دراز بکشند و مثل یک جنین خود را جمع کنند معمولا آدمهای حساسی هستند اما ممکن است در ظاهر، سرسخت و قوی به نظر برسند. آنهایی که دوست دارند جنینی بخوابند نسبتا دوست داشتنی و تودل‌ برو هستند، اما ممکن است در برخورد اول، خجالتی و بی‌دست و پا به نظر برسند. زنها بیش از دو برابر مردها مایلند این مدل بخوابند.

 

به پهلو می‌خوابید 

بهترین طرز خوابیدن

 

صاف به پهلو خوابیدن یعنی اینکه دست‌های‌تان موازی با بدن‌تان قرار گرفته باشد. اگر این وضعیت خواب مورد علاقه‌ی شماست پس آدمی هستید که از نظر اجتماعی خوش برخورد و سهل گیرید و به غریبه‌ها معمولا اعتماد می‌کنید. ممکن است کمی هم زودباور و ساده دل باشید. این مدل خوابیدن هم نسبتا معمول است، البته نه به اندازه‌ی مدل جنینی خوابیدن.

 

به پهلو می‌خوابید اما دست‌ها را به جلو دراز می‌کنید

بهترین طرز خوابیدن

 

اگر عادت دارید به پهلو بخوابید و دست‌های‌تان را جلوی بدن‌تان دراز کنید نشان می‌دهد که شما آدم روراستی هستید و فکرتان باز است. احتمالا زود باور نیستید و به زمان بیشتری برای فکر کردن و تصمیم گرفتن نیاز دارید اما وقتی تصمیمی گرفتید محال است تغییرش دهید. طرفداران این مدل خوابیدن هم به اندازه‌ی طرفداران مدل قبلی است.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: