نوشته شده توسط : mj

۱- بیش از حد در مورد خودتان صحبت می کنید 

اگر در محل کارتان دائما در مورد خودتان صحبت می کنید باید بدانید که مسائل شخصی شما برای همکاران تان اهمیتی ندارد. این عادت نه فقط آزار دهنده بلکه توهین آمیز هم است چون با این کار از حد و حدود خود خارج می شوید. علاوه بر این، هرگز از همکاران تان سؤال های شخصی نپرسید. هیچ کس از آدم های فضول خوشش نمی آید.

 

۲-  غیبت همکاران تان را می کنید

غیبت کردن شاید ابتدا روش سرگرم کننده ای برای برقراری ارتباط با همکاران به نظر برسد اما باید بدانید که همه چیز به اینجا ختم نمی شود. وقتی غیبت می کنید یک نفر هدف حمله قرار می گیرد، اما فقط کسی که موضوع غیبت است اذیت نمی شود بلکه کسانی که غیبت می کنند هم به نوعی اذیت می شوند چون هر کسی که در غیبت شرکت دارد می داند که ممکن است روزی ورق برگردد و خود او هم به موضوع غیبت همکارانش تبدیل شود.

 

۳- با صدای بلند صحبت می کنید 

اگر عادت دارید در محل کارتان با صدای بلند با تلفن حرف بزنید، همانطور که پیش تر ذکر شد به خاطر داشته باشید که همکاران تان علاقه ای به شنیدن مسائل شخصی شما ندارند. اما در خصوص مسائل کاری چطور؟ اگر با تلفن یا همکاران تان در مورد مسائل کاری صحبت می کنید، صدای بلندتان مزاحم بقیه ی کارکنان می شود. در محل کار همه ی افراد باید به آرامش همکاران شان توجه داشته باشد. بهتر است در زمان صحبت با تلفن یا همکاران تان به اتاق دیگری بروید.

 

۴- غذاهایتان بوی تندی دارند 

بعضی کارکنان غذای خود را سر میز کارشان می خورند. این کار به خودی خود ایرادی ندارد اما مشکل از جایی شروع می شود که گاهی غذا بوی خیلی زیادی دارد. این مسأله برای همکاران تان آزار دهنده است.

 

۵- بهداشت شخصی را رعایت نمی کنید

رعایت بهداشت شخصی در محیط کار اهمیت بسیار زیادی دارد. بوی بد بدن تان همکاران تان را آزار می دهد. اما بعضی کارکنان هم هستند که در استفاده از عطر زیاده روی می کنند. باید بدانید که بوی تند عطر نه تنها ناخوشایند است بلکه حتی ممکن است کسانی که دچار آلرژی هستند را اذیت کند. بهترین حالت برای محیط کار یک «بوی خنثی» است.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: