نوشته شده توسط : mj

خدمات سئو
خدمات سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر عبارت است از مجموعه تکنیک ها و مهارتهای که باعث افزایش رتبه سایت در کلمات کلیدی مورد نظر و افزایش شدامد و جذب بازدید کننده از موتورهای جستجو گر نظیر گوگل می شود. برخی از این چیرگی ها با آزمون خطا بدست کارشناسان سئو توسط آمده اند و برخی به طور مستقیم قوانین اعلام شده توسط گوگل است.

اهمیت سئو
سئو به عنوان بهترین طریق بازاریابی اینترنتی با بازدهی بالا شناخته شده است زیرا مخاطب هدف را به سایت شما می آورد و افرادی که به سایت شما در مرحله خرید و بررسی کالاهایی هستند که شما می فروشید.

4 سال تجربه براق در گویه ارتقا رتبه سایت در گوگل مفتخر است لغایت آمادگی خویش را برای بهینه سازی سایت شما اعلام کند. جهت اطلاعات بیشتر همین حالا با کارشناسان سئو وینت تماس حاصل کرده و جزئیات پروژه خویش را توضیح دهید.

 

مقایسه سرویس سئو و بازاریابی شبکه های اجتماعی
بازاریابی در شبکه های اجتماعی نوعی از دیجیتال مارکتینگ است که به تازگی در مملکت ما به شدت مورد استقبال قرار گرفته است . و از رتبه دوم را بین روشهای بازاریابی دیجیتال در ایران کسب کرده است اما به هیچ وجه قابل سنجش با بازاریابی موتورهای جستجوگر یا سئو نیست !

بیشترین تفاوت این دو مدل بازاریابی به چگونگی مخاطبین مربوط می شود. شما شدنی است در اینستاگرام شرکت خود فرآورده یا خدماتی را شناسایی کنید و هزاران نفر آن را تماشا نمایند اما سوال اینجاست که چند درصد از بازدید کنندگان نیازمند به آن بوده اند و شما با ارائه ی جذاب و پیشنهادات فوق العاده در نهایت چند درصد را به مشتری تبدیل خواهید کرد ؟

مزایای سئو و حضور در صفحه نخست گوگل
این در حالی است که در بازاریابی موتورهای جستجوگر مخاطب یک مشتری بلقوه است و این مخاطب است که به دنبال محصول یا خدمات شما آمده نه شما به دنبال مشتری ! به همین علت است که بازدهی سئو زیاد اغلب از تبلیعات در شبکه های اجتماعی میباشد در پیوستگی به برخی از مزایا و معایب این دو روش اشاره خواهیم کرد .





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: