نوشته شده توسط : mj

در این مقاله قصد داریم ۱۵ روش آسان برای مقابله با اضطراب را بیان کنیم.

 

هشدار اضطراب؛چیزهایی که باید بدانید:

از لحاظ فنی ، اضطراب، دلهره از یک رویداد در آینده است. گاهی اوقات آینده را با موارد ترسناکی پیش بینی می‌کنیم که ممکن است حقیقت نداشته باشد.

 

در زندگی روزمره، نشانه‌های فیزیکی و روحی اضطراب می‌تواند با افزایش ضربان قلب، تمرکز ضعیف بر روی کار و مدرسه، مشکلات خواب و مشکل در برقراری ارتباط با اعضای خانواده، دوستان و همکاران باشد.

 

اضطراب و استرس پاسخ‌های فیزیکی و احساسی به خطر است. موارد مختلف در زندگی می‌تواند باعث ایجاد اضطراب در فرد گردد. اگر فکر می‌کنید اضطراب و استرس شدیدی دارید حتما با یک متخصص مشورت نمایید.

 

گزینه‌های بسیار زیادی برای مدیریت نشانه‌های آن وجود دارد. اما اگر اضطراب اندکی دارید ، ۱۵ نکته زیر می‌تواند باعث ایجاد آرامش در شما شود.

 

خواب کافی داشته باشید:

خواب کم می‌تواند باعث ایجاد مشکلات جدی شود. این موضوع نه تنها بر روی سلامت فیزیکی شما تاثیر گذار است بلکه می‌تواند باعث ایجاد اضطراب و استرس گردد. در برخی از مواقع، به یک چرخه معیوب تبدیل می‌شود. اغلب اضطراب به اختلال در خواب نیز منجر می‌شود.

 

زمانی که شما احساس اضطراب دارید، سعی کنید برنامه‌ای را برای خود تنظیم کنید و ببینید چه برنامه‌ای می‌تواند باعث کاهش اضطراب و افزایش خواب شما شود.

 

لبخند بزنید:

زمانی که کارها و اتفاقات روزمره زندگی بر اساس میل و توقع ما پیش نمی‌رود، بهتر است کمی لبخند بزنید. تحقیقات انجام شده نشان می‌دهد که لبخند می‌تواند نشانه های اضطراب و افسردگی را کاهش دهد.

 

ذهن آشفته خود را سروسامان دهید:

آشفته بودن ذهن باعث ایجاد آشفتگی فیزیکی می‌شود. مشکلات کاری فراوان می‌تواند باعث ایجاد اضطراب در فرد گردد. بنابراین بهتر است ۱۵ دقیقه زمان بگذارید و محل کار یا محل زندگی خود را مرتب کنید. سپس خود را عادت دهید که وسایل را مرتب نگه دارید. همین امر موجب می‌شود آرامش بیشتری داشته باشید.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: