نوشته شده توسط : mj

بسیاری از اشخاصی که وقت خود را با ما سپری می‌کنند یا برای بهره بردن و استفاده از ما این کار را انجام می‌دهند، یا تصور می‌کنند هر چه دوستان و آشنایان بیشتری داشته باشند برایشان بهتر است. اما باید بدانید که برخی از روابط ظاهرا دوستانه به مرور زمان دستخوش تغییراتی می‌شوند که باید به آنها توجه ویژه داشت.

 

پیش از هر توضیحی باید بگوییم که حتی بین دوستان واقعی و صمیمی هم ممکن است اختلاف‌نظر و سوبرداشت پیش بیاید و این امر کاملا عادی است. اما اگر به موجب یک اتفاق بد و ناراحتی متوجه شدید که رابطه‌تان بیش از حد خراب شده و به هیچ عنوان احساس راحتی ندارید، شاید زمانش رسیده باشد که به این رابطه پایان دهید.

 

برای اینکه درک درستی از این موضوع داشته باشید ما در ادامه ۷ نشانه‌ از یک دوستی نادرست را برایتان نوشته‌ایم. اگر این موارد در رابطه شما با دوست مدرسه، دانشگاه یا همکارتان وجود دارد پیشنهاد می‌کنید هر چه سریع‌تر به این دوستیِ مسموم پایان ببخشید.

 

۱- همیشه در مورد مشکلات خودش حرف می‌زند اما برای شنیدن مشکلات شما وقت و حوصله ندارد! 

دوست داشتن

گاهی لازم است به رابطه های دوستیمان پایان دهید‎

 

این افراد اغلب از شما به عنوان گوشی برای تخلیه عصبانیت‌ها، حرص‌ها و مشکلات خود استفاده می‌کنند و صحبت‌هایشان که تمام شد دیگر شما برایشان اهمیتی نخواهید داشت. وقتی شما مشکلی داشته باشید و بخواهید با او درد و دل کنید یا مشورت و راهنمایی بخواهید با مشغول نشان دادن خود یا به بهانه جواب دادن به تلفن یا هر کار دیگری از شنیدن امتناع می‌کنند.

 

بدون شک فردی که حوصله شنیدن مشکلات شما را ندارد، شایستگی لازم برای بهره بردن از محبت‌های شما را هم نخواهد داشت. چنین افرادی را از زندگی خود حذف کنید.

 

منبع





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: