نوشته شده توسط : mj

شاید از سؤال کردن این سوال شگفت زده شویم، اما شما هم از استجابت آن شگفت زده خواهید شد. چونکه سیستم مدیریت محتوای سئو شده ای هستی ندارد، هر چیزی که روی این کره خاکی برای طراحی و تاسیس سایت ساخته شده است، نیازمند کارهایی است که به وسیله آنها سئوی داخل و برون سایت انجام می شود. این یک قانون نانوشته است و می گوید هر چیزی که برای راه اندازی سایت بهره‌گیری شده نیازمند سئو کردن است. وردپرس هم از این قاعده مستثنی نیست و شما نمیتوانید یک سایت وردپرسی بسازید و منتظر افزایش رتبه سایت باشید. نمیتوان چشمداشت داشت با اجی مجی کردن و یک دستمال، رنک سایت را افزایش داد و در صفحه اول درخشید.

عبارت سیستم سئو شده وردپرس، قصد بی ادبانه ای ندارد، اگر از این حرف غمگین شده اید، وردپرس را پوزش می‌خواهم اما وردپرس خویش به خویش نمیتواند بهینه سازی کند. باید در بهینه سازی وردپرستان او را یاری کنید و خویش روی آن سررسید بگذارید. وردپرس هم نیازمند غذای بهینه سازی و آب بک لینک و نمک محتواست. سایت مانگو باید فعالیت خودش را پیش درآمد کند لغایت شناخته شود و همین کمک میکند به صفحه نتایج گوگل برسد. رسیدن به صفحه اول گوگل یعنی چالش اصلی شما که جذب بیننده و مدیریت آنهاست بازپسین شروع شده است.

وردپرس فقط کاری که در ابتدای سایت برای شما اتمام میدهد اینست که امکانی را فراهم می کند بدون هزینه ای زیاد و تهیه یک هاست و پهنه بتوانید یک سایت بسازید و حتی پول طراحی هاست هم نپردازید، چون قالب های زیادی دارد.





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: