نوشته شده توسط : mj

برای رویت احصاء بانس ریت سایت خود، وارد حساب گوگل آنالیتیکس شوید، اگر حساب ندارید در این لینک یک حساب برپایی کنید یا به تعلیم تاسیس گوگل آنالیتیکس سر بزنید. سپس با تایید سایت خود، وارد دسته رفتار > محتوای سایت > برگه های فرود Behavior > Site Content > All Pages شوید و آمارگرفتن را در ستون فرجام سمت راست نگریستن کنید.

راه کارهای تفریق بانس ریت و بهینه سازی نرخ پرش
مهم اینست که در صفحه اصلی سایت خویش یا سایر خدمات آن پیگیری چه هستید؟ آیا واقعا پیگیری یک سرویس دهی خوب به مشتری و کاربر هستید؟ بعد باید بانس ریت برایتان مهم باشد.

 

ما گذرگاه های زیادی سراغ داریم که میتوانیم از آنها برای زیر آوردن میزان بانس ریت کاربرد کنیم. اما میزان بانس ریت به شیوه های باطل مشابه خرید بازدید هم میتواند کاهش پیدا کند. روش های معرفی شده شاید دنباله یک الگوی ویژه باشند یا اینکه از متدهایی استفاده کنند که سایت شما توانایی به کارگیری آنها را ندارند مشابه آزمایش های A/B. اما در هر صورت این راه ها حداقل برای بعضی میتواند مفید باشد. پس از آنها استفاده کنید. این شما و این هم روش های کاهش نرخ پرش

1. تجربه کاربری User Experience
خلاصه تجربه کاربری: “تجربه کاربری” تمام چیزهایی در پسینیان قدم به کاربران و توجه آنها به شرکت انتها می شود را در بر میگیرد، اعتماد به شرکت، خدمات، محصولات و کل چیز

در باره سایت شما هم همین رویه دنبال می شود. اگر تجربه کاربری نکویی وجود نداشته باشد کاربران به محض دید ظاهر بد سایت و حتی المان های نابجا و ناوبری ناجور، دست به تخریب سایت می زنند. باورداشت کنید کسی همنشین ندارد فریب دیتا شود، بعد تجربه کاربری باید این حس اعتماد را در کاربر به هستی بیاورد الی بتواند وی را قانع به ابقاء در سایت کند.

پلتفرم کسب و کار یک صفحه وب اگر کاربرد پذیری Usability یاتجربه کاربری User Experience جالب توجهی ارائه نکند، نمیتواند انتظارات کاربر را به نکوداشتن برآورده کند.

استیو جابز در مورد تجربه کاربری می گوید: ملت فکر میکنند واژه “طراحی” یک کلمه ساده است. آنها همیشه به این اندیشه می کنند که یک چیز (محصول) چطور به عقیده می رسد. در حالی که مهم تر اینست که چطور شغل می کند!

این همان Usability یا استعمال پذیری است. به سایت خویش مفتوح گردید، یک سیستم جمع آوری بازخورد تاسیس کنید و از انتظارات کاربران مطلع شوید.

ویژگی های یک تجربه کاربری خوب در سایت
معیارهای زیادی برای سنجش میزان کیفیت تجربه کاربری در استفاده از هر سرویسی وجود دارد. بسیاری از شناسه هایی که کاربران همیشه برایشان سوال است، اینست که یک تجربه کاربری خوب از چه لحاظ رسیدگی می شود. خب من به شما میگویم.





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: