نوشته شده توسط : mj

ابتدا باید بدانید که گوگل اهمیت زیادی به سرعت سایت میدهد، حتی برخی مواقع پیش می آید در سرچ کنسول برای مدیر سایت (وبمستر وبسایت) پیغام ارسال می کند که سایت با دشوار سرعت مواجه شده و شدنی است این باره روی ترافیک سایت کارایی بگذارد، برای اینکه بدانید کدام تقسیم های سایت شما ترافیک خود را از دست میدهد از گوگل آنالیتیکس بهره‌گیری کنید.

دوم اینکه باید بدانید سرعت سایت همیشه تغییر ناپذیر نیست، به خاطر نوسانات اینترنت، به خاطر دشواری ها هاست و سرور، نداشتن هاست خوب و همچنین افزایش یا کاهش شدامد سایت و استفاده از منابع شدنی است نرخی سینوسی را تجربه کند. ممکن است آمار سرعت امروز سایت شما خوب باشد اما هفته بعد امتیاز یک فاجعه بنظر برسد. پس دائم به یک دست موزه بررسی سرعت سایت — بیچارگی دارید. چیزی که ما امروز میخواهیم متعلق به بهره‌گیری کنیم تا سایت را بهینه سازی کنیم، این پیشه به کمک ابزار GTmetrix اتمام می شود چون یک آنالیز ریزبین از سایت ارائه می کند.

پلتفرم مانگو

ابزار آزمایش سرعت جی تی متریکس GTmetrix چیست؟
این آلت مستقل، یک سایت آنلاین است برای تست سرعت سایت و آنالیز فایل های یک سایت در مقوله عملکرد و پردازش. این پردازش تو مرورگر کاربران سپریدن می شود و توسط سرورهای سایت و هاست شما ارائه می گردد. جی تی متریکس این مقادیر را اندازه گیری کرده و یک میانگین کلی از آنها تعبيه کرده و در قیاس با سرعت و استاندارد جهانی، آنها را از به صورت امتیاز 0 الی 100 درجه بندی کرده و با حروف A و B یا C, D مشخص می کند.





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: