نوشته شده توسط : mj

این که چرا کند می شود اختصاص زیادی به گونه سایت و در ضمن شیوه شغل دارد. بر پای بست، بعضی نیازها، شدنی است مدیر سایت چند افزونه وردپرس به سایت اضافه کند، بخواهد تغییراتی در سایت برپایی کند و همه اینها روی سرعت سایت تاثیرگذار هستند. ولی در این مقاله راهکارهای عملی افزایش سرعت را رسیدگی میکنیم.

تاثیر مانگو روی سئو و رتبه سایت
سرعت سایت از چند لحاظ رسیدگی می شود اما آشکار ترین تاثیرات آن روی سئو اینست که گوگل از سرعت به عنوان یک سیگنال در الگوریتم جستجو برای رتبه بندی سایت ها کاربرد می کند و سایت های سریع تر را به سایت های کند و سرعت پایین، ترجیح می دهد.

خزنده ها و کرولرهای موتورهای جستجو برای گردش و خزش درون سایت هم از سرعت به عنوان یک ویژگی سهم می برند و همینکه ساختار سایت به احسان ساخته شده باشد و البته سرعت هاست و سرورها هم زیاد باشد، ربات موتورهای جستجو شغل راحت تری برای خزیدن درون وبسایت خواهند داشت. این خاصیت یک مزیت سایر هم دارد که مایه می شود خزنده ها یا Crawler ها زود به زود و زیاد ساده تر تو سایت بچرخند، مطالب پسین را کشف کنند و سایت در ایندکس شدن سرعت اکثریت به خویش می گیرد، که طبعا باعث افزایش شدامد ورودی گوگل می شود.





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: