جملاتی
نوشته شده توسط : mj

جملاتی که هرگز نباید در محل کار به زبان آورد

آیا شما نیز با همکاران خود سر کار یا پروژه‌های کاری مشورت می‌کنید؟ آیا حرف‌های شما می‌تواند تأثیر ماندگاری روی بقیه بگذارد. آیا روشی که نگرش‌ها، ایده‌ها و عقاید خود را در محل کار با دیگران در میان می‌گذارید در موفقیت شما تأثیر می‌گذارد.

  

من کارم را تمام کردم، الان چه کاری باید انجام دهم

وقتی شما پس از پایان کار خود این سوال را می‌پرسید، درواقع مسئولیت خود را بیشتر می‌کنید. شما خود باید بدانید که پس از انجام کارتان چه کار دیگری را باید انجام دهید. کارفرمایان کارمندانی را که خودشان آغازگر هر کاری هستند و هنگام بیکاری کاری برای انجام‌دادن پیدا می‌کنند، بسیار دوست دارند.

  

من خیلی خسته‌ام

«خسته‌ام» ازجمله کلماتی است که باید هنگام کارکردن از گفتن آن اجتناب کنیم. وقتی شما خستگی خود را بیان می‌کنید، بدان معنی است که شما در صورت خستگی، در هر جایی خودتان را رها می‌کنید. اگر سر کار احساس خستگی کردید، به دنبال یک چالش جدید باشید. به مدیر خود توضیح دهید که برای انگیزه بیشتر در محل کار نیاز به پروژه‌های بیشتر و تجربیات جدیدتری دارید.

  

برای اتمام این پروژه دیشب تا دیروقت بیدار بودم

اگر فکر می‌کنید با گفتن این جمله رئیس خود را تحت‌ تأثیر قرار می‌دهید، اشتباه می‌کنید. مدیران کارمندانی را دوست دارند که می‌توانند بدون نیاز به زمان یا توان بیشتر کار خود را انجام دهند. اگر به دنبال این هستید تا توجه رئیس‌تان را به سوی خود جلب کنید، به دنبال راه‌های جدیدتری برای تأثیرگذاری باشید.

 

جملات ممنوعه در محل کار

نمی‌توانم کلمه‌ای است که هر کارمندی باید آن را از دایره لغات خود حذف کند

 

من برای این کار ساخته نشده‌ام

فقط به این دلیل که کاری که انجام می‌دهید شغل و تخصص اصلی شما نیست نمی‌توانید آن را رها کرده و انجام ندهید. اجازه دهید زمان دیگری که مدیر یا همکاران برای انجام یک پروژه از شما کمک خواستند درباره شما و نحوه عملکردتان، ذهن بازتری داشته باشند.

  

منبع





:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: