نوشته شده توسط : mj

تنهایی بلند مدت می تواند اثر منفی چشمگیری بر سلامت کلی و بهزیستی انسان داشته باشد. افراد تنها اغلب با یک احساس ناامیدی مواجه هستند و این احساسات می توانند به روش هایی مخرب بر بدن تاثیرگذار بوده و موجب اضطراب، افسردگی، افزایش خطر خودکشی یا دیگر رفتاری خشونت آمیز شده و حتی ضرر این شرایط می تواند برابر با کشیدن 15 نخ سیگار در روز باشد.

 

به گزارش "بست لایف"، شرایط زمانی وخیم‌تر می شود که بدانیم افراد تنها اغلب بدترین دشمن خود هستند و می توانند اثر منفی تنهایی را با قضاوت یا سرزنش خود درباره این که چرا هیچ دوستی ندارند و احساس انزوا تقویت کنند که در نهایت می تواند شکست در اتخاذ اقدام های ضروری برای تعامل با دنیای اطراف را موجب شود. در ادامه با نشانه هایی که از تاثیر منفی تنهایی بر شرایط سلامت حکایت دارند، بیشتر آشنا می شویم.

 

بیماری قلبی شما وخیم‌تر شده است 

آیا به بیماری قلبی مبتلا هستید و به نظر می رسد بدون دلیل خاصی شرایط آن وخیم‌تر شده است؟ تنهایی ممکن است دلیل این شرایط باشد. طی یک مطالعه در دانمارک، زمانی که پژوهشگران شرایط 13,463 بیمار مبتلا به بیماری های قلبی مانند آریتمی، نارسایی قلبی و بیماری دریچه قلب را تجزیه و تحلیل کردند، دریافتند که احساس تنهایی با دو برابر شدن خطر مرگ مرتبط بوده است.

منبع





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: