نوشته شده توسط : mj

پشتیبانی سایت چیست ؟
قبل از این که بخواهیم به موضوع اصلی یعنی ” پشتیبانی وب سایت ” بپردازیم لازم میدونیم مختصرا به مفهوم واژه ی پشتیبانی بپردازیم :

یا ساده تر پشتیبانی چیست ؟

پشتیبانی سایت چیست : حمایت محدوده ای از خدمات است که با کمک نرم اسباب ها و یا سخت انگیزه ها های کامپیوتری یا سایر وسایل الکترونیکی یا مکانیکی ارائه می شود. به طور کلی سرویس های حمایت سعی دارند مشکلا کاربران یا محصولات را برطرف کنند

حال میتوانیم به سوژه اصلی نوشتار ( پشتیبانی تارنما چیست ؟ ) بپردازیم :

پشتیبانی سایت گردآور اقداماتی است که بدست مدیر سایت و یا پشتیبانی تارنما جهت بقای وب سایت چهره میگرد ، که حمایت وب سایت معمولا به دو بخش تقسیم می شود

انواع حمایت تارنما چیست – انواع پشتیبانی سایت چیست ؟
۱) حمایت فنی سایت – ۲) حمایت محتوایی سایت

تمامی مسائل فنی سایت همانند : رفع مشکلات وب سایت ، بروزسانی فنی و امنیتی وب سایت در تقسیم پشتیبانی فنی سایت قرار می گیرند و تمامی مسائل محتوایی سایت مانند : برپایی مطالب و مقالات جدید ، بروز رسانی مطالب پیشین و…. نیز در دسته حمایت محتوایی سایت قرار میگرند اگر مایل هستید درباره انواع  پشتیبانی سایت اطلاعات اکثریت را کسب کنید رهنمود میکنم ، نوشتار ” انواع حمایت وب سایت ” را رسیدگی بفرمایید .

مطئنا تا این جا با مفهوم حمایت تارنما آشنا شده اید ، اما حمایت وب سایت بدست چه کسانی انجام میشود ؟

۱) مدیر یا مدیران وب سایت

۲) تیم حمایت وب سایت

که در پیوستگی هدف داریم به مزایا و معایت هر کدام بپردازیم :
۱) مدیر یا مدیران وب سایت : معمولا ناچیز خرج ترین حالت حمایت وب سایت ، پشتیبانی تارنما بدست مدیر وب یا مدیران سایت است ، و در اصل مهم ترین مزیت این حالت توجیه اقتصادی آن است

باتوجه به فراهم شدن بستر های لازم در مملکت امکان ایجاد یک تارنما به تنهایی و حتی بدون داشتن اطلاعات کافی در این زمینه نیز فراهم شده است و هر شخصی حتی بدون داشتن کوچک ترین اطلاعات در این زمنیه و با کم ترین هزینه میتواند مدیر یک وب سایت باشد

تا این جا همه چیز خوب است و مطئنا همین روند مایه گسترش روز افزون وب فارسی شده است .

اما این روند یک مشکلی دارد :
حفط و بقای تارنما احتیاج به حمایت و بروز رسانی همیشگی دارد ، و باتوجه به این که مدیر تارنما شدنی است اطلاعات کافی در این زمینه را نداشته باشد ، در این مرحله حفط و بقای تارنما مبتلا چالش می شود

یا یک نمونه ساده تر ، تماشای تلویزیون نیاز به هیچ دانشی ندارد

و معمولا تمامی توضیحات لازم توسط فروشنده ارائه خواهد شد اما آیا مراقبت از آن هم به همین صورت است ؟

پاسخ بی گمان خیر است :

در صورتی که مراقبت های لازم بر اساس اصول آن انجام نشود

حتما پس از مدتی مشکلاتی رخ خواهد داد و امکان تماشای تلویزیون وجود نخواهد داشت

که معمولا مدیر یا مدیران وب سایت در این مرحله کوشش میکنند

خود با جستجو و طرح سئوال دشواری ها خویش را حل کنند ولی این راه حل نیازمند صرف وقت زیاد جهت کسب تجربه است .

که اگر بخواهیم این مرحله را نیز با نمونه قبل توضیح دهیم :

معمولا باتوجه به این که دانش لازم را ندارید باید دوره های آموزش های لازم را بگذارنید

و یا اگر وقت کافی جهت گذراندن دوره هارا نداشته باشید سعی میکنید

خودتان با امتحان و خطا نسبت به رفع مشکلات اقدام کنید ، که برخی مواقع امکان موفقیت وجود دارد

و گاهی امکان بدتر شدن سخت و یا حتی از بین رفتن وسیله خواهد شد

پس پشتیبانی به این حالت معایبی زیادی خواهد داشت .
۲) تیم حمایت وب سایت : در این حالت همانگونه که مشخص است تیم حمایت یا شخص پشتیبان به بروز رسانی و یا ارائه آموزش های لازم می پردازد

تیم حمایت و یا فرد پشتیبان راستین مطئنا دوره های لازم و تجریبات لازم را توسط آورده است

و توانایی رفع مشکلات و ارائه آموزش در تند ترین سررسید ممکن را دارد

اما معمولا این طریق به معنای واقعی به صورت رایگان نخواهد بود

و فرد یا تیم مربوطه هزینه هایی را دریافت خواهند کرد

که شاید تنها عیب آن نیز همین باشد ولی در این شیوه باتوجه به این که برای رفع دشواری ها موعد اقلیت صرف خواهد شد .

مطئنا مزایای بیشتری نسبت به حالت قبلی دارد



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

بعضی از چاپگرهای جوهرافشان، از ترکیب سه رنگ اصلی، رنگ مشکیِ مرکبی به وجود می‌آورند که برای نوشتن متن چندان مناسب نیست و رنگ آن به صورت مشکی متمایل به سبز یا آبی می‌باشد. در سری قدیم چاپگرهای جوهرافشان، کارتریج‌های سه رنگ اصلی به یکدیگر متصل بودند و در صورت تمام شدن یکی از رنگ‌ها شما مجبور به تعویض هر سه رنگ بودید.

 

ولی امروزه در چاپگرهای جوهرافشان، این سه رنگ از یکدیگر جدا شده‌اند. معمولاً اکثر چاپگرهای جوهر افشان از چهار رنگ اصلی تشکیل شده‌اند. ولی شما برای چاپ حرفه‌ای عکس، به یک چاپگر با شش رنگ مجزا احتیاج دارید که علاوه بر سه رنگ اصلی و رنگ مشکی، دارای یک رنگ قرمز روشن و آبی روشن ‌باشد که در ایجاد تصاویر با رنگ‌های طبیعی‌تر تأثیرگذار است.

 

چگونه کارتریج پرینتر های Inkjet را نگهداری کنیم

وقتی کارتریج جوهر تمام میشود یا نزدیک تمام شدن است اگر دقت لازم را در نگه داری از آن بعمل نیاورید ، سریعا خشک شده و دیگر نمی توان آنرا پر کرد . بدین ترتیب مجبور هستید پول بیشتری برای خرید دو عدد کارتریج نو صرف کنید . پس وقتی اولین آثار اتمام جوهر هر کدام از کارتریجهای رنگی یا سیاه را مشاهده کرده ، وقت را تلف نکنید و سریعا آن کارتریج را از پرینتر خارج کرده و به روش زیر بسته بندی کنید تا به دست کسی برسانید که بتواند آنرا برایتان شارژ کند .

 

اگر خودتان هم میتوانید کار شارژ را انجام دهید ، چه بهتر ، باز هم صرفه جویی کرده اید . برای بسته بندی هر کارتریج بصورت جداگانه به وسایل زیر نیاز دارید :

1- یک عدد کیسه پلاستیکی زیپ دار (زیپ لاک)

2- یک نوار باریک (30 در 2 سانتیمتر) از پارچه کرکی یا کاغذ کاهی نسبتا کلفت یا دستمال کاغذی کلفت

3- یک عدد کش حلقه ای

 

آموزش شارژ کارتریج, کارتریج پرینتر

منبع تامین رنگ در چاپگرها بسته به نوع چاپگر تونر یا کارتریج نامیده می‌شود

 

روش بسته بندی به شرح زیر است:

1- کارتریج خالی را از پرینتر خارج کنید .

2- نوار باریک را چند تا کنید تا به اندازه طول حدود 3 سانتی متر کوچک شود . آنرا خیس کنید . این خیسی باید حاوی آب باشد اما چکه نکند .

3- کارتریج و نوار خیس شده را در پلاستیک قرار دهید . توجه کنید که نوار خیس کافی است به بدنه کارتریج بچسبد و نباید هیچگونه تماسی با هد چاپ یا قسمت های جوهری کارتریج داشته باشد . وظیفه این نوار خیس ، مرطوب نگهداشتن داخل پلاستیک است .

4- کیسه را بسته و زیپ آنرا خوب ببندید .

5- با کش دور پلاستیک را مهار کنید .

6- هرچه سریعتر نسبت به شارژ آن اقدام کنید .

اگر نتوانستید کارتریج را به موقع شارژ کنید لازم است تا نوار کاغذی را حداقل هفته ای یکبار مجدا خیس کنید .

 

پس به نکات مهم زیر دقت کنید:

1- به محض تمام شدن جوهر کارتریج ، آنرا از پرینتر خارج کرده و در کیسه پلاستیکی قرار دهید . در غیر اینصورت کارتریج سریعا خشک شده و باید بدور انداخته شود .

2- در کارتریج رنگی ، به محض اتمام اولین رنگ ، کارتریج را بسته بندی کنید . تغییر رنگ طبیعی تصاویر به شما کمک میکند تا متوجه اتمام یک رنگ شوید .

3- اگر هرچه سریعتر کارتریج را پر کنید ، شانس کار مجدد با آنرا خواهید داشت .

 

درهنگام خرید کارتریج به چه نکاتی توجه کنیم :

هنگام خرید پرینتر قبل از هر جست وجویی به جوهر مصرفی آن توجه کنید . در واقع انتخاب یک جوهر مناسب به مراتب از انتخاب دستگاه پرینتر مهم تر است .

1 - به طور کلی جوهر سیاه رنگ کاتریج به صرفه تر از تشابه رنگی آن است . قبل از هر اقدامی برای خرید موارد مصرفی آن را بررسی کنید . چون ممکن است پرینتر شما سیاه و سفید باشد در این صورت مقدار قابل توجهی از هزینه خرید را صرفه جویی می کنید .

 

2 - اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به حفاظت از محیط زیست اهمیت می دهید کاتریج جوهر های قابل بازیافت به شما توصیه می شود که هم حافظ محیط زیست بوده و هم تهیه آنها راحت تر است .

 

3 - یکی از نکات مهم در هنگام خرید جوهر این است که از سازگاری آن با پرینتر مطمئن شوید، زیرا کاتریج های جوهرها براساس مدل پرینتر و کارخانه سازنده طراحی می شود و روی جلد آنها قابل رویت است . بنابراین در موقع خرید مدل و مارک کارخانه سازنده پرینتر خود را با مشخصات نوشته شده بر جلد کاتریج مطابقت دهید .

 

4 - بعضی جوهر ها بسیار گران بوده و با بررسی کامل بازار پرینتر درمی یابید که قیمت خرید کاتریج جوهر پرینترتان با خرید یک مدل جدید پرینتر به همراه جوهر اختلاف کمی دارد . در این صورت اقتصادی ترین راه آن است که پرینتر خود را عوض کنید .

منبع



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

متاسفانه این لذت در دنیای واقعی تا زمانی است که از رایانه یا دستگاه‌های هوشمند استفاده نکنیم، چراکه در زمان پدران و مادران ما اطلاعات به این شکل وجود نداشته و دنیای دیجیتال در این حد و اندازه نبوده تا آنها بتوانند آموزش‌های لازم برای مرتب نگه‌داشتن اطلاعات‌مان در دنیای دیجیتال را نیز به ما بیاموزند. در نتیجه زندگی دیجیتال ما مملو از شلوغی‌ها و به‌هم ریختگی‌هایی است که به دلیل رعایت نکردن نظم و ترتیب و پاکسازی‌های دوره‌ای فقط با مشاهده آن ممکن است استرس بگیریم یا تمرکزمان را از دست بدهیم.

 

اگر می‌خواهید با روش‌های پاکسازی زندگی دیجیتال آشنا شوید تا بتوانید علاوه بر دنیای واقعی به اطلاعات مجازی خود نیز نظم بیشتری بدهید، آستین‌ها را بالا بزنید!

 

برنامه‌ها

برخی کاربران علاقه خاصی به نصب نرم‌افزارهای متعدد در رایانه و دستگاه‌های هوشمند دارند و برخی دیگر نیز ممکن است برای انجام کارها در بازه‌های زمانی مختلف، نرم‌افزارهایی را روی رایانه یا دستگاه هوشمند خود نصب کنند. نصب متعدد نرم‌افزارها روی دستگاه نیز با گذشت زمان موجب می‌شود حجم زیادی از برنامه‌های مختلف روی دستگاه نصب شوند که علاوه بر اشغال فضای ذخیره‌سازی، تداخل نرم‌افزاری و بروز مشکلات در سیستم‌عامل را نیز به‌ همراه دارد.

 

بخش دیگری از پاکسازی زندگی دیجیتال به همین نرم‌افزارها مربوط می‌شود که برای اجرای آن باید در دستگاه هوشمند یا در رایانه خود به بخش مدیریت نرم‌افزارها مراجعه کرده و هر نرم‌افزاری را که اسم ناآشنایی دارد یا مدت‌ها از آن استفاده نکرده‌اید، حذف کنید. در حذف این برنامه‌ها اصلا نگران نباشید، چراکه در صورت نیاز می‌توانید دوباره نیز آنها را نصب کنید و مطمئن باشید برنامه‌ای که اسمش را به خاطر نمی‌آورید یا بیش از شش ماه است از آن استفاده نکرده‌اید، ممکن است تا شش ماه دیگر نیز استفاده نشود!

 

میز کار

دسکتاپ یا همان میزکار در رایانه برخی کاربران، همچون کمدهای لباسی است که برای پیدا کردن یک لباس باید تمام لباس‌های موجود در آن را زیر و رو کنید. دلیل طراحی محیطی با عنوان دسکتاپ این بوده که کاربر بتواند اطلاعات دم دستی خود را به‌صورت موقت روی آن قرار دهد تا بسرعت به آنها دسترسی داشته باشد.

 

متاسفانه این میز کار برای برخی کاربران به انباری تشبیه شده و جای سوزن انداختن هم در آن وجود ندارد. اگر شما نیز جزو همین کاربران هستید و شلوغی دسکتاپ موجب شده اطلاعات دم دستی خود را نیز در آن پیدا نکنید و حتی فضایی برای قرار دادن این اطلاعات روی دسکتاپ در اختیار نداشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا برای مرتب کردن و پاکسازی آن اقدام کنید.

 

اولین اقدام برای پاکسازی میز کار نیز مراجعه به مسیر دسکتاپ توسط ابزار فایل اکسپلورر یا فایندر است سپس حالت نمایش را روی گزینه List یا Thumbnail قرار داده و با مشاهده و بررسی زمان تاریخ ایجاد فایل‌ها، آخرین زمان دسترسی به فایل، مشاهده پیش‌نمایش فایل و... گزینه‌هایی را که برایتان سودی ندارند، دور بیندازید و گزینه‌هایی را که احتمال می‌دهید ممکن است به آنها نیاز داشته باشید، به یک پوشه مجزا منتقل کنید.

 

همچنین پیشنهاد می‌کنیم برای هر سال یک پوشه مجزا ایجاد کرده و فایل‌های مرتبط با آن سال را در پوشه مربوط به خودش قرار دهید. به‌این‌ترتیب نهایتا ممکن است ده پوشه روی میزکار شما قرار گیرد و این عمل موجب می‌شود با داشتن میز کار مرتب و تمیز از به‌کارگیری رایانه و مشاهده تصویر زمینه دسکتاپ لذت ببرید.

 

ایمیل

باور کنید نگارنده این مطلب نیز در این مورد بخصوص جزو همان کاربران شلخته‌ای به‌شمار می‌رود که با هر بار مراجعه به صندوق پستی الکترونیکش استرس سر تا پایش را فرامی‌گیرد، چراکه بیش از صدها ایمیل در آن وجود دارد و تنها راه دسترسی به هریک از ایمیل‌ها نیز استفاده از فرم جست‌وجوست!

 

اگر شما نیز با ورود به سرویس مدیریت ایمیل‌های خود چنین حس مشابهی را دارید و به‌دنبال روشی برای رهایی از این استرس هستید، راهکاری مشابه با پاکسازی میز کار را به شما پیشنهاد می‌کنیم، چراکه مطمئنا نمی‌توان تمام ایمیل‌ها را تک به تک بررسی کرد یا به گزینه‌هایی که بی‌پاسخ مانده‌اند، پاسخ داد.

 

بهترین روش برای پاکسازی و مرتب‌ کردن ایمیل‌ها استفاده از آرشیوهای سالانه است. برای انجام این کار با استفاده از امکانات موجود در سرویس ایمیل خود، پوشه‌هایی را با عنوان سال‌های مختلف ایجاد کرده و در ادامه با استفاده از فرم جست‌وجو یا قابلیت‌های پیمایشی موجود، ایمیل‌های مربوط به هر سال را فیلتر کنید. سپس این ایمیل‌های فیلتر شده را به پوشه مربوط به همان سال انتقال دهید تا صندوق ورودی ایمیل‌ها (Inbox) به‌طور کامل تخلیه شود.

 

حالا صفحه اصلی سرویس ایمیل شما نیز مرتب و پاکسازی شده و می‌توانید با آرامش ایمیل‌های جدید را مدیریت کنید. البته این نکته نیز فراموش نشود که هیچ ایمیلی حذف نشده و هر زمان که به آرشیو ایمیل‌های قبلی خود نیاز داشته باشید می‌توانید با استفاده از همان فرم جست‌وجو آنها را پیدا کنید. همچنین در صورتی‌که حجم ایمیل شما پر شود نیز می‌توانید پوشه مربوط به قدیمی‌ترین سال را حذف کنید. (در صورتی‌که ایمیل مهم یا خاطره‌انگیزی در آن پوشه ذخیره نشده باشد)

 

عکس‌های موبایلی

دستگاه‌های هوشمند همچون تلفن همراه و تبلت بخش اعظمی از زندگی دیجیتال کاربران را به خود اختصاص می‌دهد و یکی از جالب‌ترین امکاناتی که این دستگاه‌های هوشمند برای کاربران فراهم می‌کند، عکسبرداری و فیلمبرداری از لحظات مختلف است. اگر شما نیز جزو کاربران علاقه‌مند سلفی، ثبت عکس‌ها و فیلم‌های خاطره‌انگیز یا شکار لحظه‌ها باشید، مطمئنا دستگاه هوشمندتان از انواع عکس و فیلم که بزودی حافظه آن را اشغال می‌کنند، پر شده است.

 

مرتب‌ کردن و پاکسازی عکس‌های ذخیره شده در دستگاه هوشمند از جمله کارهایی است که برای نظم بخشیدن به زندگی دیجیتال خود باید به انجام برسانید، البته منظورمان از پاک کردن در این بخش، حذف کردن و از دست دادن عکس‌ها و فیلم‌ها نیست، بلکه می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های ذخیره شده در دستگاه هوشمندتان را به رایانه انتقال دهید یا با استفاده از اپلیکیشن‌های سرویس‌های ذخیره‌ساز ابری، یک کپی از آنها را در سرویس‌های ابری ذخیره کرده و پس از آن فایل‌های موجود روی دستگاه هوشمندتان را حذف کنید.

 

با انجام این کار در صورت بروز حوادث احتمالی همچون گم شدن، خراب شدن یا سرقت شدن دستگاه هوشمندتان، اطلاعات خود را از دست نخواهید داد و با آزاد شدن حافظه دستگاه، فضای بیشتری برای ثبت عکس‌ها و فیلم‌های جدید و دریافت یا نصب به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

تب‌های مرورگر

یکی دیگر از عادت‌های بد برخی کاربران، باز نگه‌داشتن تب‌های مرورگر برای مراجعه مجدد به سایت‌ها و دسترسی به محتوای به‌روزرسانی شده است. با انجام این کار، حافظه کش مرورگر تخلیه نمی‌شود و مانند این است که زباله‌های مختلف را روی زباله‌های قبلی انباشته کنید!

منبع



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

به‌جرأت می‌توان گفت تمام سرویس‌های ارائه شده توسط گوگل کاربردی است و همین کاربردی بودن آنها موجب شده کاربران زیادی را از سراسر دنیا به خود اختصاص دهند.
یکی از این سرویس‌های محبوب نقشه گوگل است که با پشتیبانی بسیار خوب از کشورهای مختلف از جمله ایران، این امکان را فراهم کرده تا کاربران در هر زمان و مکان روی دستگاه‌های هوشمند و رایانه‌های شخصی خود به کمک اپلیکیشن‌ها یا مرورگر اینترنتی از آن استفاده کنند.

 

استفاده از سرویس نقشه گوگل در رایانه و توسط مرورگر براحتی امکان‌پذیر است، اما این راحتی زمانی افزایش می‌یابد که شما از میانبرهای صفحه‌کلید کمک گرفته و پیمایشی سریع و روان در نقشه داشته باشید. آیا می‌دانید کدام میانبرها در انجام این پیمایش سریع در خدمت شما هستند؟

 

حرکت: اولین پیمایش در هر نقشه، حرکت در نواحی مختلف است. برای انجام این کار کافی است از کلیدهای جهت‌نما کمک گرفته و به سمت شمال، جنوب، غرب و شرق حرکت کنید. همچنین می‌توانید با فشار همزمان دو کلید در جهت‌هایی مانند شمال‌غرب، شمال‌شرق و.... نیز حرکت کنید.

 

بزرگنمایی: بزر‌گنمایی ساده‌ترین بخش کار است. پس از پیمایش به محدوده موردنظر کافی است کلیدهای + و – را از پد اعداد صفحه‌کلید در سمت راست فشار داده یا همین کلیدها را بدون نیاز به نگه داشتن کلید Shift از بالای بخش حروف، فشار دهید.

 منبع



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

این روزها وقتی دوست و آشنا دور هم جمع می شوند، کمی خوش و بش می کنند و بعد از آن می روند سر اصل مطلب، "پسورد وای فای تون چیه؟"، میزبان هم چاره ای ندارد رسم مهمان نوازی را باید به جا بیاورد و فراموش کند حجم دانلود و پهنای باندش محدود است و میخواهند از همین حجم  محدود هم سهمی داشته باشند، بدتراز آن مهمان های ناخوانده اند، همسایه هایی که نگفته دست به سمت وای فای شخصی ما می برند.

 

مهمترین نکته در استفاده بی جا از اینترنت شخصی ما رعایت نکردن اصول اولیه استفاده از شبکه های بی سیم است، نکاتی که اگر رعایت شود قطعا دست درازی های بی جا به اینترنت شما هم کاهش پیدا می کند و همچنین مهمان دردانه به جای برروز کردن نرم افزارهای تلفن و اتک زدن در زمین های مجازی پای صحبت میزبان می نشیند.

 

روش اول:مخفی سازی وای فای
1. ابتدا وارد تنظیمات مودم شوید.در نوار مرورگرتون 192.168.1.1را وارد کنید خوب از شما یوزر و پس میخواد که اگه تغییر دادید که خودتون بلدید پس وارد کنید ولی اگه رمزو تغییر ندادید معمولا یوزر و پسورد هر دوش admin است که بزنید تا وارد بشید(مطابق شکل زیر):

 

پسورد وای فای, مخفی سازی وای فای

جلوگیری از هک وای فای

 

2.خوب حالا در قسمت تنظیمات Wireless مودمتون به قسمت Basic برید همان طور که در شکل زیر می بینید :

 

پسورد وای فای, مخفی سازی وای فای

 مخفی سازی شبکه وای فای

 

شما برای مخفی کردن مودمتون باید تیکه گزینه Hide Access Point را بزنیدتامودمتون مخفی بشه (البته ممکنه تو مودم های مختلف در قسمت های دیگه wirelessباشه یکم بگرید پیدا می کنید):

 

پسورد وای فای, مخفی سازی وای فای

آموزش مخفی کردن وای فای

 

3. درپایان برای ذخیره تنظیمات بروی گزینه saveکلیک کنید تا تغییرات اعمال بشه خوب حالا شما موفق شدید مودمتون رو مخفی کنید ولی همان طور که می بینید خودتون هم نمی تونید به وای فای وصل بشید!!برای اتصال به شبکه های مخفی شده باید نام وای فای ( SSID ) و رمز رو به صورت دستی وارد کنید:ابتدا به قسمت تنظیمات گوشی تون برید و بعد گزینه تنظیمات بی سیم و شبکه ها ( Wireless and networks ) رو انتخاب کنید .

 

در صفحه بعدی گزینه تنظیمات وای فای(Wi-Fi settings) رو انتخاب کنید . حالا به انتهای لیست شبکه های وای فای برید . حالا روی گزینه اضافه نمودن شبکه وای فای( Add Wi-Fi network ) کلیک کنید . حالا باید اطلاعات شبکه وای فای مورد نظر تون رو وارد کنید . ابتدا SSID یا همون نام شبکه وای فای رو وارد کنید و بعد روی گزینه Security کلیک کنید و از لیست کشویی باز شده روش اعتبار سنجی شبکه رو انتخاب کنید. (با توجه به نوع امنیتی که برای مودمتون تعیین کردید) . در آخر هم رمز شبکه وای فای تون رو وارد کنید روی دکمه اتصال connect کلیک کنید .

 

روش دوم فیلتر کردن مک آدرس:
در این روش شما با استفاده از مک آدرس (MAC address) هر دستگاه و معرفی آنها به مودم وایفای خود میتوانید تنها به دستگاه های موجود در خانه امکان دسترسی به شبکه را بدهید و حتی اگر پسورد شبکه شما توسط هکر و.. نیز هک شد و یا خودتان در اختیار دیگران قرار دهید کاربران قادر به استفاده از اینترنت و اتصال به شبکه وایرلس مودم نمی باشند.

 

آموزش:
1.ابتدا وارد قسمت تنظیمات مودم بشید
در نوار مرورگرتون 192.168.1.1را وارد کنید خوب از شما یوزر و پس میخواد که اگه تغییر دادید که خودتون بلدید پس وارد کنید ولی اگه رمزو تغییر ندادید معمولا یوزر و پسورد هر دوش admin است که بزنید تا وارد بشید:

 

پسورد وای فای, مخفی سازی وای فای

فیلتر کردن مک آدرس

 

2.خوب به قسمت تنظیمات Wireless بریدو به گزینه MAC Filter وارد بشید مطابق شکل زیر:

 

پسورد وای فای, مخفی سازی وای فای

مخفی کردن وای فای

 

3.خوب حالا روی add کلیک کنید و ادرس مک گوشی که می خواهید اجازه دسترسی به اینترنت رو بدید وارد کنید و مطابق شکل زیرsaveرو بزنید تا تنظیمات اعمال بشه

 

پسورد وای فای, مخفی سازی وای فای

امن کردن شبکه WIFI

 

حالا مک ادرس گوشیو را از چه طریقی پیدا کنیم؟
به قسمت Settings گوشی بروید.
در لیست نمایش داده شده وارد قسمت About Device شوید.
در این قسمت گزینه Status (در بعضی از گوشی ها Hardware Information) را انتخاب کنید.
در قسمت Wi-Fi MAC Address می توانید مک آدرس دستگاه خود را مشاهده کنید.

 

یافتن مک آدرس در انواع آی پادتاچ٬ آی فون و آی پد:
۱- برنامه Settings را از روی دستگاه اجرا کنید:
۲- روی گزینه General سپس About بزنید٬ کدی که روبروی گزینه Wi-Fi Address نوشته می شود مک آدرس مربوط به دستگاه iOS شماست.

 

راهنمای یافتن مک آدرس در انواع مک:
۱- از روی نوار منو روی لوگوی اپل سپس System Preferences کلیک کنید.
۲- از پنل باز شده گزینه network را انتخاب کنید.
۳- در پایین پنجره جدید روی Advance کلیک کنید.
۴- اگر از شبکه های بی سیم استفاده می کنید در تب Wi-Fi پایین صفحه روبروی Wi-Fi Address می توانید مک ادرس دستگاه را مشاهده کنید و اگر از کابل Ethernet استفاده می کنید روی تب Hardware بزنید تا بتوانید Mac Address دستگاه خود را مشاهده کنید.

 

روش سوم:ترکیبی
برای افزایش امنیت می تونید هر دو روش بالا را بصورت همزمان بروی مودم اجرا کنید.


روش چهارم:

مخفیانه و بدون بیرون انداختن اشخاص از شبکه وای فای ،اتصال به اینترنت کاربران را قطع کنید

در این روش کاربر از شبکه وای فای (wifi) خارج نمیشود و همچنان به آن متصل است اما به صورت کاملا مخفیانه و نامعلوم سرعت و دسترسی به اینترنت آن (آپلود و دانلود) بسیار پایین خواهد آمد و یا کاملا سرعت نت وی قطع خواهد شد و شما میتوانید براحتی از تمام پهنای باند و اینترنت شبکه وای فای به نفع خود استفاده کنید.


برای اینکار نیاز چندانی به دانستن و درگیری با ابزار و مهارت های شبکه ندارید.فقط کافیست برنامه کم حجم و کاربردی Netcut را دانلود و نصب کنید و از قابلیت فوق العاده این نرم افزار برای قطع کردن اینترنت (internet) شخص مورد نظر استفاده کنید.

 

این برنامه دارای چند قابلیت فوق العاده است :
نمایش تمام سیستم ها و دستگاه های متصل به مودم (و روتر) وای فای شما به همراه آدرس مک آنها (آدرس فیزیکی منحصر به فرد هر دستگاه)


تغییر دادن آدرس مک دستگاه های متصل به شبکه وای فای شما (با استفاده از روش های مجازی و..)


قطع اینترنت و اتصال به شبکه فرد مورد نظر بدون نیاز به تغییر و دستکاری تنظیمات مودم


قطع کردن اینترنت و دسترسی کاربران از شبکه وای فای مودم شما بدون اخطار و خارج شدن آنها از شبکه (علامت اتصال به وای فای در این حالت همچنان برای افراد نمایش داده میشود)

 

روش پنجم :

شبکه وای فای را برای کاربران اولویت بندی و سرعت اینترنت آنها را به طور مساوی تقسیم و محدود کنید.

با استفاده از این روش میتوانید به طول مثال اگر اینترنت شما ۱ مگابایت بر ثانیه است و دو دستگاه موبایل و لپ تاپ در خانه برای اتصال به اینترنت دارید با قرار دادن هر کدام از آنها در بخش Highest سرعت اینترنت را به طور منصافانه بین دو دستگاه تقسیم کنید و یا اینکه سرعت اینترنت یک دستگاه را نسبت به دستگاه دیگی بیشتر یا کمتر کنید.

 

در روش سوم باید مودم شما از قابلیتی به QoS یا Quality of Service پشتیبانی کند.به طور خلاصه این قابلیت (کیفیت سرویس) به شما این امکان را میدهد که در مودم خود قوانین اولویت بندی تعریف کنید.

 

این روش نسبت به دو روش قبلی کمی پیچیده تر است و اگر آشنایی چندانی با شبکه و مودم روترها ندارید پیشنهاد میکنیم از دو روش قبلی استفاده کنید.
بهتر است قبل از شروع به وسیله سایت های speedtest یا testmy.net سرعت اینترنت خود را تست کنید تا بعد از انجام تغییرات سرعت را دوباره اندازه گیری و از اعمال گزینه ها بر روی سیستم و سرعت اینترنت مطمئن شوید.

 

و اما برای کنترل دسترسی افراد به اینترنت اشتراکی گوشی
یکی از امکاناتی که در بسیاری از دستگاه‌های هوشمند امروزی مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد، تبدیل تلفن همراه و تبلت به نقطه اتصال اینترنتی و اتصال به شبکه‌ اینترنت با استفاده از اینترنت فعال روی سیم کارت است.

 

پسورد وای فای, مخفی سازی وای فای

 

همان‌طور که می‌دانید با استفاده از این روش کاربران می‌توانند اینترنت فعال روی تلفن‌ همراه و تبلت خود را با دیگر دستگاه‌های مجهز به وای ـ فای به اشتراک گذاشته و با لپ‌تاپ یا دیگر دستگاه‌های هوشمند خود از اینترنت استفاده کنند. (باتوجه به پشتیبانی اپراتورهای مختلف از ارتباط پرسرعت 3G، استفاده از این روش روزبه‌روز در حال افزایش است)

 

گاهی ممکن است در یک مکان عمومی دستگاه خود را به نقطه اتصال اینترنتی تبدیل کنید. در چنین شرایطی برای جلوگیری از اتصال افراد غیرمجاز به شبکه‌ خصوصی‌ای که ایجاد کرده‌اید و ممانعت از مصرف ترافیک شبکه، باید رمزعبور روی شبکه‌ خود قرار دهید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

فایرفاکس را باز کنید. آدرس حاوی انیمیشن مورد نظرتان را در نوار آدرس فایرفاکس تایپ کنید، فایرفاکس آسان ترین مرورگر برای دانلود دایرکتوری فایل فلش از یک وب سایت است.
این روش درباره youtube، vimeo و دیگر سایت های مشابه کاربرد ندارد. این روش فقط برای انیمیشن های فلش و بازی های روی سایت ها است.

 

دانلود فلش از سایت , دانلود فلش بازی

فایرفاکس آسان ترین مرورگر برای دانلود دایرکتوری فایل فلش از یک وب سایت است

 

وارد وب سایتی که حاوی انیمیشن موردنظرتان است شوید. وقتی که انیمیشن به طور کامل در فایرفاکس بارگذاری شد، روی صفحه راست کلیک کنید. اطمینان حاصل کنید که روی پس زمینه صفحه راست کلیک کرده باشید نه روی انیمیشن!

 

دانلود فلش از سایت , دانلود فلش بازی

 

از منوی راست کلیک گزینه "View Page Info" را انتخاب کنید. این گزینه یک صفحه با اطلاعات دقیق درباره سایتی که در حال مشاهده آن هستید باز می کند. در بالای صفحه مجموعه ای از زبانه ها مشاهده می شود که اطلاعات مختلفی درباره سایت را نمایش می دهد.

 

دانلود فلش از سایت , دانلود فلش بازی

مرورگر فایرفاکس

 

روی آیکن فیلم کلیک کنید. لیستی از تمام فایل های چندرسانه ای سایت مانند دکمه های گرافیکی و بنرها نمایش داده می شود. این لیست همچنین حاوی فایل .SWF انیمیشن نیز هست. در لیست روی ستون Type کلیک کنید تا لیست بر اساس نوع فایل ها مرتب شود.

 

دانلود فلش از سایت , دانلود فلش بازی

دانلود فایل های فلش در فایرفاکس

 

فایل فلش را بیابید. فیلم فلش در فرمت .SWF است و با عنوان "Object" یا "Embed" در ستون Type درج شده است. اسم فایل معمولا مشابه تیتر انیمیشن در وب سایت است. آن را از لیست انتخاب کنید و گزینه "Save As …" را انتخاب کنید. اسم فایل را به دلخواه تعیین کرده و روی Save کلیک کنید.

 

دانلود فلش از سایت , دانلود فلش بازی

 

فیلم را تماشا کنید. وقتی فیلم فلش را دانلود کردید، می توانید با هر مرورگری که فلش روی آن نصب است، آن را باز کرده و تماشا کنید. زمانی که برای اولین بار فایل را باز می کنید، ممکن است ویندوز از شما بخواهد که برنامه ای را برای باز کردن فایل تعیین کنید. اگر مرورگر شما در لیست برنامه های پیشنهادی نیست، از گزینه browse فایل اجرایی مرورگر را از کامپیوتر خود انتخاب کنید. بسیاری از برنامه های مرورگر در فولدر Program Files در درایو ویندوز (معمولا درایو C)، در فولدری با نام کمپانی سازنده مرورگر ( Google، Mozilla و ...) قرار دارند .

 

همچنین می توانید برای باز شدن فایل، آن را گرفته و داخل مرورگر بکشید تا فایل باز شود.

 

http://www.beytoote.com/computer/sundries-web/flash-animations-websites.html



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

سئو سایت چگونه شغل می کند؟
شما از موتورهای جستجوگر بازدید می کنید و سوالات خویش را از آن می پرسید گوگل یا هر موتور جستجو گر دیگر به سوال شما اندیشه می کند و لیستی از لینک ها و صفحاتی که شما را به پذیرش می رساند روبروی شما قرار می دهد و بهینه سازی سایت اینجاست که کاربرد دارد و مایه می شود شما در صفحات اول و حتی لینک نخست در موتور جستوجوگر برای جواب کاربران قرار بگیرید.

بهینه سازی سئو سایت برای موتورهای جستجو می تواند بسیار پیچیده باشد، زیرا در مورد کل عوامل مختلفی که رتبه بندی شما را تحت کارایی پیمان می دهد، فرایند اساسی هستی دارد که فهم آن دشوار است. موتورهای جستجو می خواهند بهترین خدمات را برای کاربران خویش ارائه دهند.

این بدان معنی است که نتایج را در صفحات موتور جستجو که نه تنها با کیفیت بالا هستند، بلکه مرتبط با آنچه جستجوگر جستجو می کند، ارائه می دهند.

جستجوگرها فرایندی است که سازمانها از طریق آن برای اطمینان از اینکه سایتشان در موتورهای جستجو برای واژه ها کلیدی و عبارات پیوسته بالا میرود، کمک میکند. به عنوان مثال، شما یک نوشتار در باره چگونگی ساخت یک آپارتمان را نوشته اید.

برای گرفتن محتوای خود در مقابل افرادی که حق برگزیدن دارند، می خواهید سعی کنید این پست را بهینه کنید لغایت آن را به عنوان یک نتیجه عالی برای هر کسی که برای عبارت “ساخت یک آپارتمان” جستجو می کند، نشانه دهد.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

این مطلب هم تقریبا از همین نوع است و بگذارید به‌عنوان کسی که از بی‌علاقه بودن به اورنوت به کاربر پروپاقرص آن تبدیل شده است، بگویم اورنوت این ظرفیت را دارد که خیلی زود جای خودش را به‌عنوان جزئی لاینفک در زندگی دیجیتال‌تان باز کند!

 

نصب و شروع

Evernote در حالت پایه، رایگان است و روی هر پلتفرمی که فکرش را بکنید عرضه می‌شود: ویندوز، مک، اندروید، iOS و حتی بلک‌بری. برای شروع کار با اورنوت از دو طریق می‌توانید عمل کنید: از طریق وب، با رفتن به نشانی evernote.com گزینه‌ ثبت‌نام را بزنید و مراحل آن را دنبال کنید.

 

راه دیگر، ایجاد حساب کاربری اورنوت با استفاده از نرم‌افزار آن، چه روی رایانه و چه روی موبایل است که تفاوتی با حالت آنلاین ندارد. برای حساب اورنوت به یک ایمیل و رمز عبور نیاز دارید و البته این امکان را هم دارید که با اکانت گوگل‌تان در سرویس ثبت‌نام کنید.

 

پس از ایجاد حساب کاربری، روی هر دستگاه دیگری که بخواهید از اورنوت استفاده کنید، کافی است با ایمیل و رمز‌ عبور وارد حسابتان شوید. البته در مورد نصب و بهره‌گیری از اورنوت روی دستگاه‌های مختلف توجه کنید که این سرویس بتازگی برای حالت رایگانش محدودیت دو دستگاه را اعمال کرده است. یعنی غیر از فضای آنلاینش که به‌عنوان دستگاه محاسبه نمی‌شود، تنها دو دستگاه دیگر را می‌توانید به حسابتان متصل کنید.

 

یادداشت‌برداری

هرچه باشد، Evernote یک ابزار یادداشت‌برداری است و قاعدتا همه‌چیز حول این یادداشت‌ها می‌چرخد. ولی بگذارید یک چیز را از همین ابتدا روشن کنیم: اگر می‌خواهید واقعا به قدرت این سرویس پی ببرید، آن را به‌صورت یک مخزن یادداشت‌ در کنار بقیه نبینید، بلکه سعی کنید به طور کامل از آن استفاده کنید! اورنوت سرویسی است که هر چه یادداشت‌ بیشتری در آن بگذارید، بیشتر به مفید بودن آن پی می‌برید.

 

اورنوت برای یادداشت‌ها کم نگذاشته و اینجا دیگر بحث یادداشت‌های متنی نیست. شما می‌توانید در یادداشت‌ها علاوه بر متن، دستنوشته (با ماوس،‌ انگشت یا قلم)، صدا، تصویر و حتی مکان بگذارید! در یادداشت متنی هم می‌توانید مواردی مختلف مانند پررنگ بودن یا ایتالیک یا حتی های‌لایت را داشته باشید. یعنی تقریبا اطلاعاتی نیست که نتوانید آن را در اورنوت ذخیره کنید؛ می‌توانید به آن به چشم مخزن اطلاعاتی نگاه کنید، نه فقط یک نرم‌افزار یادداشت‌برداری.

 

همچنین، به تجربه می‌گویم یادداشت‌های تصویری اورنوت را دست‌کم نگیرید! دفعه‌ بعدی که کسی به شما کارتش را داد، کافی است تصویر آن را در یادداشت‌هایتان ذخیره کنید تا دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات تماس نباشید. با این قابلیت براحتی می‌توانید از شر یادداشت‌های کاغذی یا کارت‌های اضافی خلاص شوید.

 

یادداشت‌ها در اورنوت به‌صورت خودکار همگام‌سازی می‌شود و نیازی نیست این کار را به‌صورت دستی انجام دهید. هر یادداشتی که ایجاد می‌شود یا تغییر می‌کند، در کنار آن علامتی به نشانه‌ در حال همگام‌سازی نمایش داده می‌شود که با اتمام این عمل،‌ علامت هم حذف می‌شود. البته اگر بخواهید، گزینه‌ای هم برای درخواست همگام‌سازی به‌صورت دستی در منوی اصلی برنامه وجود دارد.

 

اپلیکیشن evernote ,آموزش evernote

 Evernote یک ابزار یادداشت‌برداری است و قاعدتا همه‌چیز حول این یادداشت‌ها می‌چرخد

 

ساختار Evernote

یادداشت‌برداری و ذخیره‌ اطلاعات در اورنوت به آسانی صورت می‌گیرد، اما یادداشت‌ها بدون دسته‌بندی و نظم چه فایده‌ای دارد؟ بگذارید نگاهی به ساختار اورنوت برای دسته‌بندی اطلاعات بیندازیم.

 

در اورنوت همه‌چیز در «دفترچه‌»‌ها قرار می‌گیرد. یعنی شما می‌توانید دفترچه‌های مختلفی ایجاد کنید تا یادداشت‌هایتان را در آنها ذخیره کنید. مثلا دفترچه‌ای به‌نام «یادداشت‌های شخصی» درست ‌کنید و یادداشت‌های شخصی‌تان را در آن بنویسید. نگران این هم نباشید که یادداشتی را در دفترچه‌ درستش بگذارید، دفترچه‌ یک یادداشت را می‌توانید براحتی تغییر دهید. تعداد دفترچه‌ها هم در حالت رایگان حداکثر 250 عدد است. در وهله‌ دوم، خود دفترچه‌ها هم می‌تواند در چیزی به نام «پشته» یا Stack قرار گیرد. یعنی دفترچه‌هایی را که به هم مربوط یا در مورد یک موضوع است، می‌توان در یک پشته گذاشت که نظم بهتری داشته باشد.

 

علاوه بر این موارد، اورنوت ابزار دیگری هم برای دسترسی سریع به یادداشت‌ها در اختیار شما می‌گذارد: «تگ». هر یادداشت‌ می‌تواند تا صد تگ داشته باشد و از فهرست تگ‌ها می‌توانید به تمام یادداشت‌هایی که یک تگ خاص دارد دسترسی داشته باشید.

از جست‌وجوی پرقدرت اورنوت هم غافل نشوید که بدون آن در دریای یادداشت‌ها غرق می‌شوید! هنگامی که شما عبارتی را در فیلد جست‌وجو تایپ می‌کنید، اورنوت عبارت ورودی شما را در همه‌جا از جمله متن خود یادداشت‌ها جست‌وجو می‌کند. بنابراین تنها با دانستن قسمتی از متن یک یادداشت می‌توانید آن‌ را براحتی پیدا کنید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

اگر جزو کاربرانی هستید که از وب‌کم دستگاه خود استفاده می‌کنید ممکن است بخواهید در مواقعی که دوربین شما فعال و چراغ آن روشن می‌شود، برنامه‌ای را که موجب فعال‌سازی وب‌کم شده شناسایی کرده تا به این ترتیب با اطمینان و آرامش بیشتری از وب‌کم استفاده کنید و نگران هک شدن دستگاه خود نباشید. برای انجام این کار در ویندوز می‌توان از ترفندی که به کمک ابزار Process Explorer tool اجرا می‌شود کمک گرفت. این ابزار توسط مایکروسافت منتشر شده و مشابه ابزار Task Manager ویندوز اما با امکانات بسیار بیشتر است.

 

پیش از هر چیز باید نام وب‌کم را در فهرست دستگاه‌های متصل به رایانه پیدا کنید. برای انجام این کار در ویندوزهای 8 و 10 می‌توانید روی منوی استارت کلیک راست ماوس را فشار دهید و گزینه Device Manager را انتخاب کنید. همچنین در ویندوز 7 نیز کلیدهای Windows+R را فشار داده و پس از تایپ عبارت devmgmt.msc کلید اینتر را فشار دهید.

 

به بخش Imaging Devices مراجعه کرده و پس از انتخاب وب‌کم موجود در این بخش، روی آن کلیک راست کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید.

 

روی تب Details کلیک کرده و از بخش Property گزینه Physical Device Object Name را انتخاب کنید.

 

روی مقدار به‌نمایش درآمده در بخش Value کلیک راست کرده و گزینه Copy را انتخاب کنید.

 

حالا ‌باید ابزار Process Explorer را اجرا کنید. در صورتی‌که این ابزار را دریافت نکرده‌اید می‌توانید با مراجعه به لینک زیر آخرین نسخه از آن را دریافت و نصب کنید:

http://tiny.cc/click_proex

پس از اجرای این نرم‌افزار، کلیدهای Ctrl+F را فشار داده یا از منوی Find روی Find Handle or DLL کلیک کنید.

 

در بخش Handle or DLL Substring کلیک راست کرده و گزینه Paste را انتخاب کنید تا مقدار کپی شده در مرحله 4 در این بخش وارد شود.

 

روی گزینه Search کلیک کنید تا نرم‌افزار Process Explorer عملیات جست‌وجوی برنامه‌هایی را که در حال استفاده از وب‌کم هستند، آغاز کند.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

 

در این مقاله روشی را برای ذخیره ایمیل‌ها به عنوان pdf آماده کرده‌ایم.

برخی از کاربران فضای مجازی همیشه برای ذخیره کردن ایمیل خود دچار مشکل هستند. با تبدیل ایمیل به یک فایل pdf می توانید آن را همشیه به عنوان یک سند به همراه داشته باشید. برای اینکه بتوانید از این راهکار برای ذخیره ایمیل خود استفاده کنید طبق روش زیر عمل کنید.

 

برای این کار می‌توانید با بازکردن مرورگر کروم افزونه ای کم حجم اما کاربردی به نام Save emails to PDF را مورد استفاده قرار دهید.

 

تبدیل ایمیل به پی دی اف, افزونه گوگل کروم

افزونه برای ذخیره ایمیل‌ها به عنوان pdf در مرورگر کروم

 

Save emails to PDF یک افزونه رایگان است که با دانلود آن گزینه ای به نوار ابزار جیمیل شما اضافه می‌شود. شما می توانید با استفاده از این افزونه ایمیل‌های دلخواه خود را به فرمت PDF تبدیل کنید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()