نوشته شده توسط : mj

پشتیبانی سایت
خدمات حمایت سایت و نگهداری سایت احد سایر از اقداماتی که در مقوله تجارت الکترونیک می باشد . از این جهت تیم فنی سئو ساز در راستای خدمت رسانی به هموطنان اقدام به تاسیس دسته پشتیبانی و نگهداری وب سایت های کاربران می باشد . این خدمات که در پکیج پشتیبانی سایت می باشد شامل حمایت و فرآوری محتوا و طراحی و ساختار گرافیک سایت بروز رسانی هفتگی – حفظ و نگداری جایگاه سایت در گوگل و ارتقا آن در گوگل ارتقا سطح امنیتی سایت و …

خدمات پشتیبانی سایت سئو ساز
با واپسین،انجام یافتن دسته طراحی سایت فاز دوم حمایت و نگهداری سایت می باشد . ، به قاطعیت می گوئیم که پشتیبان سایت وردپرس و بروزرسانی همیشگی آن به اندازه طراحی اولیه سایت و امکاناتی که دارد اهمیت فراوانی دارد . چون که سایت شما به عنوان ویترین کاری و کمپانی یا مغازه یا فروشگاه و کارخانه شماست . سئو ساز بر این باورداشت است که پسین فاز اول پر.زه یعنی فاز طراحی سایت ، آغاز وظیفنه ماست و برای رونق دهی به کسب و کار شما عزیزان ما خدمتگزار شما با حمایت سایت خواهیم بود . سئو ساز ارائه دهنده بهترین خدمات حمایت سایت و سئو سایت به بهترین قیمت .



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

اگر شما به تازگی گوشی خود را ارتقا داده‌اید و مطمئن نیستید که با گوشی قدیمی خود چه‌کار کنید، ممکن است بخواهید در مورد تبدیل آن به یک دوربین امنیتی کمی فکر کنید. تا زمانی که گوشی قدیمی شما روشن شده و دوربین پشتی آن کار می‌کند، دست‌به‌کار شوید. روند راه‌اندازی بسیار آسان و اغلب (البته نه همیشه) رایگان است.

 

گام اول: یک اپلیکیشن دوربین امنیتی قابل اجرا بر روی گوشی (های) قدیمی خود تهیه کنید
برای شروع، شما نیاز دارید که یک اپلیکیشن دوربین امنیتی برای گوشی خود انتخاب کنید. اکثر اپ‌ها تعداد زیادی ویژگی مشابه را ارائه می‌کنند مانند استریمینگ محلی، استریمینگ ابری، ضبط و ذخیره فیلم به صورت محلی یا از راه دور و همینطور تشخیص حرکت و اعلان خطر.

پس از راه‌اندازی، قادر خواهید بود که به فضای زندگی خود نظارت کنید و دوربین امنیتی را از هر نقطه به طور مستقیم از گوشی خود کنترل نمایید.

 

اپ دوربین امنیتی برای iOS
یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبدیل یک دستگاه قدیمی iOS به یک دوربین امنیتی اپلیکیشنی است که منی‌تینگ (Manything) نام دارد (ترکیبی از مانیتور همه چیز). با منی‌تینگ شما می‌توانید هشدار‌های حرکتی را فعال کنید، حالت‌های ویدئو یا فقط-تصویر (stills-only) را انتخاب نمایید و حتی آن را با IFTTT با روش‌های بی‌شماری برای پیکربندی دوربین امنیتی خود ترکیب کنید.


منی‌تینگ به صورت دانلود رایگان در اپ‌استور موجود است و همراه با یک برنامه کاملا رایگان، اجازه استفاده از یک دوربین و ضبط رایگان را فراهم می‌کند (که قرار است بعد از امسال تغییر کند).

 

برای شروع:
 منی‌تینگ را از اپ‌استور برای هر دو دستگاه قدیمی و جدید iOS خود دانلود کنید.
 از گوشی قدیمی، بخش تنظیمات را باز کرده و قفل خودکار را در قسمت جنرال غیر‌فعال کنید.
 در منی‌تینگ ثبت‌نام کرده و یا با استفاده از آدرس ایمیل یا اکانت فیس‌بوک به آن وارد شوید.
 حالت دوربین را برای دستگاه iOS قدیمی و حالت بیننده را برای دستگاه جدید انتخاب کنید.
 دکمه قرمز را از دستگاه دوربین برای شروع استریم زنده فشار دهید.
 در گوشی جدید، استریم زنده در لیست دستگاه‌های استریم ظاهر خواهد شد. از طرف دیگر، شما می‌توانید استریم را از یک کامپیوتر با ورود به برنامه در سایت manything.com مشاهده کنید.

 

اپ اندرویدی, گوشی اندرویدی

اپلیکیشن تبدیل گوشی به دوربین امنیتی


اپ دوربین امنیتی برای اندروید
وضعیت روی اندروید به همان شکل است. با وجود امکان انتخاب گزینه‌های فراوان، یکی از بهترین اپلیکیشن‌های دوربین امنیتی موجود، آی‌پی وب‌کم (IP Webcam) است. نسخه لایت این نرم‌افزار به طور کاملا رایگان در دسترس است، اما شما برای خرید نسخه پرو به 3.99 دلار برای باز کردن تمام فیچر‌ها نیاز دارید. آی‌پی وب‌کم با استفاده از سرویسی به نام Ivideon هم به صورت محلی و هم از طریق فضای ابری تصاویر را  پخش می‌کند بنابراین شما می‌توانید استریم خود را از هر نقطه به صورت زنده ببینید.

برای تنظیم گوشی اندرویدی به عنوان دوربین امنیتی:
 آی‌پی وب‌کم را از گوگل‌پلی برای دستگاه قدیمی خود دانلود کنید.
 آی‌پی وب‌کم را راه‌اندازی کنید و ترجیحات ویدیویی خود، افکت‌ها، تنظیمات مدیریت توان و در صورت دلخواه امکان تشخیص حرکت یا صدا را تنظیم کنید.
 برای پخش استریم به صورت از راه دور، در Ivideon ثبت‌نام کرده یا وارد آن شوید، حالت سازگاری را تست و سپس استریم ابری را فعال کنید.
 برای شروع استریم، شروع سرور را در پایین‌ترین قسمت اپ انتخاب کنید.

 

برای مشاهده استریم:
 آدرس آی‌پی و شماره پورت گوشی‌ تنظیم شده به عنوان دوربین امنیتی را پیدا کنید. از دستگاه دیگر (کامپیوتر، گوشی هوشمند و یا تبلت) آدرس آی‌پی را در نوار آدرس مرورگر وب وارد کنید.

 اگر شما یک استریم ابری در Ivideon تنظیم کرده‌اید، از یک کامپیوتر به سایت Ivideon.com مراجعه کرده و وارد حساب کاربری شوید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

تا به‌حال هنگامی که با کروم وبگردی می‌کنید، نیازمند انجام محاسبات ریاضی شده‌اید؟ عددی را بر عدد دیگر تقسیم کنید، مجموع هزینه خریدهای روزانه خود را محاسبه کنید و ....

 

همان‌طور که می‌دانید انجام محاسبات ساده از طریق جستجوگر گوگل بسیار ساده است.

 

فرمول‌های محاسباتی خود را در کادر جستجو وارد می‌کنید تا پس از فشار کلید اینتر، ماشین حساب گوگل فعال شده و نتیجه را به‌نمایش درآورد. گوگل برای ساده‌تر کردن روش دسترسی به این ماشین حساب، ترفندی را در مرورگر کروم جای داده که برای اجرای آن می‌توانید به این روش عمل کنید:

 

1ـ مرورگر کروم را اجرا کنید.

 

2ـ در نوار آدرس، فرمول موردنظر را وارد کرده و در کمتر از چند ثانیه نتیجه را مشاهده کنید.
به‌عنوان مثال چنانچه عبارت (500+8)×(24/3) را وارد کنید نتیجه 4064 برای شما به‌نمایش درخواهد آمد.

 

محاسبات سریع با کروم , جستجوگر گوگل

 
نکته: شما می‌توانید از این ترفند برای تبدیل سریع واحدها نیز کمک بگیرید. به‌عنوان مثال با وارد کردن عبارت = 2000g به نتیجه دو کیلوگرم خواهید رسید یا با وارد کردن عبارت = 3days به نتیجه 259200 ثانیه و عبارت 3days=hours به نتیجه 72 ساعت خواهید رسید. (2000 گرم معادل دو کیلوگرم و سه روز معادل 259200 ثانیه یا 72 ساعت است)

منبع



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

شرکت های زیادی این سرویس را به کاربران ارائه می دهند. شرکت اپل هم این سرویس را با نام iCloud در اختیار مشترکین خود قرار می دهد. کاربران محصولات شرکت اپل می توانند با ثبت نام در این فضای ابری، به 5 گیگا بایت فضای رایگان دسترسی داشته باشند که در صورت نیاز به فضای بیشتر می توانند آن را خریداری کنند.

 

برای دسترسی به فضای ابری شرکت اپل، کاربران باید وارد سایت icloud شوند. اپل این امکان را طوری در اختیار مشترکین خود قرار داده است که بتوانند از رایانه خود به صورت مستقیم به iCloud دسترسی پیدا کنند.

 

1- به صفحه کنترل پنل iCloud

 

سرویس iCloud, آموزش کامپیوتر

آموزش استفاده از سرویس icloud

 

مرور گر خود را باز کنید و به آدرس www.icloud.com/icloudcontrolpanel مراجعه کنید که برنامه icloud را دانلود کنید.

 

2- کنترل پنل iCloud را نصب کنید

 

سرویس iCloud, آموزش کامپیوتر

فضای ابری محیطی است که کاربران می توانند اطلاعات خود را در آن نگهداری کنند.

 

بر روی فایل دانلود شده کلیک کنید و مراحل نصب شروع شود. مرحله به مرحله نصب را پیش ببرید و در پایان Shortcut برنامه را در Desktop خود خواهید دید.

 

3-iCloud رافعال کنید

 

سرویس iCloud, فضای ابری

 

بر روی آیکون برنامه در Start Menu یا Desktop رایانه خود کلیک کرده و آن را باز کنید. در پنجره نمایان شده، نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد کنید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

همیشه یکی از کلیدی ترین مباحث در دنیای اینترنت حفظ حریم شخصی و اطلاعات محرمانه کاربران هست.این امر در اکثر موارد با یک رمز عبور یا Password حفظ می شود.اغلب انسان هایی که میتوان از آن ها به عنوان تازه کار یاد کرد Password هایی که انتخاب می کنند دارای ساختاری معلوم مثلا شماره شناسنامه یا شماره تلفن همراه می باشد که این زیاد جالب نیست و اگر هکرها روبات هایی را سرباز کنند برای این امر حتما Password شما هک خواهد شد.

 

اما یک روزنامه نگار در زمینه IT به نام Micah Lee یک روش جدید برای رمز گذاری حرفه ای برای حساب های کاربریتان کشف کرده است به نام Diceware.
در روش Diceware شما تمامی روش های قدیمی پسوورد گذاری را فراموش خواهید کرد و خود را با ان آپدیت می کنید.همان طور که بیان شد پسوورد هایی که قابلیت تصادفی دارند احتمال هک آن بسیار کمتر از پسوورد هایی می باشد که دارای ساختار خاصی هستند مثلا همه ی اعداد.

 

تولید رمزعبور قدرتمند, رمز گذاری وای فای

پسوورد های غیر منطقی و غیر قابل هک

 

رمز گذاری به روش Diceware : در این روش شما چهار کلمه تصادفی و کاملا بی ربط به هم را پیدا می‌کنید و آن‌ها را به هم می‌چسبانید تا یک رمز عبور درست شود. Password که دارای چندین کلمه است. میزان تصادفی بودن کلمه‌ها و طول بیشتر آن‌ها باعث قوی تر شدن این رمز عبور می‌شود.تصادفی بودن چهار کلمه باعث می شود که ساختار منطقی دیگر در ان وجود نخواهد داشت و احتمال هک Password وجود نخواهد داشت.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

این شرایط مشکل‌ساز در حالت‌های مختلفی برای شما پدیدار می‌شود. اول این‌که شما برای هربار مشاهده‌ محتوای فایل موجود ‌باید رمز آن را وارد کنید و حالت دیگر این‌که ممکن است بخواهید فایل موردنظر را برای فرد دیگری ارسال کنید، اما قصد نداشته باشید فایل رمزگذاری شده را در اختیار آن فرد قرار دهید یا نخواهید او را نیز از عبارت رمز مطلع کنید. (به‌عنوان مثال ممکن است نخواهید آدرس سایت انتشاردهنده‌ فایل افشا شود) همچنین توجه داشته باشید زمانی که محتوای فایل‌های پی‌دی‌اف با رمز عبور حفاظت می‌شود، امکان جستجو در محتوا نیز وجود ندارد و نرم‌افزارهایی که به جستجو در محتوای این فایل‌ها روی هارد‌دیسک شما می‌پردازند نیز قادر به جستجو درون این فایل‌ها نخواهند بود.

 

در این شرایط نرم‌افزارهای متعددی برای برداشتن رمز از روی فایل پی‌دی‌اف طراحی شده‌، اما اگر به هیچ نرم‌افزاری دسترسی نداشته باشید نیز می‌توانید به کمک مرورگر کروم روی هر دستگاهی اعم از تلفن‌های همراه هوشمند، تبلت و رایانه این کار را انجام دهید.

 

روش انجام کار بسیار ساده است:
1- مرورگر کروم را اجرا کنید.

 

2- فایل پی‌دی‌اف رمزنگاری شده را با عملیات کشیدن و رها کردن به مرورگر کروم منتقل کنید. (به هر روش دیگر نیز می‌توانید فایل را در مرورگر فراخوانی کنید)

 

3- رمز مورد نیاز برای مشاهده‌ محتوای فایل را وارد کنید.

 

4- به منوی File مراجعه کرده و گزینه‌ Print را انتخاب کنید.

 

5- از فهرست چاپگرهای موجود گزینه‌ Save as PDF را انتخاب کرده و در نهایت روی save کلیک کنید.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

مرورگر Microsoft Edge در حال حاضر، یک تازه کار محسوب شده و دارای باگ‌ها و مشکلات نرم‌افزاری زیادی است. همین امر باعث می‌شود که بیش‌تر کاربران پس از گذشت مدتی از نصب ویندوز ۱۰، با مرورگر اج به مشکل بر بخوردند. این مشکلات می‌تواند مربوط به افت عملکرد، کرش کردن، ظهور تبلیغات غیرعادی و مرموز، نوار ابزار یا صفحه‌های فرعی (پاپ‌آپ‌) باشد. در این حین برای رفع مشکلات موجود، نیازمند ریست کردن (بازنشانی تنظیمات اولیه) مایکروسافت اج خواهید بود.

 

روش ریست کردن مرورگر مایکروسافت اج مانند سایر مرورگرها نیست. مرورگر اج بخشی جدا نشدنی از سیستم عامل ویندوز 10 بوده و به هیچ وجه نمی‌توان آن را از ویندوز حذف (آن‌اینستال) کرد. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد اما ابتدا باید از روش‌های اساسی و اولیه استفاده کنید.

 

ریست کردن مرورگر اج از طریق بخش تنظیمات
برای باز کردن بخش تنظیمات مربوط به مرورگر اج، بایستی پس از کلیک بر روی سه نقطه‌ی افقی واقع در گوشه‌ی بالایی سمت راست موجود در پنجره‌ی مرورگر، گزینه‌ی Settings را برگزینید.

 

مرورگر اج, مرورگر Microsoft Edge

 

در زیر مجموعه‌ی بخش Clear browsing data، ابتدا بر روی عبارت‌های Choose what to clear و Show more کلیک کرده و سپس همه‌ی انواع داده‌های قابل انتخاب را تیک بزنید؛ در نهایت بر روی Clear کلیک کنید. حال باید رایانه‌ی خود را از نو راه‌اندازی کرده و مرورگر مایکروسافت اج را دوباره اجرا کنید.

 

مرورگر Microsoft Edge, ترفندهای اینترنتی

ریست کردن مرورگر مایکروسافت اجدر ویندوز 10

 

تعمیر نرم‌افزاری مایکروسافت اج با ابزار سیستم فایل چِکِر

مرورگر مایکروسافت اج از مولفه‌های هسته‌ی ویندوز ۱۰ بوده و یک نرم‌افزار جداگانه نیست. در صورتی که پیغام خطای جاری بر اثر آسیب دیدگی فایل یا موارد مشابه باشد، ابزار System File Checker (سیستم فایل چِکِر) ویندوز ۱۰ قادر به رفع مشکلات مربوطه خواهد بود. برای اجرای ابزار سیستم فایل چکر (sfc.exe) به منظور کاوش کامل سیستم، بایستی بعد از کلیک راست بر روی منوی شروع ویندوز ۱۰، گزینه‌ی (Command Prompt (Admin را انتخاب کرده و دستور متنی "sfc /scannow” را درون آن تایپ و اینتر کنید.

 

در صورتی که ابزار سیستم فایل چکر در حل مشکل موجود ناموفق بود، می‌توانید با استفاده از دستورهای پیشرفته‌ی (DISM (Deployment Image Servicing and Management این مشکلات را حل کنید. برای آگاهی از این دستورها، باید در دنیای وب جستجو کنید. پس از این کار، رایانه‌ی خود را دوباره راه‌اندازی کنید تا به احتمال زیاد مشکل برطرف شود.

 

ریست کردن مایکروسافت اج از طریق پاورشِل (PowerShell)
اگر روش‌های یاد شده در مورد مشکل مرورگر اج شما عمل نکرد، احتمالا باید به درون هسته وارد شوید! دستور پاورشلی که در ادامه معرفی خواهیم کرد، داده‌های هسته‌ی مایکروسافت اج را پاک کرده و دوباره آن‌ها را ثبت (re-register) می‌کند. قبل از انجام این مراحل و به وجود آمدن هرگونه مشکل، باید از سیستم خود نسخه‌ی پشتیبان کاملی تهیه کنید. همچنین می‌توانید اقدام به ایجاد نقطه‌ی بازیابی (restore point) بکنید. این نکته اهمیت زیادی دارد و به هیچ وجه بدون پشتیبان گیری، از این روش استفاده نکنید.

 

در ادامه، ابتدا به پوشه‌ی موجود در مسیر زیر مراجعه کرده و همه‌ی فایل‌های داخل آن را حذف کنید. بایستی به جای عبارت username موجود در آدرس، نام کاربری ثبت شده در رایانه‌ی خود را تایپ کنید.

http://www.beytoote.com/computer/sundries-web/edge-browser2-restart.html



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

امروزه بدست طراحان و برنامه نویسان گونه ها و اقسام سایت های شرکتی ، شخصی و فروشگاهی تولید میشوند، و بعد از مدتی بروزرسانی ، تولید درونمایه ،رفع ایرادات و باگ های سایت تبدیل به مشکلی تاب فرسا برای کاربران سایت میگردد. پشتیبانی سایت یکتا از مهمترین تقسیم ها جهت به روز نگهداشتن سایت و ازعوامل مهم در رنکینگ سایت در موتورهای جستجو می باشد. یک وب سایت بدون محتوا ارزشی ندارد، قرار دادن درونمایه مناسب و بروز نگه داشتن سایت از نظر فنی علاوه بر جذب بازدید کننده باعث درمان رتبه بندی در موتور جستجو می شود.
در عصر آماده چشم وهمچشمی در فضای وب بر اساس محتوا ، واژه ها کلیدی ، رنکینگ سایت و ... شکل گرفته که این مهم باعث رشد کسب و کارها ، دیده شدن اشخاص و افزایش ترافیک سایت های فروشگاهی شده است.
سی یو وب در برگیرنده گروهی از نوابغ در دامنه های تخصصی وب کوشش دارد تا این خلاء را با کمترین خرج های شدنی پوشش داده و مستقیم و غیر مستقیم به شفا این فضای نابسامان و مدیریت سایت ها، کمکی در حد نا بنماید. از شما میخواهیم با وابستگی با کارشناسان ما به چهره کاملا مجانی در باره حمایت ، پشتیبان وردپرس ، تولید درونمایه و سئو سایت اطلاعات لازم را کسب نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

1- مرورگر کروم را اجرا کرده و به سایت موردنظر خود مراجعه کنید.

 

2- پس از بارگذاری کامل صفحه وب موردنظر، از بالا- سمت راست صفحه مرورگر روی آیکون منوی اصلی کلیک کرده و از منوی More Tools گزینه Add to Taskbar را کلیک کنید. (در ویندوز 10 گزینه ‌ Create application shortcuts را کلیک کنید)

 

3- در این مرحله میانبری از سایت موردنظر روی نوار وظیفه ویندوز (در ویندوز 7) یا روی دسکتاپ (در ویندوز 10) ایجاد می‌شود. با توجه به محل قرارگیری میانبر روی رایانه مراحل زیر را دنبال کنید:

 

میانبر روی نوار وظیفه: کلید Shift را فشار داده و روی آیکون میانبر در نوار وظیفه کلیک راست ماوس را فشار دهید سپس از منوی به‌نمایش درآمده گزینه Pin to Start Menu را کلیک کنید.

 

میانبر روی دسکتاپ: روی آیکون میانبر ایجاد شده در دسکتاپ کلیک راست کرده و از منوی به‌نمایش درآمده گزینه‌ Pin to Start را کلیک کنید.

 

4- اکنون میانبر صفحه وب موردنظر به منوی استارت ویندوز اضافه شده و در صورت نیاز می‌توانید میانبر موجود در نوار وظیفه را حذف کنید. (کلید Shift را نگه داشته روی آیکون میانبر کلیک راست ماوس را فشار داده و گزینه‌ Unpin from Taskbar را انتخاب کنید). همچنین می‌توانید میانبر موجود در دسکتاپ را نیز حذف کنید.

 

نکته: با اضافه شدن میانبر صفحات وب به منوی استارت در ویندوز 10، برای آن‌که دسترسی به سایت موردنظر با حس اجرای برنامه‌های ویندوزی همراه باشد، صفحه وب به‌صورت یک اپلیکیشن ویندوزی در مرورگر کروم اجرا می‌شود و گزینه‌هایی همچون نوار آدرس، گزینه حرکت به عقب و جلو و ... در آن وجود ندارد

منبع



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

 

 

برنامه‌هایی مانند مایکروسافت آفیس سوئیت دارای رمزگذاری برای فایل‌هایشان هستند. Adobe Acrobat هم داخل خود قابلیتی برای رمزگذاری فایل‌های PDF دارد. تعداد کمی برنامه‌‌های دیگر هم وجود دارند، که به شما اجازه رمزگذاری فایل‌ها را می‌دهند و راه معمول برای رمزگذاری فایل‌ها، فشرده‌کردن آن‌ها بصورت زیپ و رمزگذاری آن‌ها در طول فشرده‌سازی است.

 

اما اگر شما زمانی روی سیستمی کار کردید که برنامه‌ای برای زیپ‌کردن فایل‌ها نداشت، می‌توانید ZipIt را امتحان کنید. این یک برنامه مبتنی بر مرورگر وب است که به شما اجازه می‌دهد روی هر نوع فایلی رمز بگذارید. این برنامه بطور کامل روی مرورگر شما اجرا می‌شود و نیاز به هیچگونه نصبی ندارد.

 

به وب‌سایت ZipIt بروید و فایل موردنظر خود را انتخاب کنید.

 

ترفندهای کامپیوتری, ZipIt

زیپ کردن فایل ها با برنامه مبتنی بر مرورگر وب

 

هنگامی که فایل انتخاب شود، برنامه به‌سرعت اجازه رمزگذاری را می‌دهد.

 

رمزگذاری فایل‌ها از طریق مرورگر وب, ترفندهای کامپیوتری

 

بعد از اینکه رمزگذاری انجام شد، ار شما درخواست می‌شود فایل قفل شده را دانلود کنید؛ فایل اصلی بدون تغییر باقی می‌ماند.

 

رمزگذاری فایل‌های PDF, مرورگر وب

ZipIt یک ابزار رمزگذاری برای مواقعی است که به برنامه ای برای رمزگذاری دسترسی ندارید

 

فایل با پسوند HTML دانلود می‌شود، اما جای هیچ نگرانی نیست و فایل هیچ تغییری نمی‌کند. برای برداشتن رمز فایل، تنها کافیست برروی آن دابل‌کلیک کنید ( یا فایل را به درون یک صفحه خالی مرورگر کشیده و رها کنید). از شما درخواست می‌شود رمز را وارد نمایید. هنگامی که رمز درست را وارد کردید، نسخه بدون رمز فایل، برای دانلود در اختیار شما قرار می‌گیرد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()