نوشته شده توسط : mj
کمپانی آنر با انتشار پوستری اعلام کرد که این شرکت قصد دارد یک ساعت هوشمند جدید را رونمایی کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این روزها خبرهای زیادی از گوشی جدید کمپانی تحت لیسانس هوآوی یعنی آنر می‌شنویم. آنر قصد دارد گوشی Magic 2 را با نمایشگر FullView و دوربین سلفی بیرون جهنده کشویی خود در میان نوجوانان محبوب کند. همه این خبرها و ویژگی‌ها ما را یاد این می‌اندازند که آنر قرار است در تاریخ 31 اکتبر (9 آبان ماه) مراسم معرفی رسمی جدیدترین محصولات خود را برگزار کند. با این وجود، کمپانی چینی آنر در نظر دارد در کنار Magic 2 یک دستگاه دیگر هم معرفی کند. این خبر را می‌توان از بنری که این شرکت در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است، دریافت کرد.

آنر قصد دارد در مراسم پیش روی خود، از یک ساعت هوشمند به نام Honor Watch رونمایی کند. بنر منتشر شده در فضای مجازی اطلاعات زیادی به ما نمی‌دهد اما با مقداری تحقیق می‌توان چند پیش‌بینی راجع به آن نمود. اکثر پیش‌بینی‌هایی که درباره ساعت هوشمند مذکور می‌توان داشت، حول ساعت هوشمند معرفی شده توسط هوآوی یعنی Watch GT می‌گردد. با کمی توجه به بنر این محصول جدید، متوجه خواهید شد که شبح ساعتی که روی آن دیده می‌شود، بسیار شبیه به Watch GT است. از آنجایی که جفت دکمه‌ها در سمت راست ساعت دیده می‌شوند و به نظر می‌رسد که بند Honor Watch جداشدنی نباشد، می‌توان انتظار داشت که این ساعت هوشمند شباهت‌های زیادی در ظاهر خود به Watch GT هوآوی دارد.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

فروش پایین آیفون ۸ نسبت به «iPhone XR»



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, آیفون ۸
طبق نظر مینگ چی کو، تقاضا برای آیفون XR‌ نسبت به مدل‌های سال پیش اپل، یعنی آيفون ۸ و آیفون ۸ پلاس بیشتر بوده است. 

مینگ چی کو، تحلیلگرِ ارشد مسائلِ مربوط به اپل به‌تازگی یادداشتی را منتشر کرده که در آن به فروش آیفون XRپرداخته است.

 

 پس از گذشت سه‌ روز از آغازِ پیش‌سفارشِ آیفون XR، به‌نظر می‌رسد که این دستگاه با استقبال مثبتی از سوی کاربران مواجه شده و توانسته نسبت به مدل‌های سال پیش آیفون، یعنی آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس مشتری‌های  بیشتری را به فروشگاه‌های اپل بکشاند.

 

در این یادداشت، مینگ چی کو اگرچه به فروش پایین‌تر iPhone XR نسبت به آیفون XS اشاره می‌کند؛ اما به‌دلیل  نرخ فروشِ ثابتِ این دستگاه، او انتظار دارد که به مرورِ زمان، تعداد بیشتری از کاربران آیفون‌های قدیمی به نسخه‌ی ارزان‌قیمت آیفون‌های امسال توجه نشان دهند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

به گزارش ایسنا، بیش از یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند.

 

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی‌تلاطم را رونق ببخشد و تحولات قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

 

حالا به تازگی سامسونگ اعلام کرده است که در نظر دارد یک لپ تاپ با نمایشگر تاشو و انعطاف پذیر از نوع AMOLED را به بازارهای تکنولوژی معرفی و عرضه کند.

 

بر اساس گزارش وب سایت the verge، سامسونگ به تازگی اعلام کرده است که به منظور جلب نظر کاربران و مشتریان تصمیم گرفته است نمایشگرهای تاشو و منعطف را از گوشی‌های هوشمند به دنیای لپ تاپ ها نیز بیاورد و بدین منظور مدتهاست که بر روی طراحی و توسعه چنین محصولی وقت گذاشته و کار می‌کند.

 

لی مین چئول، قائم‌مقام بازاریابی بخش رایانه سامسونگ روز گذشته در این خصوص خاطرنشان کرد که ساخت لپ‌تاپ با نمایشگر تاشو، نشان دهنده تلاش مداوم و بی‌وقفه این شرکت کره‌ای برای نوآوری در صنعت ساخت رایانه و لپ‌تاپ است و در همین راستا نیز با شرکت‌های سازنده صفحه نمایش متعددی مذاکره و همکاری کرده است.

 

وی در ادامه سخنانش گفت این محصول علاوه بر باز و بسته شدن متداول لپ‌تاپ‌ها، تجربه لذت‌بخش و شگفت‌انگیزی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

 

بدون شک یکی از بزرگ‌ترین مزایای لپ‌تاپ‌های با نمایشگر انعطاف‌پذیر حمل راحت و کوچکتر شدن اندازه آنهاست.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj
برخی کاربران گوشی‌های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس گوگل می گویند دوربین های گوشی های یادشده مشکلات عجیبی دارند و همین امر موجب می شود برخی اوقات عکس‌های گرفته شده ذخیره نشوند. 

به گزارش به نقل از اندروید اتوریتی، این مشکل قبلا در گوشی های سری نکسوس گوگل هم وجود داشت و حالا دامنه آن به گوشی‌های پیکسل این شرکت هم کشیده شده است.

 

 

 

پیش از این اخبار زیادی در مورد کیفیت بالای دوربین های گوشی پیکسل 3 منتشر شده بود، اما کم نیستند کاربرانی که باحضور در شبکه های اجتماعی تاکید کرده‌اند که بارها عکس‌های گرفته شده با این دوربین بر روی حافظه گوشی ذخیره نشده است.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

انفجار اینترنت موبایل درایران



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, انفجار اینترنت

 

جادوی هزاره جدید حالا بیش از آنچه انتظار داشتیم ما را تسخیر کرده و جایی در جیب‌ها، دستان و همراه ما قرار گرفته و همچنان با سرعت بیشتری در این راه پر فتوح در حرکت است. جدیدترین آمار مصرف اینترنت در ایران نشان می‌دهد که اینترنت موبایل به شدت محبوب کاربران است و ۶۰ میلیون ایرانی از اینترنت موبایل به جهان مجازی متصل می‌شوند، آماری که نشان می‌دهد استفاده از اینترنت سیار به مراتب طرفداران بیشتری داشته و با فاصله فاحشی نسبت به مشترکان اینترنت ثابت و شرکت‌های اینترنتی قرار دارد.

 

این موضوع سال‌ها پیش مورد اشاره مجامع جهانی نیز بود و اتحادیه جهانی مخابرات»(ITU) وابسته به سازمان ملل متحد در ارزیابی وضعیت دسترسی ساکنان کره خاکی به فضای مجازی اعلام کرده بود که در آینده نزدیک بیش از نیمی از مردم جهان آنلاین خواهند شد و به زودی خطوط پهن‌باند موبایلی مخصوص گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی عنوان «سریع‌ترین فناوری در حال رشد را در تاریخ حیات بشر» به خود اختصاص می‌دهند.

 

حالا آن پیش‌بینی‌ها در حال واقعی شدن است و درحال حاضر بیش از ۶۰ میلیون کاربر در ایران هستند که از اینترنت موبایل استفاده می‌کنند. آخرین آمار وضعیت استفاده ایرانی‌ها از اینترنت پرسرعت تا پایان خرداد امسال (سال ۹۷) که از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر شده نشان می‌دهد که تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت به ۷۲ میلیون و ۹۴۱ هزار و ۸۷۷نفر رسیده است که از این تعداد، ۱۲ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۵۰ نفر مشترک اینترنت ثابت (ADSL) و ۶۰ میلیون و ۵۳ هزار و ۸۲۷ نفر کاربر اینترنت پرسرعت موبایل هستند. 

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

تبدیل ساعت هوشمند معمولی به ردیاب خواب



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,ساعت هوشمند
برنامه‌ای به نام "اسلیپ‌گارد"(SleepGuard) طوری طراحی شده است تا از طریق ساعت‌های هوشمند، خواب افراد که بخش مهمی از زندگی و سلامتی آنها است را ردیابی و ارزیابی کند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمگ، در حالی که در حال حاضر ردیاب‌های تناسب اندام و ساعت‌های هوشمندی وجود دارند که به طور خاص برای ردیابی الگوهای خواب طراحی شده‌اند، اما یک تیم بین‌المللی از دانشمندان بر این باورند که با یک نرم افزار مناسب، ساعت‌های هوشمند معمولی نیز قادر به انجام این کار هستند. بنابراین یک برنامه موسوم به "SleepGuard" توسعه دادند.

 

این برنامه(اپلیکیشن) از سوی محققان دانشگاه لنکستر(Lancaster) انگلستان و دانشگاه نورث‌وست چین توسعه یافته است که از حسگرهای ساعت‌های هوشمند معمولی برای نظارت بر عوامل موثر بر خواب مانند حرکات بدن، نور محیط و نویز یا صدای مزاحم استفاده می‌کند.

 

این برنامه به طور خاص از شتاب‌سنج و ژیروسکوپ ساعت هوشمند استفاده می‌کند تا غلت خوردن کاربر را هنگام خواب بشمارد، چرا که غلت خوردن بیش از حد در خواب، نشانه بدخوابی است. همچنین با استفاده از آنها متوجه می‌شود که کاربر در کدام حالت از چهار حالت خوابیدن قرار دارد و دستی که ساعت به آن بسته شده در کدام یک از سه حالت اصلی قرار دارد.

 

محققان می‌گویند گذاشتن دست بر روی شکم نشان‌دهنده ناراحتی است، قرار دادن آن بر روی سر ممکن است بر روی اعصاب شانه فشار بیاورد و در نتیجه محدود شدن جریان خون منجر به درد بازو می‌شود. در حالی که قرار دادن دست روی قفسه سینه می‌تواند منجر به فشار بر قلب خواهد شد.

 

این برنامه با استفاده از حسگر نور ساعت، قادر به تشخیص مناسب یا نامناسب بودن نور محیط در هنگام خواب است و از میکروفن برای شنیدن سر و صدای بیش از حد از منابع خارجی استفاده می‌کند. همچنین از میکروفن برای نظارت بر الگوی تنفس، خروپف یا صحبت کردن در خواب استفاده می‌شود.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

قفل چهره شناس هوآوی میت ۲۰ پرو به‌راحتی هک می‌شود؟



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,هوآوی میت ۲۰ پرو
کاربران آلمانی با چهره‌های مختلف توانستند به‌راحتی سیستم چهره شناس سه‌بعدی هوآوی روی گوشی میت 20 پرو را هک کرده و وارد گوشی شوند. 

به گزارش خبرآنلاین، بازکردن قفل فناوری چهره شناس دوبعدی / 2D Face unlocking خیلی کار سختی نبوده اما سیستم قفل روی چهره شناس سه‌بعدی که اپل آن را معرفی کرد، به‌راحتی امکان‌پذیر نبوده، تا اینکه چند نفر آلمانی ظاهراً توانسته‌اند این سیستم را روی گوشی هوآوی به‌راحتی دور بزنند. 

 

جالب اینجاست که در این آزمایش فقط یک نفر چهره خود را وارد سیستم کرد و بقیه بدون اینکه دوقلو باشند یا فاکتورهای دیگری داشته باشند، توانستند سیستم را فریب داده و قفل گوشی را باز کنند.

 

گوشی هوآوی میت 20 پرو از مکانیسم چهره شناس 3 بعدی بهره‌مند بوده و ازنظر تئوریک خطایی معادل یک در میلیون باید داشته باشد. در آزمایش مذکور دو مرد مختلف با مو و ریش مشابه توانستند سیستم هوآوی را فریب دهند و جالب‌تر اینکه یکی از آن‌ها بدون عینک نیز بود. آزمایش با دو گوشی نیز نتیجه مشابه داد و قفل گوشی به‌راحتی باز شد.

 

کارشناسان امیدوارند آنچه رخ‌داده، در آپدیت نرم‌افزاری قابل جبران باشد؛ وگرنه باز کردن گوشی به این راحتی می‌تواند به سیستم چهره شناس چینی آسیب بزند.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

ساخت سریع ترین دوربین جهان با سرعت 10 تریلیون فریم در ثانیه



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,سریع ترین دوربین جهان
محققان دانشگاه کلتک و انستیتوی ملی تحقیقات علمی وابسته به دانشگاه کبک، سریع ترین دوربین جهان را با قابلیت ثبت 10 تریلیون فریم در ثانیه ساختند.

به گزارش  ایرنا از پایگاه خبری ساینس، این دوربین به اندازه ای سریع است که می تواند تعامل نور و ماده را در مقیاس نانو با وضوح بسیار بالا ثبت کند. محققان کار خود را با استفاده از شیوه تصویربرداری فشرده بسیار سریع (CUP) آغاز کردند.

 

این تکنیک امکان تصویربرداری با سرعت 100 میلیارد فریم در ثانیه را فراهم می کند. سپس محققان با استفاده از یک دوربین ثابت و یک دوربین سریع با سرعت فمتوثانیه که برای اندازه گیری تغییرات شدت پالس نوری کاربرد دارد، این فناوری را بهبود دادند. یک فمتو ثانیه معادل یک میلیون میلیاردم ثانیه است و نسبت آن به یک ثانیه مانند نسبت یک ثانیه به 31.7 میلیون سال است.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

توانایی های بیشتر در حوزه ارتباطات:

از کسی پوشیده نیست که این گوشی از لحاظ سخت افزاری با جدید ترین سخت افزار های روزآمد و با پردازشگر Kirin 980 تجهیز شده است. با وجود Kirin 980 در Huawei Mate 20، این گوشی اولین گوشی جهان است که در حوزه ارتباطات از LTE Cat.21 با سریع ترین سرعت دانلود به میزان 1.4 Gbps پشتیبانی و به راحتی می تواند با باند فرکانس های مختلف از اپراتورهای مختلف در سراسر جهان ارتباط برقرار کند. به علاوه عملکرد در بستر شبکه 5G نکته مثبت و پر رنگ دیگری در توانمندی های ارتباطی این گوشی خواهد بود.

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,هوآوی

 

قابلیت های استفاده از 2 سیم کارت با پشتیبانی از VoLTE به صورت همزمان:

اخیرا اطلاعاتی از Huawei Mate 20 به بیرون درز کرده است که در آن به قابلیت های دو سیم کارتی این گوشی اشاره شده ولی برخی کاربران گمان کرده اند که این قابلیت مشابه DSDS یا Dual SIM, Dual Standby اپل است که اخیراً معرفی شده است در حالیکه این اشتباه است! لازم است بدانیم که گوشی های دو سیم کارته مدت هاست در بازار حضور دارند و قابلیت Dual SIM, Dual Standby اپل قابلیت جدید و پیشرویی محسوب نشده و مدت هاست که توسط رقبا به بازار عرضه شده است. یکی از نکاتی که بین گوشی های جدید دو سیم کارته اپل با Huawei Mate 20 تفاوت ایجاد می کند این است که در گوشی Huawei هر دو سیم کارت به صورت همزمان از VoLTE می توانند پشتیبانی کنند ولی در آیفون های جدید اینگونه نیست. به عبارت دیگر در Huawei Mate 20 هر دو سیم کارت به صورت همزمان می توانند روی حالت 4G کار کنند در حالیکه iPhone XR/XS MAX تنها از 4G برای سیم کارت اصلی و از G2 برای سیم کارت دیگر برای تماس صوتی و ارسال پیامک استفاده می کند.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

افزونه پارسی سئو وردپرس Yoast SEO Premium نسخه 9.2.1
افزونه ها , افزونه وردپرس    
افزونه پارسی سئو وردپرس Yoast SEO Premium نسخه 9.2.1Reviewed by M.J on Nov 23Rating: 5.0افزونه پارسی سئو وردپرس Yoast SEO Premium نسخه 9.2.1Yoast SEO Premium اسم افزونه نیرومند سئو وردپرس است که نسخه پرمیوم افزونه Yoast SEO می باشد که توسط آن قادر خواهید بود لغایت بدون هیچ تخصوصی محتوای مطالب ، محصولات فروشگاه اینترنتی و.. را به آسانی بهینه سازی کرده و در نتیجه محبوبیت و رتبه خوبی در جستجوگر ها همانند گوگل ، یاهو ، بینگ و.. کسب کنید. افزونه سئو وردپرس نسخه مترقی Yoast SEO دارای محبوبیتی زیاد بالای می باشد به طوری که این افزونه در حال حاظر در بیش از 4 میلیون تارنما نصب و فعال می باشد ! از قابلیت های برجسته این افزونه می توان به بررسی کلید کلمه های تارنما ، بهینه سازی پیوند یکتا ، نمایش پیشنهادات و مسیر کار های گزیده تر برای بهبود نتایج تارنما و در ضمن تکنولوژی نمایش کلمات کلیدی که بیش از کل مورد بهره‌گیری پیمان می گیرند اشاره نمود. در ادامه می توانید پسینیان نسخه این افزونه بسیار محبوب را به صورت رایگان از بیست اسکریپت دریافت نمایید. برای آموزش افزونه yoast seo premium میتوانید به صفحه مراجعه کنید.

Yoast SEO Premium اسم افزونه قدرتمند سئو وردپرس است که نسخه پرمیوم افزونه Yoast SEO می باشد که بدست آن توانا خواهید بود لغایت بدون هیچ تخصوصی محتوای مطالب ، محصولات فروشگاه اینترنتی و.. را به آسانی بهینه سازی کرده و برآیند اینکه محبوبیت و رتبه خوبی در جستجوگر ها نظیر گوگل ، یاهو ، بینگ و.. کسب کنید. افزونه سئو وردپرس نسخه مترقی Yoast SEO دارای محبوبیتی زیاد بالای می باشد به طوری که این افزونه در حال حاظر در بیش از 4 میلیون وب سایت نصب و فعال می باشد ! از قابلیت های برجسته این افزونه می طاقت به بررسی کلید کلمه های وب سایت ، بهینه سازی پیوند یکتا ، نمایش پیشنهادات و راه کار های اخص برای درمان نتایج وب سایت و همچنین تکنولوژی نمایش کلمات کلیدی که بیش از همه باره بهره‌گیری قرار می گیرند اشاره نمود. در پیوستگی می توانید واپسین نسخه این افزونه زیاد دوست داشتنی را به صورت رایگان از بیست اسکریپت دریافت نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آذر 1397 | نظرات ()