نوشته شده توسط : mj

برای مشاهده‌ی لیست شبکه‌های بی‌سیمی که قبلاً به آن‌ها متصل شده‌اید و نحوه‌ی اولویت‌بندی‌ آن‌ها در ویندوز 10، ابتدا از منوی Start بر روی Settings کلیک کنید. سپس به Network & Internet > Wi-Fi > Manage Known Networks مراجعه کنید.

در این صفحه لیست شبکه‌های ذخیره‌شده را به ترتیب اولویت آن‌ها مشاهده می‌کنید. اما متأسفانه امکان ویرایش اولویت‌بندی این لیست در این صفحه وجود ندارد.

 

اولویت‌بندی اتصال شبکه‌های بی‌سیم , خط فرمان ویندوز

سیستم اولویت‌بندی برای انتخاب خودکار شبکه‌ی وای-فای

 

برای ویرایش اولویت‌بندی اتصال شبکه‌های بی‌سیم بایستی مراحل زیر را طی نمایید:

ابتدا بر روی منوی Start راست‌کلیک کرده و گزینه‌ی Command Prompt (Admin) را انتخاب کنید.

 

اولویت‌بندی اتصال شبکه‌های بی‌سیم , خط فرمان ویندوز

 

اکنون برای مشاهده‌ی لیست شبکه‌های ذخیره‌شده زیر را وارد کرده و Enter بزنید:

 netsh wlan show profiles

 

خواهید دیدکه لیست شبکه‌ها به ترتیب اولویت آن‌ها از بالا به پایین نمایش داده می‌شوند.

در نتیجه‌ی نمایش‌داده‌شده بایستی به دو مورد توجه کنید: نام کارت شبکه و نام شبکه‌ای که می‌خواهید ترتیب اولویت آن را تغییر دهید. به عنوان مثال در مثال زیر نام کارت شبکه Wi-Fi و نام شبکه‌ی مورد نظر Remora است.

 

اولویت‌بندی اتصال شبکه‌های بی‌سیم , خط فرمان ویندوز

شبکه‌های وایرلس در ویندوز 10 

 

اکنون دستور زیر را با توجه به این که به جای wifi-name بایستی نام شبکه‌ی وایرلس، به جای interface-name بایستی نام کارت شبکه و به جای # بایستی عدد اولویت مورد نظر را جایگزین کنید وارد نمایید:

 

netsh wlan set profileorder name="wifi-name" interface="interface-name" priority=#

 

به عنوان مثال، در مثال قبلی ما، دستور این‌گونه خواهد بود:

netsh wlan set profileorder name="Remora" interface="Wi-Fi" priority=1

 

اولویت‌بندی اتصال شبکه‌های بی‌سیم , خط فرمان ویندوز

 

با تایپ مجدد دستور نمایش لیست شبکه‌ها، می‌توانید چینش جدید اولویت‌بندی آن‌ها را مشاهده کنید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

گوگل پلی یکی از معتبر ترین مارکت ها و فروشگاه های دانلود نرم افزار و بازی برای سیستم عامل های اندروید است. همانطور که می دانید با کامپیوتر به طور مستقیم نمی توانید از گوگل پلی دانلود کنید و این کار فقط به واسطه موبایل امکان پذیر است. اگر به واسطه موبایل فایلی را از این پلی استور دانلود کنید هیچگاه به فایل خام آن نرم افزار دسترسی نخواهید داشت و اگر آن برنامه از گوشی شما حذف شود، شما مجبورید آن را دوباره دانلود کنید.

 

با استفاده از این ترفند می توانید نرم افزار های گوگل پلی را در کامپیوتر دانلود و ذخیره و برای دیگران ارسال کنید.

ابتدا وارد سایت گوگل پلی شوید و نرم افزار مورد علاقه خود را جستجو و پیدا کنید. زمانی که برنامه مورد نظر خود را پیدا کردید آدرس آن صفحه را کپی کنید.

 

دانلود گوگل پلی برای کامپیوتر,چگونه از گوگل پلی دانلود کنیم

چگونه از گوگل پلی دانلود کنیم

 

پس از کپی کردن آدرس مورد نظر خود، وارد سایت http://apps.evozi.com/apk-downloader شوید و آن را در جستجوگر سایت که مطابق شکل برای شما نمایش داده شده است را وارد کنید.

پس از وارد کردن آدرس نرم افزار مورد نظر خود بر روی گزینه Generate Download Link کلیک کنید تا لینک دانلود برای شما ساخته شود این عملیات فقط چند ثانیه طول می کشد تا لینک نرم افزار برای شما آماده دانلود شود.

 

دانلود گوگل پلی برای کامپیوتر,چگونه از گوگل پلی دانلود کنیم

دانلود گوگل پلی برای کامپیوتر

 

فایل مورد نظر شما یافت شد و فقظ کافیست که بر روی Click here download com.diconline.rakroid now کلیک کنید تا فایل شما بصورت مستقیم دانلود شود و بر روی حافظه رایانه شما ذخیره شود.

 منبع



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

ارائه گزارش‌های تحلیلی و کاربردی؛
در دنیای پُرتلاطم کسب‌وکارها، اطلاعات مهم‌ترین ابزار هستند. با تکیه‌بر تحلیل اطلاعات، توان تصمیم‌گیری مدیران افزایش می‌یابد و می‌توانند آگاهانه‌تر و دقیق‌تر تصمیم بگیرند. تحقیقات نشان می‌دهد، بیش از ۷۰درصد کسب‌وکارها در دو سال نخست تاسیس، به‌دلیل عدم‌دسترسی به اطلاعات کافی و عدم تحلیل صحیح آن‌ها، ورشکسته می‌شوند. به کارگیری یک نرم افزار حسابداری مناسب که بتواند گزارش‌های مورد نیاز شما را تهیه کند، سبب رشد سازمان شما می‌شود. از طرفی سازمان‌ها همواره نیازمند ارائه‌ی گزارش‌های قانونی مانند گزارش‌های خرید و فروش فصلی، ارزش‌افزوده و اظهارنامه مالیاتی هستند و حسابداران زمان قابل توجهی را بابت تنظیم آن‌ها صرف می‌کنند. استفاده از نرم‌ افزار حسابداری باید کمک کند تا حسابداران و مدیران مالی با صرف زمان کم‌تر، گزارش‌هایی دقیق‌تر و کاربردی‌تر ارائه دهند.


2.    ویژگی‎های بصری (گرافیکی) مناسب؛
حسابداری یک فعالیت متمرکز بر آمار و ارقام است، با این‌حال استفاده از ویژگی‌های گرافیکی مانند ارائه‌ی نمودارها و گزارش‌هایی که جذابیت بصری دارد، باعث ارائه‌ی مناسب‌تر تحلیل حسابداران می‌شود. گزارش‌هایی که در قالب تصویری مناسبی به مدیران ارائه می‌شوند، می‌توانند به درک شفاف‌تر از وضعیت کسب‌وکار کمک کنند و در نتیجه آن ، ارتباط بین حسابداران و مدیران مالی با مدیران عالی سازمان تسهیل می‌شود.


3.    یکپارچگی؛
صرفا ثبت سند حسابداری برای یک سازمان کافی نیست. سازمان‌ها فعالیت‌های متفاوت و متعددی از جمله کنترل عملیات چک، کنترل حساب‌های بانکی، انبارداری، مدیریت فروش، خرید از تامین‌کنندگان، محاسبه دستمزد کارمندان و… دارند؛ تمامی اطلاعات گفته شده، درنهایت تبدیل به موجودی‌های مالی سازمان می‌شوند. یکپارچگی نرم‌ افزار حسابداری به سازمان کمک می‌کند، اطلاعات به شیوه‌ای منسجم ثبت شوند؛ در نتیجه، دوباره‌کاری پیش نمی‌آید و تجمیع اطلاعات به‌شکلی سازمان‌یافته‌تر دردسترس خواهد بود.


4.    به‌روز بودن؛
سازگاری با تغییرات قانونی و استانداردهای حسابداری از بایدهای نرم‌ افزار حسابداری و مالی است. قوانین مالیاتی و استانداردهای حسابداری اگر تغییر کنند، شرکت تولیدکننده نرم‌ افزار باید به‌قدری توانایی داشته باشد که به‌سرعت تغییرات را در نرم‌ افزار ایجاد کند و حسابدار دغدغه‌ای بابت تغییرات قوانین و مقررات نداشته باشد. حضور تیمی مجرب و متخصص در حوزه‌ی برنامه‌نویسی نرم‌ افزار، حسابداری و مدیریت مالی می‌تواند این دل‌گرمی و اطمینان را به کاربران نرم‌ افزار (حسابدار) بدهد.


5.    سازگاری با کسب‌وکار؛
هر کسب‌و‌کار با توجه به حوزه‌ی فعالیت در بخش‌های مختلف، از جمله بازرگانی، خدماتی و… نیازمند راه‌حل ویژه‌ی آن کسب‌وکار است؛ نرم‌ افزارهای حسابداری نیز از این قاعده مستثنا نیستند. به عنوان مثال، یک شرکت فعال در حوزه‌ی پیمانکاری نیازمند نرم‌ افزاری است که بتواند موضوعات جاری این حوزه مانند پروژه‌ها و قراردادها را به‌لحاظ مالی مدیریت کند.


6.    گسترش‌پذیری؛
اصولا کسب‌وکارها با هدف رشد و توسعه فعالیت‌ می‌کنند. رشد در یک سازمان می‌تواند افزایش تعداد پرسنل، افزایش گردش مالی یا میزان فروش باشد. ممکن است سازمانی که چهار نفر پرسنل دارد صرفا با یک سیستم حسابداری بتواند فعالیت‌های مالی‌ خود را مدیریت کند. در آینده که تراکنش‌های مالی رشد می‌یابد، سازمان باید سیستم دریافت و پرداخت اضافه ‌کند، شاید هم تعداد پرسنل در عرض چند سال افزایش یابد و نیازمند به سیستم حقوق و دستمزد باشد. این نمونه‌ها نشان‌دهنده‌ی رشد کسب‌و‌کار و افزایش نیازمندی به ویژگی‌های بسته‌ی نرم‌ افزاری است. اگر نرم‌ افزاری انتخاب شود که صرفا پاسخ‌گوی وضعیت فعلی کسب‌وکار باشد، در آینده‌ی نزدیک این نرم‌ افزار به‌دلیل ناسازگاری با رشد کسب و کار، کنار گذاشته می‌شود. در چنین وضعیتی، هزینه‌‌ی‌ درخورتوجهی بابت خرید و آموزش نرم‌ افزار جدید باید تخصیص یابد. پس باید تولیدکننده‌‌ی نرم‌ افزاری را انتخاب کرد که با سبد محصولی مناسب، پاسخ‌گوی سازمان شما در گذر زمان باشد و حسابداران با گسترش کسب‌وکار نگرانی تغییر نرم‌ افزار نداشته باشند.


7.    تضمین امنیت اطلاعات مالی؛
از مهم‌ترین اطلاعات موجود در یک سازمان، اطلاعات بخش مالی است، عدم ثبت اطلاعات مالی یا سوء استفاده از این اطلاعات(مثل سرقت) می‌تواند آسیب‌های جدی به سازمان وارد کند. حساسیت نسبت به امنیت اطلاعات از موارد قابل توجه در تهیه‌ی نرم‌ افزار است؛ در این مسیر، تعداد مشتریان ارائه‌دهنده نرم‌ افزار، رضایت‌مندی مشتریان و اعتبار آن شرکت در بازار می‌تواند از امنیت اطلاعات مالی، به حسابداران اطمینان دهد.


8.    پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش با کیفیت؛
پشتیبانی و خدمات پس از فروشی که حسابداران بتوانند به آن تکیه کنند، از ارزشمندترین اهداف شرکت‌های نرم‌ افزاری است. بسیاری از تولیدکنندگان نرم‌ افزار، خدمات پس از فروش را فقط نصب نرم‌ افزار برای مشتری می‌دانند، اما واقعیت فراتر از این موضوع است؛ شرکتی که نرم‌ افزار حسابداری ارائه می‌دهد باید خیال حسابداران را بابت پاسخ‌گویی به مسائلشان راحت کند، خریداران نرم‌افزار باید اطمینان داشته باشند که متناسب با نیازشان هر لحظه که بخواهند می‌توانند مسائل‌شان را برطرف کنند و کارشناسان پشتیبانی آن نرم‌ افزار، باید پاسخ‌گویی و رفع مسائل مشتری را مهم‌ترین مسوولیت‌شان بدانند. خدمات پس از فروش و پشتیبانی با کیفیت، نیازمند زیرساختی قوی است تا سازمان بتواند به‌شکلی موثر درخواست و مسائل مشتری را مدیریت کند. وجود خدمات متعددی مانند پاسخ‌گویی تلفنی، پاسخ‌گویی آنلاین، تلفن پاسخگوی گویا، مراجعه‌ی حضوری، ابزار مناسب آموزشی و… همگی از خدماتی هستند که با کیفیت مناسب توسط سازمان ارائه کننده نرم‌ افزار می‌بایست ارائه شوند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

جالب است بدانید بسیاری از کاربران دستگاه های هوشمند که به دام هکرها افتاده اند عنوان کرده اند که آن ها را به صورت مخفیانه مورد  ردیابی خود قرار داده اند.

در ادامه به 7  کاری که شما را از حمله هکرها در امان نگه می دارند اشاره می کنیم.

 

1- ایجاد کلمات عبور قوی و تغییر آن ها:

بهترین کلمات عبور  که استفاده می کنید می تواند  ترکیبی از عدد ، حروف و کاراکتر های خاص باشد ولی مهمتر از آن این است که از یک کلمه عبور برای چند حساب کاربری استفاده نکنید چرا که این کار مجالی برای هکرها ایجاد می کند که به راحتی به رمز عبور شما دست یابند.

 

نکته: اگر شما نگران فراموش کردن رمز عبور خود هستید و نمی توانید رمز عبور پیچیده ای تولید کنید می توانید با استفاده از سرویس  LastPass یا 1Password یک رمز عبور پیچیده ایجاد کنید تا مورد حمله هکر ها قرار نگیرید.

 

2- با یک نواری روی دوربین لپ تاپ یا وب کم خود را بپوشانید:

هکرها می توانند با استفاده از یک نرم افزار مدیریت از راه دور از طریق دوربین لپ تاپ شما، آن را هک کرده و به فیلم های شخصی شما دسترسی پیدا کنند. شما می توانید با پوشاندن دریچه دوربین لپ تاپ خود از نفوذ هکرها جلوگیری کنید.

 

3- غیر فعال کردن موقیت جغرافیایی گوشی هوشمند:

بسیاری از برنامه ها از شما درخواست می کنند تا موقعیت مکانی خود را اعلام کنید تا بتوانند خدمات بهتری به شما ارائه دهند. شما می توانید با رفتن به قسمت تنظیمات گوشی هوشمند خود دکمه نمایش موقعیت مکانی را غیر فعال کنید تا ورود هکرها جلوگیری کنید.

 

4:به روز رسانی  نرم افزار های خود:

از به روز رسانی نرم افزارهای نصب شده روی تلفن همراهتان اطمینان حاصل کنید چرا که با به روز رسانی نرم افزارهای مختلف اصلاحات امنیتی در آن صورت می گیرد که به این وسیله از نفوذ هرگونه هکر به سیستم جلوگیری می شود.

 

5- غیرفعال کردن ردیابی تلویزیون ها:

بسیاری از تلویزیون های هوشمند به دلیل کنترل مکالمات و با استفاده از ویژگی کنترل صدا بارها مورد حمله هکر ها قرار گرفته اند.

 

6-غیر فعال کردن ویژگی های تشخیص صدای گوشی هوشمند:

کاربران گوشی های هوشمند با سیستم عامل های اندروید و IOS می توانند ویژگی تشخیص صدا را غیر فعال کرده چرا که مانند تلویزیون های هوشمند هکرها از ویژگی کنترل صدا استفاده کرده و دستگاه گوشی همراه شما را هک می کنند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

با توجه به محصول خود و نیاز های مردم و جستجو های انجام شده توسط آنها کلمات کلیدی مورد نظر خود را لیست کنید .
این کلمات نقش بسیار مهمی در پیشرفت سایت شما ایفا می کند بنابراین در انتخاب این کلمات دقت کنید .
همچنین ابزار هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی کلمات کلیدی خود را انتخاب کنید و بدانید کدام کلمات بیشتر توسط مردم جستجو شده اند.

بهینه سازی سئو

 

2. استفاده از کلمات کلیدی (KeyWords)


نوشتن متن های سئو  (Seo) به معنی قرار دادن کلمات کلیدی روی سایت بوده اما گوگل با آپدیت هایی که بر روی الگوریتم های خود انجام داده است شما باید کلمات کلیدی را در مقالات و محتوا خود استفاده کنید .
شما باید در رعایت کردن سئو وب سایت بسیار باهوش و تاکتیکی عمل کنید .
ضمن اینکه شما باید در عنوان مقاله از کلمه کلیدی استفاده کنید همچنین باید در 300 کلمه اول و همینطور H1 , H2  نیز استفاده کنید . 
در مرحله بعد شما باید سعی کنید از  مترادف کلمات کلیدی خود در متن و h2 استفاده کنید .
شما باید سعی کنید که کلمات کلیدی خود را در محتوا و مقالات استفاده کنید و نه در جلد و جاهای دیگر در غیر این صورت سایت شما در صفحه های پایین گوگل نمایش خواهد داده شد .
یادتان باشد ، کسانی که از موتور های جستجو استفاده می کنند از عبارت های خاصی برای خریدن یا دانستن درباره هرچیزی استفاده میکنند و نکته بسیار مهم ارائه مطالب متناسب با جستجو به انها است . سئو کاران حرفه ای نیز ازین ترفند استفاده می کنند و همیشه یادتان باشد مهم ترین چیز نیاز مردم است .

 

افزایش رتبه در گوگل (Seo)

 

3. برای مردم چه چیزی مهم است ؟


قبل از نوشتن مقاله خود باید به این فکر کنید که چه چیزی برای مردم مهم و جذاب است .
اکثر نویسندگان ، یک مقاله بدون استراتژی و غیرمفید تهیه میکنند و فراموش می کنند که مردم به چی نیاز دارند و نباید فقط روی کلمات کلیدی و سئو فکر کرد بلکه این کار محتوای شما را بی معنی خواهد ساخت .
شما هیچوقت برای الگوریتم های گوگل مقاله نمی نویسید بلکه برای انسان ها مینویسید پس حواستان به مفید و با معنا بودن آن باشد زیرا گوگل بسیار هوشمند است .
هنگام نوشتن مقاله شما باید به فکره این باشید که یک پیشنهاد یا مطلب ویژه و باارزش را در اختیار خواننده خود قرار دهید و از خود بپرسید چه چیزی میتوانم برای آنها بنویسم که هیچکس دیگر نمیتواند ؟ چه سرویسی میتوانم به انها بدهم که مختص به سایت خودم باشد ؟ چه دانش و اطلاعاتی را میتوانم به اشتراک بگذارم که در سایت های دیگر پیدا نخواهد شد ؟
نکات بالا در ارتقا سئو و سایت بسیار مهم می باشد .
هیچکس پیچ و خم کار شما را به اندازه خودتان نمیشناسد و اطلاعاتی که شما دارید را ندارد پس این یک نکته مثبت است و میتوانید از آن استفاده کنید و اگر هم حس کردید که وقت ندارید یا به هر دلیل نمیتوانید درباره کار خود مطالبی تهیه کنید حداقل بروزترین اخبار درباره کارتان را در سایتتان به اشتراک بگذارید .درصورت شک و تردید نگاهی به لیست کلمات کلیدی خود نگاهی بیاندازید و با توجه به متن و کلمات کلیدی خود متن خود را با دقت تغییر داده و از کلمات کلیدی خود در آن استفاده کنید. از متخصصان در این زمینه کمک بگیرید (از نظرات و تجربیات ،ومحتوا هایی که میسازند میتوانید بهره برداری کنید و و سایت بهتری برای خود درست کنید)

4. مقاله خود را طولانی کنید

 
به طور حتم 100 کلمه جدید بهتر از محتوای تکراری است . موتور های جستجو محتوا ها و مقالات بلند تر را بیشتر دوست دارند و به مقالات کوتاه تر ترجیح میدهند و دلیل خوبی هم پشت آن است.
سعی کنید حداقل 600 کلمه در متن خود بگنجانید اما اگر فکر میکنید توانایی 1000 کلمه یا بیشتر از آن را دارید حتما آن را انجام دهید . تحقیقات بسیار زیادی انجام شده است که نشان میدهد موتور های جستجو تمایل دارند مقالاتی که دارای بیش از 2000 کلمه است را دارای امتیاز بیشتری بدانند و به سایرین ترجیح دهد .
هرچه متن شما طولانی تر باشد ، مطالبی که به خواننده های سایتتان ارائه میدهید روی امتیاز سایت شما تاثیر می گذارد .



:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

انجام این کار نسبتا ساده است، اما تکرار آن به دفعات متعدد می‌تواند دشوار و خسته کننده باشد. اگر تمایل دارید با هر بار بستن مرورگر، تاریخچه ردپای ثبت‌شده از شما توسط مرورگر نیز به‌طور خودکار حذف شود کافی است این مراحل را دنبال کنید:

 

مرورگر اج مایکروسافت را اجرا کرده و از بالا سمت راست روی آیکون منوی اصلی که به شکل سه نقطه عمودی به نمایش درآمده کلیک کنید.

 

روی گزینه Settings در انتهای منوی به‌نمایش درآمده کلیک کنید.

 

پنجره را به پایین اسکرول کرده تا بخش Clear browsing data را مشاهده کنید.

 

در ادامه روی گزینه Choose what to clear کلیک کرده و در صفحه جدید ضمن فعال کردن موارد موردنظر برای حذف از تاریخچه مرورگر، کلید وضعیت موجود در کنار گزینه Always clear this when I close the browser را از حالت Off به On تغییر وضعیت دهید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

این کار از طریق رباتی به نام To PDF انجام می‌گیرد. برای دسترسی به این ربات، عبارت زیر را در محیط چت با خودتان یا دوست‌تان و یا حتی یکی از گروه‌ها، ارسال نمایید:

@topdf_bot

 

اکنون لینک آن را لمس نمایید.

یا این که در مرورگر اینترنتی خود وارد لینک زیر شوید:

http://telegram.me/topdf_bot

 

پس از باز شدن صفحه در مرورگر، به طور خودکار اپلیکیشن تلگرام باز شده و صفحه‌ی مربوط به ربات نمایان می‌شود.

همچنین می‌توانید نام این ربات را در قسمت Search، جستجو نمایید.

اکنون دکمه‌ی Start را انتخاب کنید تا ربات راه‌اندازی شود.

 

نرم افزار تبدیل فایل به pdf,تبدیل فایل به pdf از طریق تلگرام

تبدیل فایل به PDF با استفاده از تلگرام

 

حالا کافی است فایل خود را در قالب یکی از فرمت‌های زیر برای ربات ارسال کرده یا فوروارد کنید:

.doc, .docx, .odt, .txt, .jpg 

 

خواهید دید که پس از چند لحظه فایل PDF آماده‌شده برای‌تان ارسال خواهد شد.

 

نرم افزار تبدیل فایل به pdf,تبدیل فایل به pdf از طریق تلگرام

 

همچنین اگر برای این ربات یک فایل PDF ارسال کنید می‌توانید آن را در قالب یک فایل تصویری دریافت کنید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

هنگامی که سیستم عامل ویندوز خود را به ویندوز 10 به‌روزرسانی می‌کنید، سیستم عامل با یک ترفند ساده تمام تنظیمات شما را تغییر می‌دهد که یکی از آنها تغییر پیش‌فرض مرورگر وب به مایکروسافت اج است. ممکن است بعضی از افراد دوست نداشته باشند با مرورگر پیش‌ فرض ویندوز 10 کار کنند و می‌خواهند این مرورگر را به گوگل کروم، فایرفاکس یا اپرا تغییر دهند اما نمی‌دانند چگونه با تنظیمات سیستم ویندوز 10 کار کنند! راه حل ساده است! ما به شما روش تعویض مرورگر پیش‌ فرض را آموزش می‌دهیم .

 

مرحله اول منو استارت (Start) را باز کرده و تنظیمات (Settings) را انتخاب کنید، بعد از آن روی گزینه سیستم (System) کلیک کنید.

 

مرورگر گوگل کروم, تنظیمات سیستم ویندوز 10

 تعویض مرورگر پیش‌ فرض ویندوز 10

 

مرحله دوم از بین گزینه‌های ظاهر شده در نوار سمت چپ گزینه Default apps را انتخاب کنید، سپس روی گزینه Web browser کلیک کرده، که به احتمال زیاد آیکون مایکروسافت اج را دارد.

 

مرورگر گوگل کروم, تنظیمات سیستم ویندوز 10

تنظیمات سیستم ویندوز 10

 

مرحله سوم بعد از این مرحله لیستی از مرورگرهای وب که روی سیستم خود نصب کرده‌اید برای شما ظاهر می‌شود، شما می‌توانید مرورگر دلخواه خود را به جای مایکروسافت اج انتخاب کنید. اگر مرورگر دلخواه خود را نمی‌بینید امکان دارد که آن را نصب نکرده باشید، پس بهتر است مرورگر وب خود را دانلود کرده و دوباره از اول مراحل را قدم به قدم دنبال کنید.

http://www.beytoote.com/computer/sundries-web/default-windows10-browser.html



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

هرگز دست از تکرار این جمله برنخواهیم داشت: تأمین امنیت حساب‌های کاربری از اولویت بالایی برخوردار است و اغلب کافی است خود را تنها به انجام چند کار کوچک عادت دهید تا بتوانید امنیت دسترسی به فضاهای شخصی خود را افزایش دهید. این فضا چه شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های ذخیره فایل باشد و چه وب‌سایت بانک، مسلماً مایل نیستید که رمز عبور حساب کاربری‌تان در آن چیزی شبیه به 123456 باشد.

 

اولین مرحله‌ی تأمین امنیت که ساده‌ترین نیز هست، قدرت‌مندتر کردن رمز عبور است. دومین مرحله، فعال‌سازی تصدیق هویت دومرحله‌ای (Two-Step Authentication) است. با این دو مرحله درصد زیادی از امنیت حساب‌های کاربری آنلاین خود را تأمین کرده‌اید. اما روش دیگری برای ایمن‌سازی حساب کاربری نیز وجود دارد که از طریق یک فلش درایو USB و پروتکل U2F انجام می‌شود و همان چیزی است که قرار است در این مطلب به توضیح آن بپردازیم.

 

یک کلید امنیتی USB چیست؟

دانگل USB تصدیق هویت که به آن کلید امنیتی USB نیز گفته می‌شود، یک شی با ظاهر فلش دیسک‌های USB است که به جای ذخیره‌سازی فایل، شامل یک تراشه‌ی امن است که این تراشه خود شامل یک کلید رمزنگاری‌شده‌ی منحصربه‌فرد است که متعلق به شماست. می‌توان این کلید دیجیتالی را به کلید یک گاوصندوق تشبیه کرد که بر اساس مفهوم کلید عمومی و کلید خصوصی کار می‌کند.

 

این کلید بر پایه‌ی یک استاندارد باز که U2F نام دارد (مخفف Universal Second Factor به معنای عامل دوم جهانی) توسط شرکت‌های گوگل، Yubico و NXP (شرکتی که در پس تراشه‌های NFC قرار دارد) توسعه داده شده است و در حال حاضر توسط اتحادیه‌ی FIDO که متشکل از چندین شرکت و سازمان است پشتیبانی می‌شود.

 

این کلیدهای USB با قیمت اندکی فروخته می‌شوند و در تمام نقاط دنیا نیز در دسترس هستند. شما تنها نیازمند یک کلید هستید که با تمامی حساب‌‌های کاربری شما کار می‌کند.

 

چگونه یک کلید USB می‌تواند از یک حساب کاربری محافظت کند؟

هنگامی که یک فلش درایو USB را در اختیار دارید در صورتی که یک وب‌سایت امکان پشتیبانی از آن را فراهم کند می‌توانید آن را به حساب کاربری خود متصل کنید. از این پس، بعد از وارد کردن رمز عبور کافی است کلید USB خود را به رایانه متصل کنید و دکمه‌ی روی آن را فشار دهید تا کلید رمزنگاری‌شده‌ی شما به به وب‌سایت ارسال شده و تصدیق هویت شما انجام شود. در واقع این این فرایند شبیه به تصدیق هویت دومرحله‌ای است.

 

مدیریت حساب های کاربری ویندوز , کلید USB

ایمن‌سازی حساب کاربری سرویس‌های آنلاین از طریق یک کلید امنیتی

 

دقت کنید بر خلاف ظاهر آن، این روش یک تأیید هویت بیومتریک به وسیله‌ی شناسایی اثرانگشت نیست.

 

چرا برخی از کلیدهای امنیتی گران‌تر هستند؟

کیفیت ساخت، قابلیت‌ها (به عنوان مثال NFC) و محل ساخت از عوامل تعیین‌کننده‌ی قیمت هستند، نه امنیت تراشه! اگر یک کلید، گواهی تأیید توسط FIDO U2F داشته باشد به این معنی است که خوب است. یک کلید همانند YubiKey NEO که در سوئد یا آمریکا ساخته شده باشد قیمتی حدود 44 یورو دارد.

 

چرا کلید USB از تصدیق هویت دومرحله‌ای امن‌تر است؟

این روش تأمین امنیت حساب‌های کاربری، یک چیز اساسی را مورد توجه قرار می‌دهد: مهندسی اجتماعی. شش شماره‌ای که بر روی صفحه‌ی گوشی هوشمندتان جهت تصدیق هویت وارد می‌کنید خیلی خوب است اما فرض کنید یک هکر از دوربین مداربسته‌ی پشت سر شما در حال مشاهده‌ی آن چه که وارد می‌کنید است. یا یک سایت که به قصد فیشینگ طراحی شده است و شما را وادار به وارد کردن رمزتان کرده و آن‌ها را می‌رباید. این‌ها چیزهای دور از ذهنی نیستند.

به طور کلی می‌توان گفت بهترین رمز عبور، رمز عبوری است که خودتان هم آن را بلد نیستید! حتی در زیر شکنجه هم نمی‌توانید کلید تصدیق هویت درون تراشه‌ی کلید USB را افشا کنید!

 

سرویس‌های سازگار کدام‌ها هستند؟

این روش در ماه‌های اخیر بسیار رو به گسترش بوده و سرویس‌های زیادی از آن پشتیبانی می‌کنند. در صفحه‌ی تنظیمات امنیتی حساب کاربری خود در سرویس مذکور می‌توانید (ترفندستان) تنظیمات کلید USB را بیابید. لیست کامل سرویس‌های پشتیبانی‌شده را می‌توانید در وب‌سایت dongleauth.info مشاهده کنید.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mj

احتمال دارد شما هنگام کار با کامپیوتر شخصی خود و درهنگام استفاده از اینترنت آن با سرعت کم آن روبرو شوید که یکی از دلایل آن می تواند فعال بودن گزینه " آپدیت خودکار" باشد.

 

غیر فعال کردن به روزرسانی اتوماتیک:

برای غیر فعال کردن آپدیت اتوماتیک مراحل زیر را طی کنید.

ویندوز7: پس از وارد شدن به بخش  Control Panel به قسمت Windows Update رفته و از نوار سمت چپ گزینه Change Settings را انتخاب کنید. بعد از آن  Never Check For Updates را فعال کنید.

 

افزایش سرعت اینترنت,راه های افزایش سرعت اینترنت

افزایش سرعت اینترنت در ویندوز

 

ویندوز8 و 8.1: برای اینکار پس از وارد شدن به منوی تنظیمات گزینه Windows Update را انتخاب کنید و سپس ش در بخش Important Updates گزینه Never Check For Updates را انتخاب کنید.

 

ویندوز 10 : برای غیر فعال کردن آپدیت خودکار در این ورژن از ویندوز ابتدا وارد منوی تنظیمات شده و پس از وارد  Network & Internet شده و بعد از آن به قسمت Wi-Fi رفته و درنهایت وارد Advanced options شوید و با طی کردن این مسیر حالا می توانید گزینه Set metered connection را فعال کنید.

 

حذف Extensionsهای اضافی در chrome 

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که برای جستجو های اینترنتی خود از مرور گر chrome استفاده می کنید باید Extensionsهای(افزونه های) اضافی روی این مرور گر را از بخش تنظیمات خود پاک کنید چرا که این کار باعث بالارفتن سرعت نت شما می شود.

 

افزایش سرعت اینترنت,راه های افزایش سرعت اینترنت

افزایش سرعت اینترنت در ویندوز 7

 

کاهش پهنای باند مصرفی توسط ویندوز:

طبق اطلاعات بدست آمده ویندوز 80درصد پهنای باند اینترنت شمارا به سیستم عامل و اپلیکیشن های نصب شده خود اختصاص می دهد و تنها 20 درصد پهنای باند برای استفاده شمااز خود اینترنت باقی می ماند.

برای بازگردانی 80درصد پهنای باند می توانید با وارد شدن به محید RUNپهنای باند مصرفی خود را بازگردانید.

 

روش کار:

با نگه داشتن دکمه windos همراه دکمه Rمحیط کاربری CMDبرای شما باز می شود. پس از آن عبارت gpedit.msc را تایپ کنید و کلید ok را  بزنید، در آخر مسیر زیر را طی کرده و سپس مراحلی که در عکس نشان داده شده دنبال کنید و کاررا ادامه دهید.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()